I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bunkern - Hela Fuckin´ Veckan ft. Allyawan

Svensk Hiphop - Audio & Video

2010-12-17 17:19

[Audio] Bunkern - Hela Fuckin´ Veckan ft. Allyawan

Checka denna feta låten från jönköpingsgrabbarna i Bunkern!

http://www.youtube.com/watch?v=k6S9qyD3RiI&feature=player_embedded

Låten är från slirig pt.2

http://www.speedyshare.com/files/25700739/Bunkern_-_Slirig_EP_pt_2.zip

slirig pt.1

http://www.speedyshare.com/files/25350321/Bunkern_-_Slirig_EP_2010.zip

2010-12-17 23:45
kommer aldrig fatta hur ni fick allyawan på er låt. hans del va lyssningsbar, annars inte.
de va inget bra direkt, och ally är långt över er.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-12-18 20:27
vi betalade 30 lax för hans 16 bars, vadå e det inte så alla får göra?
www.twitter.com/mzamora036

2010-12-18 21:40
vi betalade 30 lax för hans 16 bars, vadå e det inte så alla får göra?

haha, glad att ni tog de med en nypa salt ^^ sorry om jag lät lite sur igår, va fett trött.
det jag menar är att ni får träna lite mer, och sen gilla jag inte låten i överlag, ska man göra en smoker song så får de göras bättre! ;)

2010-12-19 00:42
aa ska träna mer hahahaha

Rappare

2010-12-19 01:23
Tungt som vanligt

2010-12-19 13:11
orka dizzy.. vem är han till å säga att folk ska "träna mer"! only at whoa alltså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-19 13:54
Förutom Zamora, vilka ingår i Bunkern?

www.twitter.com/rossandeross

2010-12-19 18:53
förutom Zamora, Dejno, Fox Beats, Main Ingredient, Kabbe, Lanntana, Skinny... Bunkern är namnet vi samlas under när vi gör grejer tillsammans men alla har egna grejer som de jobbar på. Detta är hungriga grabbar som garanterat kommer höras mer under 2011

2010-12-19 18:55
haha man kan inte låta bli å skratta åt den där pojken dizzy

2010-12-19 19:52
oj vad hatad man blir för man sa åt ngn tipset att träna mer?
jag vet att jag inte är bäst, långt ifrån. även jag måste träna på.
dagen man slutar sträva efter att bli bättre kan man lika gärna lägga ner.
och sen du köttbit, dina standard e så låga så det är skrattretande.

jag sa min åsikt om låten, säg din egen e skit i vad fan jag tycker..?
som sagt, endast på WHOA. retards

2010-12-19 20:52
kommer aldrig fatta hur ni fick allyawan på er låt. hans del va lyssningsbar, annars inte.
de va inget bra direkt, och ally är långt över er.

det va så du skrev din tönt, klart folk tar åt sig när det kommer från en rappare som hänger på vår/hip-hop å låtsas rappar på engelska.

ta å skärp dig nu dizzy, du gör bort dig ofta i trådarna.

2010-12-19 21:28
så varför måste du hävda dig med att be dem träna dizzy? jag hatar dig inte, tycker endast att dina inlägg i majoriteten av trådar är så meningslösa.. har inte påstått att du måste träna eller din musik är dålig, zamora å grabbarna vet nog vad de sysslar med, så chilla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-19 23:02
Slirig EP pt.2 är feet!

2010-12-20 17:00
jaojao_ har fattat grejen;)

Hangaround

2010-12-21 08:13
Förstår inte, de ligger ju på beatet? Vad ska man träna på då? Finns det nått slags rap-ideal som alla måste leva upp till? "Du måste ha det här flowet, och ditt delivery skall låta så här och så skall rimschemat byggas upp på det här viset..."
Hangaround

2010-12-21 08:24
Men sen så utvecklas man givetvis hela tiden..

2010-12-21 13:22
Förstår inte, de ligger ju på beatet? Vad ska man träna på då?

