Vilka rappare som är falska och vilka som är äkta
Vilka rappare tror ni gör dt dom säger i låtarna: Äkta: Trae Z-RO B.g
"blowin money, throwin money, its snowin money " - - Lil Wayne - -
Ja du, du skulle väl halva rap eliten suttit på death row 10 gånger om. alla överdriver!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Äkta:tonedeff & 2pac Falska:50 & Fat Joe
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Äkta: Nas & Jay-Z Falska: Paul Wall, Guerilla Black t.ex.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
håller inte me tony där...2pac snackar om att han mördar folk o shit...men sanningen e ju att han inte hade nått bbrottsregister förrän d där me "våldtäkten" falska:50, fat joe + hälften av mainstream artisterna äkta: tonedeff, cassidy, celph titled, R.A. the rugged man
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lundahl varför e paul wall falsk???? han rappar ba flosss game haha dessutom har halva rap scenen i usa hans jäävla grills i kääften så killen måste ha grymt med staxx
Burnedsoul P0: Mobb Deep var äkta tills dom signa G UnitSean-Price P16: Hört talas om att 2pac sköt 2 poliser? Ska man snacka "Äkta " som i Gangster så är väll det C Murder, B.G Knocc Out, Shyne
Hasta La Victoria Siempre!
Sean-Price P16 för man måste ju åka dit och bli dömd för allt man gör menar du?
lustigt att ni vet vilka som talar sanning och vilka som inte gör det...
bumpy knuckles, blir inte mer äkta än så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
X-Raided Sicx så äkta man kan bli...
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
Producent
2006-12-03 10:17
Cormega är äkta.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2006-12-03 10:30
Saigon är äkta.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
dopness, word, saigon och c-mega.
oh please.. öppna era ögon. Nas är typ enda mainstream som inte är falsk, Jedi Mind Tricks, Immortal Technique, Akir, Outerspace, Army Of Pharaos, R.A The Rugged Man + större delen av de amerikanska politik-undergroundrapparna är real deal..
vanilla ice ÄR äkta!! han kunde sina moves feettjaaaaao PLUS att han har muckat med suge knight!BRRRRRRRRRRPRA
Äkta: PAC! Hamna han inte i fängelse för att han sköt mot poliserna? Falsk: HELA G-UNIT!
Dessa trådar är ju lika nödvändiga som att pissa i duschen. Den enda jag kan komma på som enligt min mening är mest övertygande är Ken och han är inte ens jänkare. Lär er barn; Tro inte på en tredjedel av vad som sägs i låtarna. Inga undantag.
Jag äger dig.
Han slapp undan straff eftersom poliserna låtsades vara i tjänst även fast dom inte var det och trakasserade en svart kille helt utan anledningn och tror det var några fel grova tjänstefel dom gjorde.. så tupac tar fram sin pika och skjuter dom! GANGSTA! Näe, men äkta o oäkta vet ju i princip bara dom själva och folket dom växt upp med förutom dom få som åker fast och det kommer ut..
äkta skallar:Bumpy Knuckles,Naz,Common falska skallar:P Diddy, Young Yoc å K-Fed:P
mmm precis...
Graffare
2006-12-03 14:11
Stereotyp: Men snälla, hur kan du säga att Mobb Deep blev 'falska' för att dom har signat till G-Unit? Som att deras äldre plattor blev helt förändrade sedan dom blev signade?!
Burnedsoul: Ja är inte for real?
Kan säga att du inte vet någonting om honom innan han började kicka låtar med Jennifer Lopez..
Blah. Diggar inte sånna här trådar....
