http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Konsertbesökare
2006-10-17 15:03
kommer han gå lika coolt som 50 nu? skämt åsido, gillar inte hans musik vidare mycket, men synd att det händer o hoppas han kryar på sig.
hoppas det går att koppla till 50, så att game blir galen nu =D
Wordlife no doubt baby
hehe gött att artikeln ligger under nöjesliv...
Haters gon' hate...
Han träffades ju i låret. Risken finns ju att den träffar den stora artären där. Då förblöder han väldigt snabbt. Så vida de inte fick han kvickt till sjukhuset vill säga.
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
otrolig lyricist. tur att han inte avled.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
hansel träffar du artären så träffar du artären, det har ju inget med vapen o kaliber o göra. om du inte skjuter emd en slangbella förståss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon som vet vem som ligger bakom dådet?
riktigt synd. fattiga sverige uppskattar inte riktiga mc's. inte för jag gör det heller, men Fabolous är riktigt bra.
sån ångest, hoppas han kryar på sig snabbt.
SKU - SKU - SKULASON!
som vanligt så är all sån där amerikansk flash the money hiphop skit...men breathe och hans skiva är faktiskt bra skit...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Tråd rensad från skitsnack. Vill ni så gärna gå off-topic så låser jag tråden. Så håll er till ämnet och inget skitsnack.
shit är han 29 bast? trodde inte han va mer än 22 iaf.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
har detta något med diddy o göra? vet bara att det var på diddys klubb, kanske inte har nått alls o göra med honom!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
jag tycker det är lite kul att inga thögs i USA kan sikta ordentligt längre allar rappare blir skjutna i benen och armarna I wonder why?....
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK
vore de e nslump om han hade en skiva på gång? nån som vet om han har? diddy får ju lite publicity på detta för de va diddys klubb =D
"Ghetto fabolous sköts i benet" -aftonbladet, ärom nöjda eller
"Ghetto Fabolous sköts i benet." BVAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA, hehe BAHAHAAAA!
BAHA!
Hoppas såklart att han överlever, men tycker inte synd om honom, ska bli kul att se om han kommer glamorisera vapen och våld i fortsättningen också, eller om han fattar att det inte är så jävla coolt som han fått för sig. Det tragiskaste vore ju om han fick för sig att han är ännu "tuffare" nu när han blivit skjuten....
Albin- P17: Det sistnämnda är ju troligast....
BAHA!
Fabolous är kung! Haha, läste aftonbladet.. Petter vänn Fabolous skjuten.. Hahahahah Herregud..
Highfive anyone, anyone?
dom gjorde en låt med varandra, och är bästa kompisar (ye.. right)
hade de vart diddy som blev skjuten kudne jag se rubrikerna "PER BJURMANS VÄN SKOTT-SKADAD - jag finner inga ord, de var som igår vi träffades, hoppas han mår okej!
Albin- P17 "ska bli kul att se om han kommer glamorisera vapen och våld i fortsättningen också, eller om han fattar att det inte är så jävla coolt som han fått för sig" Du tror det är därför folk bär vapen? För att det är "coolt"? Dessa jävla snorungar asså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bootlegger P22 Hahaha easy now
Shuu
"Du tror det är därför folk bär vapen? För att det är "coolt"? Dessa jävla snorungar asså " Säkert bär han (och andra) vapen av andra anledningar, men behöver han berätta om det i varenda låtjävel? Och nu måste jag erkänna att jag inte lyssnat överdrivet mycket på Fab, men utifrån många andra rapares texter, varför skulle man glamorisera vapen och våld om det inte fungerade som någon sorts penisförlängare (eller för att det går hem hos kidsen)? Och om jag nu är en snorunge så borde du kunna komma med argument utan att använda påhopp.
INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!!!!! TACK FÖR DEN OTROLIGT GIVANDE TRÅDEN!!!
Boom Bap 2006.
pr trick, pr trick, pr trick... vem fan skjuter någon i låret om man ska skjutas? han sköt sig antagligen själv med sina pikadoler för att få folk att lyyyyyyssna
http://www.myspace.com/whonobodyman
Albin- P17 Fan ska jag argumentera om? Du förstår inte varför folk bär vapen, specielt inte man man bor i USA.
men allt det här med att rappare blir skjutna tycker jag bara är patetiskt.. alla rappare nu för tiden måste ju bli skjutna för att få propps eller för att få sitt namn någonstans så ingen glömmer honom/henne. Och sen att alla som skjuter missar och träffar armen/benet är helt sjukt.. om man skjuter så borde man träffa en i skallen direkt eller å höjer man inte vapnet alls.. fan för dessa thugs som inte kan sikta. måste man göra jobbet själv? .. VIF (Proof)
det är ju ett PR-trick för Petter förstår ni väl. det är ju hans vän som blev skjuten.....