Vad man ska träna på? Ja alla de andra saker du nämnde: Flow, delivery, rimschema? Har inte lyssnat på låten så jag kan inte säga nåt om deras framträdande, men tyckte din kommentar i allmänhet var riktigt skum.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Hangaround

2010-12-21 14:38
Kanske blev skumt, ledsen om poängen inte gick fram helt.

Jag menar på att ibland är det som att folk säger "träna på" till rappare som kanske vill låta precis som de gör i låtarna. Någon kanske vill låta jävligt lortig och ha ett ganska subtilt delivery och flow och bara vara allmänt slapp. Om någon då påpekar att de skall "träna" när de ligger på beatet är det väll mer som att säga "det är inte min smak, träna så att du låter som zacke" (för att dra ett dåligt exempel). Hoppas det blev tydligare nu.

Jag kanske är helt ute och cycklar. Jag är ingen räper så kanske bara skall vara tyst...
Hangaround

2010-12-21 14:49
Svara gärna via PM så slipper tråden bli OT. Sry för det

2010-12-24 07:54
Låten uppmärksammades på kingsize´s hemsida! checka det!

godt jul!

2010-12-25 18:54
va fan e det för wiiiiners som inte tål lite kritik på ett hiphop-forum??.. sanningen är att detta inte var det bästa o hade lika gärna kunnat postas under "vår hiphop".
tråkigt nog så har många lite mindre skillade fått alldeles för mycket uppmärksamhet på den svenska hiphop-scenen, enligt mig.

vill dock ge zamora creds för has texter som ofta är genomtänkta o bra.

peace biaatches
B-Laget - Din Mammas Favoriter

blaget.blogspot.com / mekkeriet.blogspot.com

2010-12-26 11:10
ingen som whinat... sen la jag inte upp den för att få "kritik".

2010-12-26 11:22
varför la du upp den här då? för att folk ska skriva att ni e bäst o hihop-sveriges nya hopp?.. pff... känns mer som ett gäng bortskämda småtjejer på ngn skol-uppvisning där alla sitter o klappar oavsett vad som görs på scen.. hehe

vill ni inte ha kritik så lägg inte upp det ett forum för då kommer det hatas.

2010-12-26 11:49
ingen gråter.. jag är så jävla trött att alla ska ge tips å förslag på saker de själva inte bemästrar, vem är de att säga en sån sak? sen att du är dizzys vän gör ju det hela mycket bättre. jag har ingenting med bunkern å göra, gillar inte ens deras musik, enligt whoa och deras regler ska det postas i svensk hiphop eftersom de är mer eller mindre "kända/aktade".

2010-12-26 13:20
känner inte dizzy for shieet man
känner dock till whoas regler o tycker det är helt rätt, men att lite fel artister blir uppmärksammade ibland. skitsamma, kul för bunkern clicken att dem når ut till folk.

2010-12-27 06:57
JohanRizla

så om man lägger upp en låt här så får man alltså räkna med att folk ber en öva osv? Skulle du säga så om Ken la upp en låt? "asså ken, öva lite på svenskan döh"

Jag la upp låten för att promota den och tapet som den ligger på, that´s it!
Några diggar, några hatar, allt är i sin ordning, men snälla sluta snacka skit bara...

2010-12-27 06:57
Själva kritiken har jag dock helt missat, var kan ni se att det står nån kritik?

2010-12-27 11:38
haha jämför er inte med Ken mannen

2010-12-27 20:11
jämför inte, det var ett exempel... antar att du fattar va jag menar.
spela inte dum mannen

2010-12-28 22:02
J Banner är väl med i bunkern?
soundcloud.com/brormusk/sets

2010-12-29 02:13
Allyawan var rätt skön men långt ifrån hans vanliga nivå enligt mig. Resten vill jag inte kommentera för att undvika gnäll.
Wazaaaa

2010-12-29 07:39
Vem är J Banner? låter bekant, inte mer än så