Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sitter och laddar! ;D kommer bli phett
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
fy helvete va dålig publik . nästan jobbigt att lyssna på ju
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
första går till lunda borna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns som att rap-battles inte är nått för radio alltså.
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected] www.wizziedee.com
lätt!
Känns som att rap-battles inte är nått för radio alltså. +1
Hangaround
2011-05-06 15:38
Hahaha men hur som helst så är Hunden och Ögat sjukt härliga. :P
Skivsamlare
2011-05-06 15:38
fan va dålig shaz&pistol i 2 första
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Producent
2011-05-06 15:39
Faan vad dom sover på jimmy.
awkwaaard
Fan va Third Eye och O-Hund bodybagar dom!
"Visst är det vackert.."
Skivsamlare
2011-05-06 15:45
risigt gjort av shaz o pickan
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Moderator
2011-05-06 15:45
Shazaam och JimmyPistol har ju inte en chans nånstans. Usch vad dåligt de presterar idag!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Jag ville stänga av så fort jag hörde Rayden's "Make some noise" fyra gånger i början, och efter varje presentation av rapparna, och före/efter varje rond, osv.
Shazaam och JimmyPistol har ju inte en chans nånstans. Usch vad dåligt de presterar idag! word
BODYBAG BODYBAG BODYBAG! Dock sög fan publiken och sov på shaz och pistol, särskilt på pistol som faktiskt var jävligt grym! Men o-hund och third-eye är fan SJUKA tillsammans Nee battle i radio var ingen höjdare ps. rayden , sluta säg MAKE SOME NOISE mellan varje runda hahaha
Producent
2011-05-06 15:47
Att publiken inte fattade raderna förstöre sjukt mycket
Third Eye och O-Hund, Sveriges bästa tagteam, handsdown!
"Visst är det vackert.."
Bodybag straight up. Trodde verkligen att shazaam/jimmy pistol skulle va fett mkt bättre och samspelade eftersom det faktiskt va dom som utmanade liksom :l O-hund/thirdeye har absolut fetaste samspelet inom svensk battle, riktigt dope! BTW publiken sög enormt, kunde tro de befann sig i ett bibliotek så tysta dom va. Och många rader sov dom på, rader ifrån båda lagen. Aja battle i radioformat är inget som bör upprepas känns det som :p
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
corephase: R-man + mr cool skulle jag ge den titeln :P, väntar bara på att få se dom ihop.
Trendnet Du kan ju inte säga att dom är bästa tag teamet när dom aldrig haft en tagteam Dom skulle säkert va sjukt bra tillsammans men för fan, så mycket på deras penis kan man inte va så man ger dom pokalen innan dom spelat
Jag tycker o-hund och third eye tog det, men pga av att shazaam och jimmy pistol inte var så bra. Men jag tycker de är för mkt stand-up över lundapågarnas battle. Det är duktiga, inget att säga emot. Men deras dissar känns så buskis efter ett tag. Att säga att shazaam ska ta sin hud och göra en hängmatta av det.. c´mon.. Det är väldigt mkt intetsägande punches som bara är roliga. Tycker Jimmy va bäst i denna battle, men han rappar för fort och borde betona sina punches mer, så publiken fattar. Man kan inte bara klaga på publiken, det är ju upp till rapparen leverera rappen snyggt.
Jocke och Olof tog det rakt av enligt mig.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Ja, detta var en lätt match för Lundapågarna. Battles på radio mindre spännande.
det var ingen som tog sample förresten ? missade nog några bars
Rayden är fan hilarious, make some people!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Brandt, seriöst mannen Du kan inte tycka att Third eye är bra? komigen, du måste vara whoa's motsvarighet till get 2 da choppa, finns inte en chans att du kan tycka att han är bra...
B
Diggar Shazaam men han åker ju på pisk varje gång han ställer upp i det här formatet.
http://soundcloud.com/jasthesupacat
pinsam publik, third eye o ohund är riktigt tighta
Tyckte publiken sabbade fett mycket. De fattade inga referenser eller någonting. Shazaam/Jimmy hade fetare rader men O-Hund/Thirdeye hade bättre delivery och fick mer crowd response. Svårt att döma.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
förstår inte varför alla klagar på publiken, battlen hade inte blivit fetare eller annorlunda om publiken hade skrikit ihjäl sig.. Man hade nog inte hört lika mycket om alla hade skrikit hela tiden dessutom. Ger denna till jimmy pistol och o-hund.. haha!
http://www.youtube.com/dddnicemusik dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA
Yeeey vi hatar på en rayden som försöker få liv i publiken, jaaa ! Fan vad pinsamma ni är som klagar så mkt på basementality-hostsen alltså.. Är det inte det ena så är det det andra..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Gå in och kolla tråden med video på battlen stället!! Battles är helt klart bäst med både ljud och bild :D
Moderator
2011-05-08 18:38
Helv-e-t-e vad grym o-hund och thirdeye va i denna. Shazaam och jimmy va helt okej dom med men absolut inte på samma nivå som hunden o ögat
//TW