[Video] Monty ft. Lorentz - En till himmel
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Fyfan.
dingrinn.blogspot.com
fiina vingar
http://www.myspace.com/aiinac
Montt mardie är fan min gamla musik lärare hah
haha av någon sjuk anledning föreställde jag mig ett "rouuussss" skulle komma in efter första refrängen. hade passat perfekt i låten.
http://www.johnlemon.se - varje dag
Hahaha, skit bra fan:D Jag diggar!
Boogie Bounce 4 Ever
hauuuwwree
http://www.facebook.com/MarusDSR
HAN TAUR DEN SOM EN HAUWRE! va fan är det för skit.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
De e inte konstigt att folk tycker svensk hip hop e död lr suger när man hör detta. Ja diggar själv lorentz men mer av hans gamla låtar. han får väll köra sitt race men tkr han slänger bort sin talang på massa shiit.
Skrev om detta tidigare på min blogg. Får väll citera...
...Sen att Monty ser ut som en lite äldre version av Lorentz med skägg är bara något som ger videon en lite skrattretande effekt. Dock låter det ibland ganska bra, trots att låten stundtals påminner om något som skulle kunna varit en svensk VM-låt. Och trots att Lorentz dyker upp med vingar på ryggen, gjorda av något som ser ut som hans duntäcke från pojkrummet...
Producent
2009-12-09 15:08
alltså... jag finner inga ord helt ärligt. monty låter som en wack version av håkan hellström blandat med sångaren i kent... och då vet jag inte vem utav dom tre jag var mest elak mot. lorentz måste ju höra själv hur värdelös han är, samma rader i varje låt. och en halvtjock dennis the menace unge med vingar fick mig att gråta av skratt.
Måste hålla med Vikktorius, låter precis som en VM-låt haha.
The thing is, we cant separate our feelings..
sjukt tungt, helt sjukt tungt..this is the shit!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Förstår inte hur Lorentz kan ha fått den hypen som så många andra förtjänar!? Kolla Mangus Rytterstam han förtjäna den om någon
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oneunder hur förtjänar lorentz INTE sin hype ?
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Kan inte kolla på detta. "La la lala" -Fjolla sen till en jävla fighting video. Sen Lorentz. ääääääsch jag snear! Det räcker fan.. Håller med Vikktorius
Är det hära så kallad svensk hiphop?:O
Aliasprins- Det räcker med att citera Sincedayone P20 "HAN TAUR DEN SOM EN HAUWRE! va fan är det för skit. "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vart citera han i från då? för så säger han inte i låten men..jag hajjar ni e lite döva! i vilket fall, förtjänar man ingen hype för man vrider på orden osv? han har väl kämpat som alla andra, bara att lorentz och dom du tycker förtjänar hype inte tog samma väg. Och nu verkar lorentzs väg vart bäst.
fyfan va gay
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Producent
2009-12-09 19:41
AliasPrins jaja din groupie aka rövslickare... räcker nu.
Du får 5 lax om du raderar ditt konto på whoa.
Måste hålla med många, fyfan alltså! Men då menar jag att fyfan va bäst!!! Lorentz är helt sjukt bäst!
Jag tycker den är go denna
exakt vad bidrog lorentz med här?
Producent
2009-12-09 20:50
Du får 5 lax om du raderar ditt konto på whoa. du får 50öre om du gör det... HUH vem var roligast nu då tuffing?
det här är nog fan det sämsta jag hört OCH sett.
fuck you, and have a nice day
"vart citera han i från då? för så säger han inte i låten men..jag hajjar ni e lite döva!" Eeh.. jo de gör han.
"Visst är det vackert.."
Lyssna på Formatet med Lorentz från hans mixtape som kom typ 2006... Helt sjukt hur man kan gå från en av dom största talangerna till att bli en tramsjävla sellout som pissar hiphopen i ansiktet med skiten han släpper nu... Fyfan jag vill ta ett snack med honom och få han att börja göra riktig musik igen, vet att han kan...
corephase nej det gör han inte. hur svårt ska det vara?
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
hahahaha, fyfan. still going with "all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet" huh?
folk måste vara hjärntvättade för att tycka det här är bra ..
Hjärntvättade indeed, just sån här smörja jag tror är del av hjärntvättningen.
Orale!
Ett gott skratt förlänger livet.. tror ni dem va seriösa med vingarna ?
ja tycker sakarias skulle kört versen! lorentz va nice men vettefan passade inte temat
Lilla söta ängel... eller inte.
Jag tycker låten är fet, och det är lika kul att se folk klaga på Lorentz gång på gång. Jag känner snubben (känner, inte bästa polare) och han är mer jordnära och trevlig än man tror. Allt handlar om image och swag, Lorentz är ett varumärke. Han kan skriva grymma texter men det är inte det som genererar cash. Snubben är nyss fyllda 18 år, låt han leva livet och glassa ett tag, för det är uppenbarligen den här lättsmälta stilen som säljer. Respect his hustle!
haha det e så sjukt. folk MÅSTE sluta hata på lorentz. gillar ni inte så gillar ni inte men varför orkar ni då lägga ner tid på att hata i varje tråd som har med honom att göra? att göra sin egen grej är något som ska uppmuntras, inte tvärtom. oavsett om man gillar det eller inte. hur kan man säga nåt så löjligt som att han "pissar hiphopen i ansiktet"? ni är så småsinta. varför måste allt vara "hiphop"? varför måste all "hiphop" låta likadant? vem har sagt att detta är en "hiphop" låt? har lorentz själv sagt att han enbart gör hiphop? var glada att det finns olika subgenrer inom hiphopen istället och sluta vara så jävla fåniga. eller fortsätt om ni vill vilket ni lär göra, jag tror inte speciellt många bryr sig faktiskt :)
Producent
2009-12-10 13:00
bewman, gör om gör rätt. lär dig skriva normalt.
"du var nära men nära skjuter ingen haure" säger han. punkt.
Konstigt haha ja oj jag glömde ett ord. pinsamt! läs resten av inlägget...
bewman Vem är det som småsint här egentligen? Det här är ju knappast en "egen grej", att klassa detta som innovation är fan pinsamt. Många är överens om att detta inte är hiphop, förutom du, vilsna hemmamammor och melodifestivalen. Sen ifrågasätter inte folk Lorentz trovärdighet som en hiphopartist, utan musikens faktiska kvalitet. Så du MÅSTE sluta böla och förstå att vi inte "lägger ner tid" på att hata, det är du som lägger ner tid på att böla.
Är inte denna rätt felplacerad? Jag förstår inte hur detta kan kallas hiphop.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
HAAUUURREEE!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! håller verkligen med Hock
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Graffare
2009-12-10 18:07
ALLTSÅ??? wtf?? hip hop?? det HÄR kan inte/får inte bli kallad för hip hop. OK videon var ju najs MEN låten O.o...... wtf?? heeeeeeelt kasss och specielt killen som rappade "försökte att rappa" HAHAHa sämst!
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Det har väll ändå viss hiphop-anknytning pga Lorentz, sen om folk inte vill erkänna honom som hiphop-artist är det deras sak. Jag undrar mestadels hur det kommer sig att Mont Mardie, en ändå erkänd svensk indiepopare, och Lorentz, en framgångs rik "rappare", har gjort en låt tillsammans. Någon av de båda borde ju ha insett vilken missmatch detta är. Särskilt efter att låten var klar... Är detta någon bolagsöverenskommelse eller vad?
Det kunde ha haft en hiphop-anknytning, men ingenting alls i den här låten är hiphop.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.