I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] MBFIMG springer på Trofast

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-08-23 19:45
quiroga: haha kul kille där!

jag stör mig som fan på folk som skriver skit i trådarna att dom tycker folk leker någon gud å sen så verkar dom tro att dom är någon slags gud själva...

Spoilerquiroga lär dig skriva förfan!
 www.myspace.com/friphmusic

2009-08-24 19:38
Noper ska de vara ett bra argument?? Antog att du förstog uttrycket när ja skrev så.
Har iaf inte lagt upp nån video där ja påstår att jag är en shining superstar osv..
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2009-08-25 13:26
inte riktigt min kopp té.

varför gör inte han o lorentz o newkid en slaughterhousegrupp av de tre världsttjärnorna dom vill vara?
http://www.myspace.com/localexpressions

2009-08-25 16:05
Det finns i alla fall vissa som tror på Trofast. Sir David Husselhoff fick precis detta i sin inbox:

Hey there,

I'm a college student in the US and first wanted to give great thanks to mybestfriendismygrind.com...it's really an awesome blog and a great way for those of us who don't live in Sweden to hear what's coming up on the hip-hop scene there. I have a quick question...is there ANYWHERE online where I can buy/download more of Trofast's music? I think he's one of the freshest artists I've heard in a long time and want to bump his music in my home town of Boston, MA. Let me know and keep up the good work.

Rameen

Blang!

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG
My Best Friend Is My Grind

2009-08-25 17:25
mbfimg: sorligt :) skämt åsido, smak sak i guess
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2009-08-25 17:26
Det rullar på för vissa ser jag...

2009-08-25 18:24
quiroga - Jag måste säga att det är kungligt att folk från USA får upp ögonen för Svensk hiphop. Denna gång var det Trofast, nästa gång kan det vara Henry Bowers. Det är ett steg framåt för Svensk hiphop utomlands varje gång det går bra för en artist från Sverige. Vi måste se till att komma på bredfront om vi ska kunna ta oss in på marknader större än vår egna hemmaplan.

Jag säger fram för Svensk hiphop i USA (go Movits!), Japan (go Lazee) Brazil (go J-Son go Maskinen!)... det händer grejer och det är kul att se!

Missa inte dagens "bumped into" med SexFemman. Länk below:

MBFIMG bumped into SexFemman >>>

Jag va även på besök i Tinitus och Teds studio förra veckan. Där var Daltone och Diego Jah på besök. Länk below:

MBFIMG in the studio pt.1 - Rapper Ted, Daltone & Diego Jah >>>

Sir David Husselhoff
MyBestFriendIsMyGrind.com
Twitter.com/MBFIMG

My Best Friend Is My Grind

2009-08-25 19:45
om man är amerikan så har man automatiskt fet smak, alla vet det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2009-08-25 19:52
Intressant att du väljer att kalla den här killen för "artist". Låt oss inte ta i. Förstå mig rätt, inget ont om personen i fråga, men känns inte detta bara som ännu ett fall av en arbetslös 20-åring som rappar bara för att polarna gör det? Man skall satsa på det man har talang för.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-08-25 20:03
S-oteric P23
Jag brukar tänka"Don't mind them haters" men seriöst.. "Inget ont om personen" Sen sitter du och skriver dina förutfattade meningar.. Om att jag är arbetslös osv, vad vet du om vad jag gör och varför jag rappar? Jag gör musik för att jag älskar det, och jag kommer släppa nice grejer i höst.. Sen om du inte diggar det, fine för mig. Alla kan inte gilla allt, men du vet inget om mig som person eller något. Så sitt inte och kasta ur dig grejer som att jag är "en arbetslös 20-åring som rappar för polarna gör det"... Mina polare rappar inte ens, jag är den enda här som gör musik. Mina polare gör verkligen ingen musik, utan satsar på andra grejer. Men ger mig sitt stöd
Tack för mig, och tack till folk som uppskattar grejer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2009-08-25 20:25
Alla rappare i Sverige är mer eller mindre arbetslösa. Varför tror du annars dom famlar efter en identitet? Inget ont om det dock, så ser samhället ut idag. Varför krypa ihop i fosterställning och skrika "hat" så fort man får kritik? Se det jag säger som ett konstaterande istället. Ingen idé att tycka synd om sig själv.

"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-08-25 20:35
S-oteric P23
För det första, jag är ej arbetslös! Och en sån kommentar är hat, du sitter och skriver grejer som inte alls är någon kritik, för helt allvarligt, vart är kritiken i ditt inlägg?!.. Hoppas du ser det själv, annars förstår du nog så småningom. Och nej, jag tycker inte synd om mig själv:) Jag mår bättre än nånsin, jag har jobb i en studio vilket är fett. Jag kom nyss hem från sthlm och har gjort musik där och haft kul som fan. Jag har spelningar och lever livet, så jag har ingen anledning att tycka synd om mig själv=) Ha det bra nu, nu lämnar jag tråden!

2009-08-25 21:55
Fett att dom har fått upp ögonen för dig I USA brushan hehe :D Du vet redan va jag tkr!
Kärlek från M-tooown Pz
Ha det fett