[Video] Obs obs obs - Sam-E är INTE fake!
Det verkar fan som att Sam-E inte är fake. Jag hat fått mail från flera hundra människor som säger att han inte är det. De kanske har rätt... vad vet jag. MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG (Inlägget ändrat av Oracle 2009-12-11 20:18:07)
My Best Friend Is My Grind
Det räcker nu. Det var roligt en gång.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Leave Brit....Sam-E alone!!
efter 10 sek fick jag fett med ångest att jag ens tröck på play.
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
hahahahah
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
haha lite roligt, men ändå.. palla..?:P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Producent
2009-12-11 19:36
alltså. nu är ni fan bara pinsamma mbfimg...
haha asså synd om killen han kommer ej ha de lätt nu efter denna videon haha tyckte de va för mkt
Pinsamt!
MBFIMG är pinsamma, vilka nissar asså!
HAHAHAHAHA dreglar å grejjer
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Haha, dock fail att han småflinar lite då o då Har ja dålig humor om ja tyckte att detta va halvt underhållande?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator
2009-12-12 12:53
Hahaha, fail att han det låter som han skrattar ibland bara. Men underbar!
time isn't wasted when you're getting wasted .
abooo de där va COOOOK TRÅKIGT !! varför gör man äns nåt sånt här? o varför lägger MBFIFG upp sånt brää?!?!
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
MBFIMG är pinsamma! Är Sam-E fake för han "fuska"? Du påstår att Sam-E inte är äkta för att han hazzla dig och i så fall alla som medverka och arrangera tävlingen. Känn dig blåst och gå vidare. Barnsligt att du bara outar han och känner dig tvungen att bevisa att flera känner lika. Om du har problem med killen kunde du ha fakkat han utan att han visste det genom att outa han i opartisk media, war tactics. Men hur äkta MAN känner du att du är? Det ända man ser är nya trådar om hur gnällig du är och inte kan släppa detta. Om du har problem med Sam-E, väx upp och ta det med han och inte mellan han och resten av Sverige. Sitt inte bakom datorskärmen och gör kalabalik, möt upp han och gör kalabalik. Skäms du inte att du tugga med han som är så fake? Eller är du en orm som ville synas kring han bara tills han såra dig? Jag har följt och tyckt om MBFIMG, nu förstår jag inte mig på vad ni fokuserar er på. Glöm det och fortsätt med det ni gjorde om ni har kärlek för hip hop. Jag tar inte Sam-Es parti men det är inte han som skämmer ut sig. Dom som inte tycker att han är äkta nu pga den här beefen och snackar om unity, kolla på er själva och samhället innan. Vi lever i oärliga tider, det är verkligheten. Om du inte tänker göra något åt det stora hela så håll det på en privat nivå. Alla som tycker Sam-E är en keff muthafakka får tycka det men det är lika lågt att följa den här vågen MBFIMG har startat.
du skämmde ut dig rejält kompiiiiiiiiis HAHAHAHAHA
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
abooow reserv skriv en bok om nåt vettigt ifall du ska skriva en bre
Layziecito: Vad vill du komma fram till? Sluta du läsa böcker efter 1an om du kallar det en bok? Har du läsförståelse för att kunna förstå vad jag har skrivit? Eller vart du bara ledsen och har grova abs?
Reserv om något är löjligt så är det att ta detta seriöst och skriva värsta novellen haha. T.o.m. du borde fatta att det här bara e fjanterier, PR-trick! Inte nåt seriöst alls som dom håller på med :P Men OM det skulle hända att allt detta är seriöst då kan jag nästan hålla med dig, men det måste fan vara omöjligt.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Man blir ju fan mörkrädd när man ser va sjukt korkade folk som hänger här! :S Att man i en sekund kan tror att allt det här är seriöst är ju bara sjukt..
"Visst är det vackert.."
fbws: Haha, okej. Förstår vad du menar och håller med. Men novell, bok eller vad man vill kalla det jag skrev, så ser jag detta som ett forum(?). Spelar ingen större roll om det är ett PR trick eller allvar, ännu värre om det är ett PR trick och dom ska förespråka om äkta och fake tycker iaf jag. Hur jag än vrider och vänder det så tycker jag att MBFIMG är pinsamma, bitch move. Om det är en stunt så förlöjligar dom hiphop tycker jag. Det kanske framstår som jag tar det mer seriöst än vad jag gör.
Jag gick in i tråden, kollade på videon och tyckte att MBFIMG hade gått över gränsen. Det var inte roligt längre och idioterna som trodde att det verkligen var "beef" mellan er och Sam från början måste även dom ha förstått att det bara är på skoj. Sen läser jag Reserv's inlägg och inser att det kanske är bäst att ni fortsätter. Idiotin lever vidare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ursäkta om det är otydligt, är lite full.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skitsamma om de är seriöst eller inte MEN VEM FAN ORKAR GÖRA SÅNT HÄR HAHA det är ju bara barnsligt väx upp för fan , sitter och dreglar och allt , tycker inte den är alls rolig , helt onödig sak fattar ej poängen håll er till musik o sluta lägg upp sånt här skit som ni börjat göra,
Jag tror INTE Sam-e Är fake.
Jag ska erkänna att jag var dum och gick på det hela. Alla får dumförklara mig, det har jag förtjänat haha. Jag förstår mig väl helt enkelt inte mig på den här PR världen. Tycker allmänt då i efterhand vad mobbat. Tycker ändå att jag inte har haft fel i det jag sagt, det här ett lågt slag mot hip hop. Har hip hop blivit som en jävla reklam film? En stor förolämpning till vissa människor. En grej det här med äkta. Den hiphop jag lärde känna var inget skämt, det var verkligt och levande. Det var respekt och ärlighet som förenade oss i området där jag bodde när världen var fylld med skit. Hiphop var det vi levde i ett segregerat område. Vi levde livet med vår rättighet genom hiphop kulturen för kunna vara den man är. Det som skrämmer mig mest att vi verkligen lever i oärliga tider och att folk accepterar det. Det har påpekats tidigare om mina "noveller" så slutar väl här. Reflekterade bara lite av mitt tänkande. Men för att klargöra, jag var en sucker som gick på det här =).
Glömde att klargöra vad jag var inne på märkte jag. Förr var det inte så media styrt. Allt kom igenom kulturen. Musiken och graffen och ordet på gatan där man levde. Reagerade lite starkt på hur det har utvecklats. One!
Moderator
2009-12-12 15:52
Asså, efter allt det här snacket om att vara "äkta" i hiphopsverige känns det ju mer klockrent att använda det i ett sånt här PR-trick eller vad man väljer att kalla det känner jag.
time isn't wasted when you're getting wasted .
And the beat goes on.
usch orkade verkligen inte kolla klart, pinsamt o dumt
Haha, det är underbart att alla människor har humor!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
hahaha. det här är fett roligt ju. fortsätt.
mOHAHAH VILKEN KILLE HAHAH Hoppas det här följer dig resten av livet hahaha
Things arent easy at my old home.
va fan ska man säga asså... tkr den här sam-e skiten e jävligt underhållande men nu har det kanske gått lite för långt o kan någon på klarspråk förklara för mig varför endel värkar ta den här "beefen" på så stort allvar?
de där är my best friend is retarded fan?? visste ni inte?? www.MBFIR.idiot.com
Reserv hahhaahahaah fan va härligt mänsklig du är
http://www.johnlemon.se - varje dag