I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När ni hör ordet "Weed" vilken artist tänker ni på

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-08-18 15:15
Bone thugs & Meth Man!
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!

2005-08-18 15:51
B-Real
 

2005-08-18 16:06
Redman, Snoop o DRE

2005-08-18 17:17
Redmaen!
Men lika glad är jag för det!

2005-08-18 20:46
Ulf Lundell











eller inte

Snoop Dogg
Forumsignatur:

2005-08-18 21:44
Cypress Hill. No question.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2005-08-18 21:53
BTNH
Jag bara måste:
jag kicka henne

2005-08-18 22:03
snälla...Bone thugs

o många mer =)
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2005-08-18 22:11
Inspectah deck efter att ha läst wu tang manual, annars meth...

2005-08-18 22:52
Bone Thugs & Harmony ( Weed Song )

2005-08-19 00:08
beastie boys
Göteborg på låtsas.

2005-08-19 00:10
Snoop dogg och mig själv :D
Wolves!!!

2005-08-19 01:18
devin the dude
Jag är starkat i världen

2005-08-19 01:30
LUNIZ FÖÖÖÖR FAAAAN..kom igen nu I GOT FIIVE ON IT
 

2005-08-19 02:25
KEN
I'ma ride for my niggaz, die for my niggaz ,Puff lye with my niggaz til I'm high with my niggaz..terror squad..baby!

2005-08-19 16:37
snoop

2005-08-19 16:47
devin the dude

2005-08-19 18:06
methodman!!

2005-08-19 19:02
snoop
 

2005-08-19 19:04
Pitch Black Afro
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify

2005-08-19 19:09
redman
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change

2005-08-19 22:23
Redman - How To Roll A Blunt!
"Word to god Doc throw more lines then fishing rod!" - Funk Doc

2005-08-19 22:35
Madlib, MF Doom och B.T.(a).H
digg it

2005-08-20 23:58
Bone Thugs ´n Harmony
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-21 00:21
Lätt Dr. Dre
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2005-08-21 01:05
Willie Nelson+bussen :D
Jah Bless

2005-08-21 02:18
Bone thugs
Yukmouth
Cypress
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"

2005-08-21 05:00
Cypress Hill, no discussion.

skaparna av Smoke Out Tour, that's got to count for something.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2005-08-21 10:53
Cypress Hill
Bob Marley
Maroon 5 (Om ni inte visste det så blazar de som fan)
Snoop Dogg
Xzibit
Afroman :P
Luniz

Ett par stycken som skrivit "Devin the dude". Menar ni snubben från Texas som är med i "Up in smoke tour" då eller? Tänkte bara påpeka att han heter "Devon the dude" och ingenting annat!

PEEAACEE
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis!
One Love, JahBless&Peace

2005-08-21 12:19
GreenPeace P0: Han heter Devin the dude
 

2005-08-21 13:57
Bizzy Bone !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/

2005-08-21 14:07
nate dogg
It's not a cap, it's a flag

2005-08-21 16:57
Bob Marley o tupac
One Love!

2005-08-21 17:09
Snoop på momangen, that downsmoked bony assed S.O.B! Haha!
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...

2005-08-21 19:43
Green han heter . Devin the dude
424 Angered

2005-08-21 20:39
Snoop Dogg's namn poppade direkt upp i skallen
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2005-08-21 22:00
Håller med Fy-Vad-Läbbigt .

2005-08-21 23:57
Ganja K
 

2005-08-22 00:13
Busta Rhymes
På G som i Göteborg men ändå inte.

2005-08-22 00:13
Cypress Hill & Redman..
 
Battlerappare

2005-08-22 00:47
Cypress Hill
Redman
Method Man
:c

2005-08-22 00:51
b-rEAL...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-22 02:46
första som poppade upp var Redman som sedan övergick i snoop :P
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2005-08-22 09:40
Uppenbarligen hade jag väl fel om "Devin" då, ber om ursäkt för det...


PEAACCE
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis!
One Love, JahBless&Peace

2005-08-22 12:05
haha Method Man såklart
undertiden
Groupie

2005-08-22 19:48
bone thugs n harmony
snoop
cypress hill
.CBH.

2005-08-22 19:52
redman
I'm Rich Bitch

2005-08-22 20:26
1.Bone thugs
2.meth&red
3.snoop
MeckGyver

2005-08-22 23:07
dinge danne
Tre lektions horor

2006-01-25 18:53
Ja Tänker På Mig Själv : /
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito