[Video] Houman Sebghati feat Promoe - Lögner
Vad händer vänner och mangastuggare! Nu börjar releasen för Alkemisten närma sig. Den 13 oktober står Houman och hans vänner Finess och Linda Pira på scen på Sturehofs O-baren i Stockholm för att fira skivsläppet. Mer info om det kommer naturligtvis! MEN, tills dess ska du spana in videon till första singeln från skivan! Kanske öppnar du detta efter 19 september och vad passar då mer än att luta sig tillbaka och vänta in brutna vallöften.Lögner är produced av Fish and Elephant Productions Regisserad och inspelad av Everyone We Know
http://www.houman.nu
låten är ju fet, rätt tråkig video dock. grymt äkta med houman och promoe iaf!
Redaktionschef
2010-09-18 09:34
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ja videon var ju skitnice med oljan ur munnen på killen hehe ..dope!
Producent
2010-09-18 13:54
grymt som fan ju, houman börjar t.om låta bättre nu än tidigare :)
houman är över fettttttttt. har digga denna gammla gubben sens ken ring tiden ohhh
AdOo den fede
Har aldrig gillat Houman men han la det tight här! Lite OT men på Coop i Skärholmen finns det en kassör som är sjukt lik Houman, samma röst med.
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.
Soft ! Längtar efter plattan, den kan nog bli fet. Allt jag har hört hittills låter bra.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Lägger en upp, detta är då fan värt mer shine än 8 kommentarer
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Highfive anyone, anyone?
sjukt bra
www.myspace.com/thesircuz
Tycker Houman är jobbig att lyssna på av nån anledning. Tror det är rösten jag inte gillar. Men låten är fel, Promoe är lägger både feta verser och refräng. Videon va outstanding!
hehe vill inte verka som någon kappvändare men jag tycker faktist videon var fet nu när jag sett den nåra gånger, var väl bara allmänt trött och lack när jag såg den första gången.
tyng shit, videon överträffade mina förväntningar!
http://www.lospalindromas.com
Seriöst vidrig unge, får vibbar från någon läskig film jag inte kommer ihåg namnet på. Sen håller jag med jaojao, något oförklarligt jag stör mig på. Allt känns utdraget och långt på något sätt.
"ljug tillräckligt länge och du tror på dig själv" snubben måste pluggat den repliken som ett mantra för att ens orka leva med sig själv. skönt att veta att jag inte är själv om att tycka den här losern är slöseri på människokött. hur kunde promoe ens gå med på det här.. sorgligt
Och..?
Redaktionen
2010-09-24 02:37
jag diggade hycklaren (och hela tiden innan det med magro, ken och hela 165-klicken) och tog ändå houmans sida i beefen med ken (med den info man hade då) men det här känns jävligt omotiverat. houman känns trött och grinig, för att inte säga orelevant. enda ljuset är promoe som alltid levererar (på denna låten rätt svagt dock). mjae, får väl se om alkemisten bjuder på mer än så här!
niggaz want me to rhyme? $3,99!
superhiphop P25, Jag tror du är ensam om att tycka det, låter som en riktig liten Sverige Demokrat, kritik mot allt men gör inte ett skit själv, jobbigt att höra sanningen om sådana som dig själv? ROBZEBOB, Vibbar av någon film?? Något oförklarligt som du stör dig på? Kaanske borde söka hjälp.. Det låter sjukt.
Glenn?
savve jag är totalt ointresserad av att föra politisk debatt eftersom min åsikt i detta forum rör houman som artist. han låter bajsnödig. börjar till och med tro att det är hans bajs den där psykoungen trycker i sig
Och..?
tycker låten är hur fet som helst
Jävligt skön video! Promoe är tyngst men även Houman lägger det bra! Big UP Rågsved!
www.twitter.com/rossandeross
superhiphop P25, Alltså har du kollat videon, vad du personligen tycker om Houman är skitsamma, men det här är något utöver det vanliga, jag förstår att videon är kontroversiell och väcker starka känslor i dig, men fan om folk ser det här så ser de vad som är på riktigt. Alltså han gör ju bort alla andra Svenska MC's, jag trodde aldrig att Houman skulle ta över, men nu äntligen visar han alla vart skåpet ska stå!
Glenn?
Oops, Superhiphop P25, det var lyssningsgala igår, skivan är brutal, en svensk klassiker, vänta och se, va snäll så kanske du vinner biljetter till releasefesten!
Glenn?