Dom gör det bättre än förväntat, men diggar verkligen inte beatsen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väntade bara på att en tråd skulle dyka upp! Det här är bra jävla skit. "Kalla" är kanske den låten som borde gå varmast på Studentpubbarna. KALLA HELA JÄVLA VARJE DAG!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
det blir bara sämre & sämre. riktigt wack tyvärr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävligt underhållande, gillart. Favorit är "Varken Eller". "De har mitt liv i pärmar, med foto inuti / jag gillar lösa tjejer - Sven-Otto Littorin" "Jag biter tuggor utav kakan som om allt var mitt / äter gott, jag svinar ur och går upp som fan i vikt / blir fet och gör en sunkig vallåt - Mange Schmidt."
Tycker det va tungt! En del roliga rader, har nog också Varken eller som favorit!
Tungt tape, med tanke på att detta mest är ett sidoprejekt för överblivna låtar å versioner. Så tycker jag att det låter grymt bra. "Varken eller" är ju blytung!
Inget jag gillade alls.. :/
"Visst är det vackert.."
Helt enkelt, jävligt fett! Grymt att släppet fått så mycket love runt om på nätet också!
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Överraskande bra faktiskt. Om detta bara är "vid sidan av" hur jävla fett kommer inte kommande släpp låta då, kan knappt bärga mig! 5/5!
Riktigt soft släpp! De låter bättre än på väldigt länge!
fanns en hel del roliga rader men blev inte överdrivet imponerad. ska ge den några till lyssningar först bara...
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
När det finns några st bland kärleksskaran som säger att det inte låter bra så blir man lite fundersam på om det är faktiskt är bra eller inte? Ågren har en tendens att bli överhypad på whoa hur bra eller dålig han än är, så man vet aldrig. Men men jag ska inte döma något utan att lyssna ! Tankar ner och hoppas på good shit =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
öris & ågren i ett kan aldrig bli överhypat. detta tapet va fett som fan, props!!
Riktigt dåliga beats, klarar inte av att lyssna på skiten :( Tråkigt att dom följer trender.
Vad snackar du om kompis, beatsen är ju sinnessjuka. Låten med Queff är ju störd.
Ja det är nog beatsen jag tycker är så tråkiga. Versioner Vol 1 & 2, väljer han roligare beats på nåt sätt. Texterna är sköna och allt men nja dom tappar på beatsen IMO.
"Visst är det vackert.."
Jävligt synd att toffer pajar kalla med sin wacka jävla stil
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Tycker att låtarna blir tyngre o tyngre de mer man lyssnar, speciellt "varken eller"
toffer o queff kunde dom faktiskt hoppat över...
till alla som klagar på beatsen: hur keffa är ni?! det är ju versioner allting! andras beats, snodda beats. shit!
Så man kan inte tycka illa om beatsen för att de har snott dom ? haha, sluuuuuuta
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Redan komenterat men måste hålla med App. Sen lägga till att det är synd att det är så få låtar, varav en man hade hört sen innan, känns som man redan tröttnat på tejpet :(
Tycker att det är roligt att både queff och toffer är med, nice med lite variation. Men fler låtar kommer ju snart, så det är ju inte konstigta att det endast är sju ju. Tycker kalla är skön som dritt, men varken eller är nog bäst
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
ja gillar organismen på ´mer hypade beats. önskar de hade funnits lite mer av de. queff va tung också.
saknar den där hypade hiphopfeelingen som ja vet medverkande på tapet kan framställa.
Varken eller känns överlägset bäst efter första lyssning. Tycker de mest låter riktigt bra
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
haha öris vers på kalla e bäst på skivan. 3 sista låtarna va tyngst!
Man blir aldrig besviken på öris!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
B.M.F-beatet e ju hur tungt som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Ironiskt nog tyckte jag sista spåret var det bästa haha... Fan, är det bara jag som tycker att Organismen blivit tråkig som fan att lyssna på? Ska ge tape't någon lyssning till, tyckte inte att jag riktigt fick grepp om det.
Tycker faktiskt Öris och Ågren verkar ha hittat in på något kul här, låter bra igen (från att ha varit lite smålamt stundtals), och kör lite annorlunda beats mot deras standardval. Tror det här behövs, vill gärna ha en vol 2 också.
vol.2 blir sjuk..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Queff Tapets adlib, lätt... "Tjackballeeee"
"varken eller" är överlägset fetast.. diggar back to back rappen. handen i handsken!
twitter.com/maqsmusik www.maxmusic.se Spotify: Maqs
Öris vers på Gå och Dö kan vara den bästa jag någonsin hört.
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Utan att tänka efter för mycket så är det här nog det fetaste svenska släppet i år även om de bara e 7 låtar. Extremt uppskattat