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
spöket P24 en anledning till att man skjuter någon i benet kan ju fungera som en varning i stil med "nästa gång siktar jag högre". Tror snarare det är anledningen än att folk är keffa på att sikta.
SKU - SKU - SKULASON!
gangsta!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
"jag tycker det är lite kul att inga thögs i USA kan sikta ordentligt längre allar rappare blir skjutna i benen och armarna I wonder why?...." haha, håller helt med.. man börjar undra om det är ett trick för att öka skivförsäljningen, hade vart bissarrrrr
sepebarn P2 pr trick, pr trick, pr trick... vem fan skjuter någon i låret om man ska skjutas? jag tycker det är lite kul att inga thögs i USA kan sikta ordentligt längre allar rappare blir skjutna i benen och armarna I wonder why?.... Och sen att alla som skjuter missar och träffar armen/benet är helt sjukt.. om man skjuter så borde man träffa en i skallen direkt eller å höjer man inte vapnet alls.. ni förstår, i verkliga livet dör inte alla så fort en pistol avfyras. folk står inte alltid en meter bort och kan sikta in sig precis var dom vill. alla har inte erat mästerliga cs-inövade sikte...snälla säg inte att ni faktiskt är så dumma som ni verkar
när ni säger det kommer jag att tänka på nån serie, kan inte minnas vilken, där en rappare ber en kille att skjuta honom för att bättre på hans skivförsäljning men det blir lite backfire när han blir skjuten i röven. "AAAAH! HE SHOT ME IN THE ASS!"
ah sopranos var det ja! :)
Demento ni förstår, i verkliga livet dör inte alla så fort en pistol avfyras. folk står inte alltid en meter bort och kan sikta in sig precis När det kommer till amerikanska rappare så är alla Thugs som skjuter dom otroligt dåliga på att sikta. Och jag tror inte att thugs bryr sig om att köpa en stor jaktbössa för att skjuta en person i benet eller armarna. och när det kommer till detta fallet så var dom i ett garage unde marken där en person skulle enligt tidningen springa snabbt som en gnu för att hålla pistolen nere vid marken för att skjuta någon i benet?.. låter helt sjukt.. om man har panik och springer mot någon då brukar man sikta på bröstet/huvudet lättast att träffa. Men jag anser detta vara ännu ett PR trick så att dom har något att rappa om i framtiden . Ps vad hände med den här killen som blev skjuten i handen?
R.I.P
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
http://www.twitter.com/michaelcrackson
fan vad många idioter det fanns i denna trådem. " folk kan inte sikta" "lika gott åt han för han rappar om de" asså god dam ni måste va riktigt efterblivna..
spöket P24 Fat Pat, H.A.W.K, Soulja Slim, 2pac, Biggie Smalls, Big L, Proof, Freaky Tah, Kadafi, Mausberg, Seagram, Nutt, Bone Skanless, Mac Dre, Jam Master Jay, Young Kee. kulorna mot dom träffade rätt iaf...
ärligt talat så har du ju absolut ingen aning om några exakta detaljer kring hur det här gick till, hur kan du avgöra om det var lätt att träffa? hur många har du skjutit egentligen? du verkar ju veta exakt hur svårt det är att döda i vissa situationer (kom ihåg att tv-spel inte räknas!)
Så roligt att läsa aftonbladet och kingsize magazine. Två olika verisoner. garage och resturang haha. Men en sak förstår jag inte vf sköt han inte tillbaks. dom här gangster rapparna snackar hela tiden om sina vapen. Och sen blir dom alla skjutna.
Whoa, whoa, whoa, whoa......... SUCK.
roligt att dom skriver petters vän heheheheehhe visst dom gjorde en låt tillsammans och fabolous fick säkert en liten slant för det också....
David VS Goliath
Aooooowww PALS OF rapper Fabolous were caught on camera ripping a $50,000 diamond chain off NBA star Sebastian Telfair's neck - and the same tape shows the gunman who shot Fabolous about 20 minutes later fleeing in a getaway car, sources said. Telfair, a point guard for the Boston Celtics, followed the crooks inside and saw them laughing with members of Fabolous' crew - known as the Street Family, the sources said. Telfair, who grew up in Coney Island, pulled out his cell phone and made a call, the sources said. Twenty-three minutes later, a security camera outside the restaurant captured the gunman who shot 28-year-old Fabolous in a nearby parking lot driving off in a gray car, the sources said. The rapper was not believed to be the gunman's target, the sources added.