I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ken Ring & Tommy Tee - Helt Jävla Beng

Svensk Hiphop - Audio & Video

Poet

2010-05-01 16:43
Alltså, ena låten handlar om hur han har slutat att ta droger och hur han vill vara en bra förebild för sina barn, andra låten heter "Helt jävla Beng". Nu får han ju fan sluta, sen att han kommer undan med att rimma på samma saker och använda i princip samma rader i varje låt är väl en sak i sig.

2010-05-01 17:29
word på bemir,bra skrivet bro;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-02 01:36
jag tycker att ken är dålig :)

Lyricist

2010-05-02 01:38
bemir: Det är fortfarande samma skit som det var från dag ett och till nu. Precis som Herr Wågberg säger så grinar han ut i vissa låtar om hur bra förebild han vill vara för sina barn, medan i nästa så gör han raka motsatsen.

Nä, det han gör är förbannat skit och det är min åsikt. Det kräver inte trettio rader bortförklaringar.

2010-05-02 02:13
bemir: Det är fortfarande samma skit som det var från dag ett och till nu. Precis som Herr Wågberg säger så grinar han ut i vissa låtar om hur bra förebild han vill vara för sina barn, medan i nästa så gör han raka motsatsen.

Nä, det han gör är förbannat skit och det är min åsikt. Det kräver inte trettio rader bortförklaringar.

Det är fortfarande din egna åsikt.

Man kan vara förebild på fler än ett sätt, så din åsikt här betyder liksom inte mycket.

Jag skrev inte 30 rader bortförklaring, jag skrev personliga åsikter och synpunker. Shit, jag trodde forum var till för det och inte för "Ken suger, så är det"?

Som sagt, haters finns överallt och mina s.k. 30 rader kanske var för mycket för dig så att du enbart kunde svara "Nä, det han gör är förbannat skit och det är min åsikt."
- grind or die -
Lyricist

2010-05-02 02:22
Vi har varsin åsikt. Jag tycker att det är skräp och du tycker att det är bättre än så. Det räcker väl? :)

Nu hoppas vi att det kommer fler åsikter i tråden. På gott och ont.

2010-05-02 02:28
Vi har varsin åsikt. Jag tycker att det är skräp och du tycker att det är bättre än så. Det räcker väl? :)

Nu hoppas vi att det kommer fler åsikter i tråden. På gott och ont

Jodå, alla har rätt till sin egna åsikt men tycker bara att det är roligt att du klankar på folk som skriver trettio rader åsikter och synpunkter på ett forum medan du mer eller mindre skriver "Ken suger, så är det".

Vi låter det väl vara så ;]
- grind or die -
Lyricist

2010-05-02 02:33
Jag var lite diskussionssugen bara. Ville skapa lite liv. Men sen kom jag på att jag inte kommer orka fullfölja det. Onödig provokation bara hehe.

2010-05-02 12:12
Fegon

Sen är det väldigt många artister som säger emot sig själva, ena dagen vill man ta livet av sig ena dagen älskar man livet, ena dagen ska man sluta dricka, andra super man osv...

Jag tycker ju att det lilla "chock-värdet" hans maja rader skapar liksom är syfte nog när man läser tex den här tråden...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-05-02 14:03
om ni helt seriöst inte märker att ken har utvecklats så har ni/är ni 1. antagligen inte lyssnat på han eller 2. RETARDED ..

it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2010-05-02 15:48
Tung som fan! Ser fram emot dom kommande släppen.
Suburban Who?

2010-05-02 16:03
tungt som vanligt!! kan inte vänta tills albumet kommer..
svartsprit a visst njut vafan ska jag betala skatt för mitt missbruk
Lyricist

2010-05-02 18:23
Heavy Indo: Tycker man att han har utvecklats till något bra så har man 1. aldrig haft någon förväntning... eller 2. Är RETARDERAD

2010-05-02 23:39
över fet låt!

