Asså.. Ok, jag kan hålla med om att vissa beats kunde blivit utbytta. Men jag kan inte på nåt vis säga att jag är besviken vad gäller resten eller helheten. Den här plattan kommer fan hålla tills nas släpper!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Xeilon: Japp en månad håller denna skiva, Black album håller i 10 år? ;)
ses
Inte sådär jättekul lyssning kanske....
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Kno borde prodda skivan...lyssna bara på the black album remix skivan han gjorde...
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Lost ones är underbar, det mesta är okej, usherlåten är värdelös.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
fantastisk skiva, helt rätt att han höll det street hela skivan igenom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent
2006-11-13 18:36
faktiskt skön, trodde inte detta. men skivan blev lyckad!
den här sidan av årtiondets bästa skiva
Are you not entertained?
Tycker skivan är råfet, diggar den som fan.
Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyngt!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
30 something Kingdom come Oh my god Lost ones Do you wanna ride Trouble Dig a hole Minority report Beach chair Moooord låtar, diggar dem fett Anything och Hollywood var bläää
Lyssnat igenom den nu, lite förvånad. För det mesta brukar jag tycka att jay-z är antingen bra eller eller rätt kass, men det här är ju mest tråkigt, trist, lamt. Visa beats rätt fina, några dåliga, men jay-z själv har ju helt tappat gnistan. Enda låten jag egentligen fastnat för är Lost Ones, men det är mest för den grymma refrängen, och det fina pianot som kanske låter lite väl mycket som my block med scarface. Beach chair kunde väl varit lite skön trip-hop iofs, om den inte var så kackig. Nä, dags att inse att tiden sprungit ifrån mannen?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
I been up in the office you might know him as Clark Just when you thought the whole world fell apart, I Take off the blazer loosen up the tie Step inside the booth Superman is alive
riktigt skön skiva
www.twitter.com/mzamora036
ojojoj va fett! Prelude, Lost Ones, 30 Something, Hollywood, Trouble & Bear Chair... sjuka låtar.
www.myspace.com/victorhollender
saknar Timbaland
ja common - be-skivan borde aldrig släppts, eller? ;)
Simma Lungt Peace /Tony
Show me what you got introt påminner mig om en gammal raplåt(naughty by nature??) Ngn som vet?
I aint no superstar i am more like a planet!!!
BaRa_Baz beatet är som typ en sample beat, allt e samplat Public enemy, "Darkest light" av Lafayette afro rock band, och tror den var samplad från Johnny Pate, och rösten ni hör " SHOW EM WHAT YOU GOT" är p.diddy så ni vet, en samplad också,
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Håller helt klart med Fidelista.. allt är likadant nuförtiden. Jays skiva är som Britneys.. inte ett enda bra spår.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
"..inte ett enda bra spår." Skrattretande.
"..inte ett enda bra spår." Vilken skojare
Asså måste bara kolla här...har lyssnat genom skivan och blev lite besviken till en början...hade ju feta förväntningar. Men sen så växer verkligen låtarna o man tycker dom e feta. Men är fortfarande lite skeptisk till att de verkligen är den riktiga skivan...har sett fett många olika "track lists" O jag e bara säker på "show me what u got, kingdome come, beach chair". resten vette fan för denna låtlista verkar va mer som ett "comeback" album...eller? ja menar här e ju artister som e heta just nu som the game o busta. sen att de finns ett sammarbete med Nas på track 8 låter verkligen som nått som Jay skulle vilja ha med på sitt "comeback" album... 01. Show Me What You Got 02. Real Talk 03. Wake Up (Featuring Eminem) 04. Melody Of The Streets (Featuring Busta Rhymes) 05. All Night Long (Featuring The Game) 06. Think About It (Featuring Rakim) 07. My People 08. Guess & Polo (Featuring Nas) 09. Take It 10. When You Gonna (Featuring Method Man) 11. Hold Your Head (Featuring Bob Marley & Kanye West) 12. Mamacita (Featuring Pharrell) 13. Guess & Polo (Remix) (Featuring Nas & Young Jeezy) Nån som verkligen e 100% säker på att plattan som finns ute nu e ´den riktiga? O ja vet har inte hört dom låtarna förut heller så är lite förvirrad måste jag säga.
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife. Le King of LocKing: E.Z. Lock
checka inlayet för Chronic 2001, så borde väl alla spekulationer om vem som skrev "Still Dre" upphöra.....
'Sevon' /FIDELITY ENT.
folk e ju dumma i huvudet.. visst, ett par sämre låtar men i helhet en jävligt bra skiva.. fattar inte vad folk lyssnar med, röven?
tror inte han drar med en remix med bob marley på nya skivan..
sakuraba, instämmer fullt ut.
Två sämre låtar. SKivan har lätt växt till årets skiva. RIktigt jävla tung. Beach Chair är obeskrivligt bra.
Chris Martin = INTE Premo Chris Martin = den andra chris, han från coldplay så ni vet
Skulle dom inte visa Jigga lördagen den 2:a dec i något program på MTV? Offtopic, men men.