www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
www.randomsidewalk.com http://twitter.com/basaricrs
Anser att Aki är påväg att bli den bästa i Sverige på att blanda bra flow med bra lyrics. Diggar honom grovt. Släpp en soloskiva!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Aki var fetast på låten, tycker Aki e riktigt fet faktiskt, reffen va också fet
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
tycker låten var rätt keff, men aki gjorde det fet som vanlig
tråkig låt. knappt nån inlevelse. känns bara som teater. den där Aki ni snackar om var inte nånstans mer än okey. Killen har samma studs-tråkig flow i varje låt o han ska alltid nämna knark i varje låt. Har jag förstått rätt så handlar låten om "där dem kommerifrån" o han snackar mer om Rosengård istället. så vit jag minns så var det i rosengård en man blev knivhuggen till döds o ambulansen väntade på polisen innan dem gick in. Men Aki har aldrig bot i rosengård
Aska på
Askfat P28 vad snackar du om din jävla färsking... du vet ingenting...och påtal om ditt snack om rosengård, så var det en snube i alby för nåpgra veckor sen som blev skjuten i ryggen men de tog ambulansen över en halvtimme dit. men det är standard... de jag menar är att han snackar inte om något specifikt så sluta leka som att du kan allt din hatare galet fet låt för övrigt alla leverara!!!
Askfat p28 Mohaned K-sigge från gottsunda dog för att ambulansen inte kom i tid pga det inte fanns poliseskort.Ambulansen tog tid på sig när Seedy dog i alby oxå häromveckan. Aki är från gottsunda men har bott i alby i 10 år. Det är inte bara rosengård.. problemen finns överallt...
ok jag kanske har fel om att dem här stockholmarna snackar mkt om rosengård, men man har sett bilder på nästan bara rosengård när d klippt in till sina videos. därför trode jag att detta hade nån koppling med rosengård. Sorry för att jag hade fel där MEN MEN jag e helt rätt på att AKI e faktiskt inte alls mer än bara okey som rappare, Det är för mkt studs i hans vers, låter lite nybörjaraktig. jag e ingen hatare bara säger vad jag tycker och jag hoppas verkligen på att killen blir bättre då jag gillar svensk rap o vill höra så mycket grym rap som möjligt. gå in o se ifall jag oxå va hatare till (Veckans MP3) Critical feat. Chords – Drömmer jag? Jacco e riktig skön i den gruppen
Aska på
saker som hänt i rosengård är kanske det som fått mest i media, men det händer överallt. händer skit överallt hela tiden. t.ex. allt som hänt i rinkeby senaste tiden, alby, fittja, gottsunda och alla andra orter runtom sthlm, gbg, uppsala osv. men läser man tidningen en gång om dagen så förstår jag att man tror att sånt bara skulle hända i rosengård.
Producent
2010-08-22 18:25
Skönt beat, riktigt riktigt skön refräng, fet vers av sebbe, resten helt OK. sammantaget, grym låt!
https://soundcloud.com/jakkthemixer
har funderat hela dagen på vem som använt beatet innan, nån som kan hjälpa mig?
Aki leverar tuuungt som vanlingt. Askfat problemen finns överallt det är bara media som väljer att visa just rosengårds problem
How The Fuck Can I Rest In Peace When I Ain't Ready To Die
Marke har använt beatet tidigare i tjuck tjuck mixtape vol.1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Marke har använt beatet tidigare i tjuck tjuck mixtape vol.1 inte den jag tänkte på, de e nån amerikansk som använt de först
jag e helt rätt på att AKI e faktiskt inte alls mer än bara okey som rappare, Det är för mkt studs i hans vers, låter lite nybörjaraktig . Askfat, alla har rätt till en åsikt, man har olika smak osv osv.. Men du kan inte på allvar påstå att Aki låter som en nybörjare.. Nuff said, du gjorde bort dig..
Inte lyssnat på låten än, but i will ! Väldigt intressant line-up. Bumpar den imorgon och återkommer med kommentarer om låten, nu ska jag sova.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Jag börjar bli trött på att alla ska sitta och tjata om hur man rappar nuförtiden. fel antal stavelser och massa sånt skit, komigen alltså. ingen som lyssnar på texterna och själva känslan som rapparen rappar med längre? Aki är den bästa rapparen inom svenskhiphop.
"Charge it to the game, Ill bill myself"
hahaha fetaste av sebbe någonsin, snutarna är på mig, som brudarna är på mig, när luvan varit på mig
Riktigt fet låt, alla 3 kör ganska olika, riktigt grym låt! Alpis börjar bli intressant!