ALLA ljuger, säg en rappare som ALDRIG ljuger i sina låtar.
saigon slaktar alla dom ni har nämnt... ;)
B-Lund: coolt att kids 15+ från sverige på internet säger vilka rappare som är "äkta" precis som om ni hade växt upp med dom!! smells jealousy :) Även om jag är 15 kan jag fett mycket om musik mannen. MYCKET ;)
Falska : Curtis Jack, Cristopher Lloyd or mama's little boy or 50's little bitch, Akta : Ice Cube, Ice T, Nas, Rick Ross, Young Jeezy, Ghost Face Killah (ryser bara nar jag hor namnet) och hela Wu Tang Clan, Chuck Taylor,
Shuu
glomde aven Pimp C och Bun B
Shuu
Cassidy fake? Han gör det han rappar om när han rappar om mord i alla fall. Och Nas äkta? Det är ju allmänt känt att det han rappar om är second hand experiences. Annars kan man kolla på resten av QB-gänget, hälften har ju suttit inne för tunga grejer. Cormega, Lake, Capone 2 ggr, E-Moneybags etc...
men ljuger dom verkligen? vill dom att vi ska tro på allting? knappast men hur kul skulle de vara om dom rappade om sitt 4 våningshus på 5000 kvadrat ?
How can you think on your feet has been bitten off from the knee, and down?
Folk tror t.om. att rapparna äger husen och bilarna de använder i sina musikvideor.
PS. Your cunt is in the sink
ja man blir automatiskt oäkta haha
ye ye ye
Mobb Depp ? var det inte dem som blev rånade av True Life ? helt nakna ? i studion ? och det hände innan dem signa för G unit
shit grabbar, hade visst inte läst på tillräckligt om pac...å andra sidan e d synd att han blev så när man kollar på intervjuer från när han va 16, men d hör inte hit
Rätta mig gärna, för jag är inte jättinsatt när det gäller följande artister: Redman? Method man? Är inte de "äkta"?
Jag äger dig.
hela g-unit är for real!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Äkta: KRS one, Nas, Rugged man, Notorious, tupac, common, method man, Q-tip, The game, Redman, Pharoahe monch, Immortal technique, Eminem, canibus, Rakim, Chino Xl, Akrobatik, Zion I, AZ, Craig Mack, Jurassic 5, m.m. Falska: G-unit, nelly, Puff daddy, Ja rule, fuck nu fick jag ont i huvet
De la soul är sjukt äkta.
When we're good they never remember. When we're bad they never forget.
Gunit oäkta? vart får ni de ifrån haters...
ye ye ye
weiner P17 Shit, det visste jag inte. Men fortfarande, hans javla musik ar hard. Hardest nigga from south
Shuu
vad menar ni med att g-unit å fifty är falska?
Det var mobb deeps polare som blev robbade av tru life, hav och prodigy var inte ens där.
Skribent
2006-12-03 21:56
Skribent
2006-12-03 21:57
och Cormega, hehe. han råkade skjuta Lake i benet.
jag tycker att Snoop Dogg har en stor kaft. Jag diggar Snoops tidigare musik men sedan han slappte doggystyle och tha doggfather har hans karriar bara gatt nerat. Han snackade om crack, weed och guns och idag ar det sminka sig och hanga med neptunes, pussycat dolls och justin timberlake. Och en sak ar jag irriterad over, han tar pa sig att vara "the boss of LA". jag tycker att den tronen fortjanar nan som ar mer akta an snoop, nan som ar mer live and die in LA. ex Ice Cube, han keeps it real hela tiden. Han ar ingen two faced bitch snarare rakt pa sak pa allt och alla.
Shuu
Haha, fyfan.. av er så låter det som att alla som har seriösa psykiska störningar..! Liksom, Big Lurch?? haha, e man "äkta" om man går på PCP o sliter ut sin flickväns lever för den är besatt av djävulen?? Om "äkta" betyder att man aldrig ljuger i sina låtar så finns det nog inte en enda äkta person i hela rapbranchen. alla har väl nångång ljugit eller iaf kryddat på historien.. För mej skulle nog ordet "äkta" betyda att man gör sin egen grej och rockar på som man vill o inte bryr sej om andra..?
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
alla som är äkta har seriösa psykiska störningar skulle det va.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Om det är så vi definerar äkta så är det inte många som är det..
Alla som snackar om att skjuta och sälja k nark hit och dit ljuger ju mer eller mindre. Eller överdriver eller berättar saker som hänt andra människor. Dom enda som faktiskt är äkta är väl conscious-rapparna och en del fånar som helt enkelt inte vågar ljuga. Paul Wall snackar ju tex mest om sina bilar, förmodligen äkta.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Big Lurch
gangsta rap cat nr1 Shyne
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"