Rappare

2010-05-03 09:33
Failon_: sanningen är den att jag lyssna på ken mer innan.. att han har blivit avsevärt bättre tekniskt sett går inte att förneka..

2010-05-03 11:24
Freezy har så rätt i sin åsikt som det kan bli, Ken har utvecklats tekniskt.

Rappare

2010-05-03 12:33
Så ni har noterat att det "fortfarande är samma skit som det var från dag ett" och ändå så glider ni in på trådar för att kommentera det varenda jävla gång?

http://www.myspace.com/bizzlebeats

2010-05-03 13:32
mycket feta grejjer faktist. ken börjar hugga nu! :)
Micke From Mother Fuckin Miilk

2010-05-03 17:57
Årets refräng utan tvekan.

2010-05-04 02:19
Heavy Indo:
Förklara gärna på vilket sätt Beng Ring har utvecklats tekniskt?

2010-05-04 11:33
Behövs det förklaras ? Lyssna noggrant genom första skivan, gör sedan lika med senaste skivan...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Rappare

2010-05-04 17:22
ja alltså.. ibland tror jag att folk hatar på ken bara för att... han rimmar inte dig på mig lika frekvent(gardering ifall han gjort det nyligen).. han lägger inte lika grova flowmissar som han brukade.. han har bättre struktur på verserna.. allt låter mer genomtänkt..

han har utvecklats punkt

2010-05-04 17:58
Ken har ju ett delivery som gör att den tekniska biten kvittar totalt. Det är jävligt skönt att svensk rap börjar handla om en känsla och inte massa jävla teknikaliteter.

Visst var det skoj för 10 år sen att snöa in på rappare som rimmade hela rader på den före men i längden spelar det ingen roll hur många flerstaviga rim och hur många punchlines man lägger när det låter som internetrappare.

Fet låt! Att förneka att Ken har utvecklats under åren är en jävla lögn!

2010-05-04 22:16
Håller med både Indo och ModernDrunkard.. On topic, skön låt ! Kul som fan att Ken & TT e på G igen. Det känns inte heller som att låten är något man ska ta riktigt seriöst på..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-05-05 00:45
ModernDrunkard P24

Det är ingen som hindrar någon från att ha grym känsla OCH bra teknik. Det ena behöver inte utesluta det andra

2010-05-05 06:46
haha den e skön ju.
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!

2010-05-05 11:04
refrängen va fet
www.markemusik.se
www.twitter.com/markemusik
http://mekkeriet.blogspot.com

2010-05-05 12:00
mogen snubbe alltså, han har fan 4 ungar & gör en sån här låt?
keffa jävla idiot.

cashflow din keffa jävel håll bara din keff jävla pajas!

de här va tunga grejer som vanligt big up /f
ait

2010-05-06 21:01
när man börjar rimma för mkt teknik tappar man själva känslan....

barn lekte ute i kvarteret en gång i tiden,o de va bomben!
tills datorer kom o man fastnade som en riktii nät bög som alla vi gör just nu...

vi borde gå ut o leka,precis som ken gör! hur skumt de där än låter men sant!

2010-05-06 21:16
Ken har ju ett delivery som gör att den tekniska biten kvittar totalt. Det är jävligt skönt att svensk rap börjar handla om en känsla och inte massa jävla teknikaliteter.

Visst var det skoj för 10 år sen att snöa in på rappare som rimmade hela rader på den före men i längden spelar det ingen roll hur många flerstaviga rim och hur många punchlines man lägger när det låter som internetrappare.

Fet låt! Att förneka att Ken har utvecklats under åren är en jävla lögn!

Kunde inte sagt det bättre efter att ha hört några "whoa rappare" kan man lyssna på den här låten för att kanske förtränga traumat...

2010-05-07 19:15
fan vad skönt att bo där flaskar smackas!
vill med bo där.....
Rappare

2010-05-07 19:27
ja med!!
http://soundcloud.com/infinite-struggle

Jag är mer underground än arkeloger

2010-06-03 23:34
var finns nedladdnigslänk till mp3? eller måste man köpa?