Dirtbag dan vs Henry bowers (SANT!)
läste precis på twitter Dirtbag dan: "on my way to Stockholm at the end of April... Spring on some Sound of Music shit... rolling green hills and what not" Okwerdz: "@DirtbagDan408 please tell me ur battling henry bowers" "@okwerdz Yep... should be a classic right?" "@DirtbagDan408 most definitely, dude is a beaaaast. He put in wooork at don't flop too" Glädjerus så här sista timmen på helgen! FY FAN VA GRYMT! (Inlägget ändrat av mfs 2011-03-08 09:41:33)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Kanske borde ligga under svenskt kom jag på nu Lite små rökt och exalterad, skyller på det
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
VA FAN HÅLLER NI PÅ MEED?! hatar att whoa är så dött, det här fan big news!! eller har critical gått ut med detta innan och det är jag som är efter bara ?
OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!OMg!!!!!!!!
Skivsamlare
2011-03-06 23:20
Hoppas inte Dirtbag rakar sig.
haha hade vart kul om Henry gjorde det =D hade nog förstört mycket av DDs material ;D
fan vad jag älskar att henry battlar och är grym på det. har gillat hans grejer sen många år tillbaka. ser fram emot att se hans senaste battle. hype! hype!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt nice, ser fram emot den asså! Men vad hände med Don't flop videorna? Tar ju fan tusen år för dem att lägga upp skiten.
Haha, fan vad kul om Henry Bowers gör en grej av när Dirtbag Dan sa "your beard have autographed posters of my beard" till Soul Khan.
Wazaaaa
chub: du lär ju kunna förvänta dig en hel del skägg skämt osv...dirtbagdan är duktig men samtidigt rätt förutsägbar...vi får se hur mycket kuk snack o sånt det blir också.
Hoppas Henry Bowers kollar igenom många battles om han inte redan sett alla o hittar bra anfallsvinklar....hade velat se honom vinna hehe
Han kan börja med battlet nedanför...en halvwack dbd mot en riktigt wack aspire som dessutom får honom arg o ledsen i ögat
Pratade med Henry om detta i förra förra basementality eventet. Jag frågade "Vem är din drömmotståndare?" varpå han svarade Dirt, så han kommer vara redo _om_ detta blir av.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha hade vart kul om Henry gjorde det =D hade nog förstört mycket av DDs material ;D hahaha! snacka om att det hade pajat, bara göra de kvällen innan typ ^^ haha att bevittna Dirt's ansiktsuttryck när han får se det hade ju varit helt priceless!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jo, det kommer bli av men jag har inte gått ut med det än... så vänta lite med frågorna om lokal, pris osv för arrangemanget i sin helhet är inte klart.. dröjer några veckor innan det annonseras
Wooh, fan va fett att jag spoila Basementality ;D
yes du kan bli whoas RM motsvarighet till twitter lurkers.... man vet att man är ett tvättäkta battle freak i ordets sanna bemärkelse när man läser runt på olika rappares twitters för att få sin se&hör fix av snick-snack.
haha kan börja köra veckans twitter scoop ! Ja det kanske är att ta det lite för långt ;D Men sen hittar jag ju sån här fantastisk information också!
OsvenskTiger P27 Ja, antagligen.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
hahaha@osvensktiger
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Fan vad glad jag är för svenska battle och hip hop-scenen just nu ! Detta kan inte bli annat än fire !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
OsvenskTiger: Nej jag fick också upp en bild på Dexters skägg.
Ja
Sweeeeet =D Fan vad scenen växer sig stark!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
FAN! vad fett!!
There ain't no dick like the one I've got
Tungt. Ska bli kul att se Kungens senaste med.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
shit folk foljer alltsa battlerappares twittergrejer. grymt.. dirtbag dan mot henry bowers i april alltsa! letsgoooo
älskar att det står: "(SANT!)" hahhahaha
Och det är tydligen en hel del andra amerikanare på gång till Sverige. Kommer bli en fantastisk battlevår!
Det är förbryllande faktiskt, hur imponerad andra amerikanska battlare verkar ha blivit av våran svenska battlescen! Så jävla kul
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
älskar att det står: "(SANT!)" hahhahaha hahaa jag var uppspelt när jag skapa den! =D
och tänkte att folk kommer skita i att klicka och bara tro att det är en annan "jag önskar att soul khan skulle möta org12" typ av tråd
Producent
2011-03-09 11:26
Det är förbryllande faktiskt, hur imponerad andra amerikanska battlare verkar ha blivit av våran svenska battlescen! Så jävla kul Det finns väl inte så många ligor överhuvudtaget? (kan ha helt fel)
Men det känns väl lite mindre troligt att ta sig till Flip Top och battla så bara att chansen finns att åka till ett icke engelsktalande land känns nog jävlig fett.
Jävligt kul att se att battlescenen i Sverige har uppmärksammats så mycket :D Jag överväger att ta en snabbvisit i sthlm när de två skäggen ska battla.
In the old days it was not a crime
Det finns väl inte så många ligor överhuvudtaget? (kan ha helt fel) Men det känns väl lite mindre troligt att ta sig till Flip Top och battla så bara att chansen finns att åka till ett icke engelsktalande land känns nog jävlig fett. Can you BE more negative ? // En hälsning från Chandler M. Bing
Producent
2011-03-10 11:03
Haha, nä inte så jag menade
Det bästa som hänt sen mobiltelefonen.
limp Lätt att du överdriver...
coffin in fuck off 'n die ... twice hehehehe
Nått datum än?
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Tror jag skrivit det innan, 30 april kommer det bli... kommer ha Cruger & Eurgh mot Shazaam & Nils m Skils på samma.... men jag går inte ut med NÅGOT annat förrens affischen kommer hehe
fan vad fett critical! då ska jag försöka komma
fan nästan så jag får lust att gå... om du inte går ut med något annat så ere nått fett på g alltså? haha goodie...
Skivsamlare
2011-03-27 18:12
Grymt! Denna norrlänning kommer vara på plats detta event kan jag lova!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
niiiiiiiiice... lets gooo
Producent
2011-03-28 00:20
Cruger & Eurgh? serri? förfan, lets fucking go. Så jääävla fet
B
FAN VA TUNGT :D denna gången MÅSTE jag ta mig upp, min ekonomi har tappat upp sig lite iaf så de borde funka denna gång! :P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Fettt!!!