Skiter i om ni tror att jag är 28 eller 14, faktum kvarstår...... Eminem gjorde en rasistisk sång och visade ingen ånger för att ha gjort den när han avslöjades.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
EhsanK P19 Haha, word! Och The Source?! C'mon for fuck sake! The Source gör allt, precis allt, för att smuktskasta Eminem och co.... och det vet alla. Vad de skriver kan va, och är säkert också, 100% lögner!
8 diagrams!
Slim, finns det då något som skulle kunna övertyga dig om att Eminem inte är gud? Kan någn tidning någonsin skriva något som rubbar din tilltro till Eminem? The Source har skrivit saker som irriterat mig likväl som saker jag håller med om. Men faktum kvarstår att jag kommer aldrig att gilla rap artister som utrycker sig om svarta så som Eminem gjort.Om någon vill dömma mig för detta så acepterar jag detta till 100% och kommer inte att ursäkta mig.
Nope, He's my number one role model in life... I'm in love with Slim, sorry
8 diagrams!
MrKrikon P28 Tanka ner 'yellow brick road' från senaste skivan och lyssna JÄVLIGT NOGA på den 3:e versen och sluta svamla förihelvete! slim_solle P18 Precisprecis, men vissa hänger inte med riktigt.
äntligen!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
potatissuger P18 Det är pga såna som dig som dålig stämning på Whoa skapas
8 diagrams!
Äh seriöst, ett gott råd till hälften av er som inte vet vad ni snackar om LÄGG NED innan ni skämmer ut er totalt. Mer parten av det som leker hiphop gurus här inne är mellan 14-20 bast, det är rena skämtet breee....gå hem medans ni fortfarande kan.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
tror int de finns nån tråd på whoa som int urartat, ganska roligt men ändå ganska synd samtifigt;)
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
slim_solle jaha, så alla måste gilla eminem för att det ska vara en bra stämning på whoa. förlåt, det visste jag faktiskt inte..jag ska genast sluta mig till den sörjande massan och ta avsked av den störste inom hiphopen
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Okej, det var en ursäkt, känns lite krystad och framtvingad bara men bätre en ingenting. "But I've heard people say they heard the tape and it ain't that bad" Låter inte som ett genuint "förlåt, jag gjorde en dum grej och jag ångrar mig", snarare något han känner sig tvingad att säga. Jag bojkottade Eminem efter att ha hört hans rasistlåt så vad han säger i några rader på senaste albumet har jag missat. Vad han borde gjort var att ha släppt en ofentlig ursäkt direkt efter att den låten blev känd där han bad om förlåt osv...... Det hände inte, hans reaktion var mer "big deal, jag blev dumpad av en svart tjej och gjorde en rasistlåt, so what? Elaka "The Source" som gör den känd". Komiskt hur folk hävdar att jag är "körd" för att jag inte gillar någon som gjorde en låt där han kastar ur sig en massa rasistiska förolämpningar. Jag läser för övrigt även XXL, VIBE och Murder Dog.
Gött, ska bli underbart att slippa höra smörjan. Hoppas han lägger ner producerandet också. Lika bra o bara gefan i musik överhuvudtaget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
minem isn't going nowhere anytime soon ... who says? Mr Mathers himself. Quote: Eminem basically said it was bullshit last night at the concert. In short, he did a skit about how he likes to read articles and brought up how he read how he was "retiring". He then said that the article next to his was "the moon to blow up today" or something along those lines. He then said "i'm retiring?" and mooned the crowd. He then said if he did retire, he'd come back as rainman and that's how he went into the next song. so there u go. As posted by a user of another forum, the worry is over. dom skrev det på trshady, så han kommer inte sluta rappa!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
lr det där blev lite fel det i slutet, men dom skrev att han hade sagt det, och om det då stämmer så kommer han troligtvis inte sluta!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
"Interscope, MTV and Eminem himself have said the rumour is not true and Eminem is staying and releasing more albums, can't think of anyone else you'd want to confirm the news."
Battlerappare
2005-07-18 22:37
ass like that är nog en skämt låt, skulle inte ta texten på allvar :p
:c
MrKrikon P28 Nu tycker jag fan verkligen synd om dig. Vet du något om källkritik? Du som läser alla tidningar, mr. bigshot.. 'But I've heard people say they heard the tape and it ain't that bad But it was I singled out a whole race and for that apologize I was wrong...' - Yellow brick road Om du har bojkottat honom, VARFÖR uttalar du dig ens när du inte vet vad han har sagt!? Otroligt korkat och efterblivet gjort. Godta att han bad om ursäkt, vare sig det var 'krystat' eller inte har du inte med att göra, och tror inte han bryr sig om dina åsikter för fem jävla öre iallafall.
