Aries Spears does LL Cool J, Snoop, DMX & Jay Z
haaa! Han är så bra! home.comcast.net
Haha, grymt bra faktiskt... underbart...
hahaha! GRYMT! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, det här var ju nästan lika grymt som Subdominants imitationslåt;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfaan va bra.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
oj oj ... tappa hakan.. skulle gärna vilja se det här på film alltså se skiten framför mig...
aha låter skoj.. bor du i usa eller hur har du sett det?
De borde börja sända det i svensk television. SVT, helst.
Helt sjukt att han kan modifiera rösten sådär exxxxtreme.
www.shumway.se - världens softaste webzine
damn... riktigt grymt!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Det här var ruggigt grymt även om jag tycker att han inte låter som DMX rent röstmässigt mer än när han kör "Damien"-delen. Sjukt kul!
Officially not impressed.
hahaha :D
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Är det nån som vet vart man kan ladda ner låten med eminem när han kör några imitationer??
At-Sleep nope.. men om du inte redan har hört den så, kolla in: C-Rayz Walz - Great Voices 12 minuter lång låt där han härmar lite olika artister.. Run DMC, X-Clan, Brand Nubian, Busta Rhymes, Black Star, DMX, Eminem, m.fl... inte på samma sätt som Aries Spears alls.. men ganska skoj ändå :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
schwääääth! tack jag letar efter den
hahaha!! vilken kille...
chase the clouds away
Det här var faktiskt jävligt grymt. Riktigt tighta imitationer. Tycker Last Emp kör en del schyssta imitationer på Secret Wars pt. 1 & pt. 2. P-Unit - Generic Rap Song är också kul, men inte alltid så tight.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Och så finns ju Phonte & Eccentic - The Story Of Us-skivan där de härmar massa rapapre. Men den fastnade jag aldrig riktigt för.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
tighter imationer har man inte hört
Right makes might
hehehe gillar snoop dogg grejjen, den var grym!
Men lika glad är jag för det!
Bästa imitationen nånsin...
hehe snoop imitiationen var ju bäst!
Har aldrig varit med om något sjukare.
Arie Spears var just på conan o' brien å gav den bästa arnold-imitationen jag någonsin hört, fan vilken skön kille han verkar vara!
chase the clouds away
underbar snubbe, freddez, de va fett som fan!
Läskigt jävla bra imitation av Jay-z...
såg han också på conan igår.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fy fan va grym han va på låten! riktigt imponerad asså...klockrena allihopa ju! rolig på conan igår också, glömde jag skriva i sista inlägget.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
DMX-texten var bäst:D, den som var mest lik :) rätt ok.. röst-härning där:)!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
fan.. hade han haft bättre text o flow hade nog jigga vart jävligt likt!
Crazy-idea: tänk om han o (Mad)Skillz skulle göra en skiva! skillz som writer då:D skulle kunna göra värsta bootlegs o grejjer :D