Innan något annat sägs, nu tar vi och lugnar ner oss lite va? Vi behöver inte hetsa upp oss. Så jag måste veta varje textrad Eminem någonsin skrivit för att kunna utala mig om honom? 'But I've heard people say they heard the tape and it ain't that bad But it was I singled out a whole race and for that apologize I was wrong...' Det där låter typ som "det var väll inte så jävla fraligt men förlåt ändå, mao. halvhjärtat. Hade han gått ut i ett pressmedelande direkt när denna låt blev känd och bett om förlåt och sagt att det var väldigt dumt gjort och att han ångrade sig så hade jag haft en helt annan syn på Eminem. och tror inte han bryr sig om dina åsikter för fem jävla öre iallafall. Hur många utländska artister vet ens om Whoa, tror inte att någon bryr sig direkt om vad någon skriver här. Jo, jag anser att folk som gör rasistiska låtar där de hävdar att alla svarta kvinnor är idioter, horor m.m. är idioter, om det gör mig trångsynt så är jag trångsynt och stolt över det.
MrKrikon P28 'Så jag måste veta varje textrad Eminem någonsin skrivit för att kunna utala mig om honom?' Idiot, ja? Få fram någon typ av fakta innan du ens får tanken att uttala dig. Ligger du vaken om nätterna och funderar på hur 'halvhjärtad' hans ursäkt var? Stackars starckars dig.. Starta en egen tråd med rubriken 'Eminem är en rasist', gör en 'we are the world'-låt och håll dig borta härifrån.
EhsanK, har du mycket uppdämd ilska du måste få utlop för? Känns inte riktigt värt att bemöta vad du skriver
MrKrikon P28 Starta en egen tråd med rubriken 'Eminem är en rasist', gör en 'we are the world'-låt och håll dig borta härifrån. Jag har sagt mitt. Om du inte bemöter det jag skriver så gör du mig dessutom en tjänst, så ja, gör så.
haha, shit grabbar, tagga ner... aja, skönt att det inte va sant, att han ska sluta med rappen... hade kännts jävligt tungt om både Hova och Slim slutade...
8 diagrams!
ska verkligen inte sluta då? dem sa att han skulle det på mtv news.. eller iaf att eminem skulle sluta.
Jay-Z iaf får absolut inte lägga ner :)
Jay-Z kommer tillbaka, alla populära artister som säger att de lägger av kommer tillbaka.
Det har inte slagit någon att ass like that faktiskt är en ironisk passning till rn'b? Att han bara förlöjligar den? läs texten till renegade igen, så förstår ni hans storhet. Det är en storhet i sig att våga vara dålig skulle jag vilja säga f.ö
JohnnyBråttomRecs Word! russianjoint F16 Moget inlägg! Gav oss mycket till diskussionen! tack!
8 diagrams!
Den där flickan är som dom andra idioterna som inte har hängt med i utvecklingen.
Sjysst om det där äckliga rasistsvinet äntligen slutar att rappa!!!! jaa, precis.. han säger ju i en låt att "folk som hört låten har sagt att det inte är så farligt, men det är det, jag pekade ut en hel ras och för det ber jag om ursäkt, jag gjorde fel" som du redan sagt.. och självklart, det tycker jag räcker som ursäkt. men inte du, okej, kalla honom för rasist då.. vad tror du att han gör när han är på turné med D12, obie trice, 50 cent..? tror du att han sitter i ett hörn och skriver texter som "Bizarre is a fat nigger, and I wish I never knew him".. nämen seriöst, med tanke på att han hänger med svarta osv, så får jag det till att han självklart inte är rasist på något sätt, men om du tycker att han är rasist, så varsågod...
Åå andra sidan kan ni inte säga att han inte visar några skills alls på albumet Encore. Om ni kan texten till låten Toy Soldiers så vet ni nog vad jag snackar om: I'm supposed to be the soldier who never blows his composure Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders I am never supposed to show it, my crew ain't supposed to know it Even if it means goin' toe to toe with a Benzino it don't matter I'd never drag them in battles that I can't handle unless I absolutely have to I'm supposed to set an example I need to be the leader, my crew looks for me to guide 'em If some shit ever just pop off, I'm supposed to be beside 'em Now the Ja shit i tried to squash it, it was too late to stop it There's a certain line you just don't cross and he crossed it I heard him say Hailie's name on a song and I just lost it It was crazy, this shit be way beyond some Jay-z and Nas shit And even though the battle was won, I feel like we lost it I spent too much energy on it, honestly I'm exhausted And I'm so caught in it I almost feel I'm the one who caused it This ain't what I'm in hip-hop for, it's not why I got in it That was never my object for someone to get killed Why would I wanna destroy something I helped build It wasn't my intentions, my intentions was good I went through my whole career without ever mentionin' ... Now it's just out of respect for not runnin' my mouth And talkin' about something that I knew nothing about Plus Dre told me stay out, this just wasn't my beef So I did, I just fell back, watched and gritted my teeth While he's all over t.v. down talkin' a man who literally saved my life Like fuck it i understand this is business And this shit just isn't none of my business But still knowin' this shit could pop off at any minute cuz
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
GreenPeace P0 Precis Em visar väl skills om nån...
8 diagrams!