My Best Friend Is My Grind
Shiiiit, jag väntade bara på det här. Fan vad fett att det går bra för dig mannen! GRYMT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pörday. när springer du på newkid då?
FUCK A BLOG DAWG CAUSE ONE DAY WE GON MEET
Fett som fan måste ja säga!
"ja är hungrig som kameramannen" haha :D fett
"Visst är det vackert.."
nu vart jag paff, haha fan vad tungt trofast kul att du äntligen får ljuset du förtjänar tungt tungt! big up för trofast och mbfimg!
satt å väntade lite på denna nu emn trodde inte den skulle komma typ första dan du e uppe! tungt man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-08-20 13:45
"aldrig tagit några droger" så ser han ut som vääääääärldens jävla tjackis, fett kul. fett tråkigt detta dock, låter som allt för många andra.
detta va på tiden någon bra rappare får bli hörd , synd att du ej fixat new kid än , han är me tvärfet / jim
Ahbow! Tungt homie! Keep spittin'
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Moderator
2009-08-20 14:29
Trofast är feeeeeet!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Wow, detta var verkligen en ripoff på Lorentz och New Kid rakt av, Herregud.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Detta var inte bra!!!!
trofast men ingen kristendom aldrig tagit droger ändå fick jag göra pisseprov. det va tungt man. kul med lite shine
han va rolig! :D vill se newkid nu.. han kmr vekrligen slakta :D
BearC ah, fast nä.
Kul att se att det går framåt Trofast :)!
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
BearC om jag inte vet fel, så bor trofast å newkid i samma stad å hänger rätt mkt, rappat tillsammans och sånt, så om man rappar med nån mkt, klart man bygger upp en stil tsm.
My Best Friend Is My Grind
asså de va nice så. men ja som många så tyckte ja du låter jätte mkt som lorentz. rör dig o så oxå som honom.... och sen är din grej att kicka engelska. fattar inte varför du tog svenska?! aja kan ni inte göra en bump2?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tEmy_MK - Jag har ingen aning om var Trofast kommer ifrån eller vem han är så jag kommenterade det jag såg i filmen helt enkelt. Är det så att de hänger mycket och spelar in tillsammans förklarar det en hel del, även om det inte förklarar Lorentz-look-a-like-stilen hehe :). Man måste kunna ha liknande men ändå personlig vibb på det man gör. Tycker det känns som en New Kid version 0,5, men det är min personliga åsikt.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tEmy_MK - Jag har ingen aning om var Trofast kommer ifrån eller vem han är så jag kommenterade det jag såg i filmen helt enkelt. Är det så att de hänger mycket och spelar in tillsammans förklarar det en hel del, även om det inte förklarar Lorentz-look-a-like-stilen hehe :). Man måste kunna ha liknande men ändå personlig vibb på det man gör. Tycker det känns som en New Kid version 0,5, men det är min personliga åsikt hur vet du att de inte är newkid som tagit efter trofast?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Lyricist
2009-08-21 01:08
Riktigt kul att se Trofast i rampljuset!
BEarC. ja men med det du skrev, så dömde du, du hade kunnat fråga ist, Och som dizzy sa, hur vet du att inte Lorentz lr newkid har tagit efter Trofast? å säg inte, kolla vilka som e kändast.
Tack så jättemycket för all love gott folk! Det värmer fett mycket, stod på tunnelbannan inatt och såg vad ni skrivit, på husselhoffs iPhone:) Men kunde inte svara då, var tvungen att haffa en dator, hehe! Kanske kommer en bumped in 2, det märker vi.. Och detta tjatet med mig och newkid, vi är tighta polare.. Och ni kommer höra oss två tillsammans på låtar, btw håll utkik efter hans mixtape som släpps snart, galna grejer! Sen kommer det upp en låt vi spela in hos K-one idag där jag gör låt med en av sverriges tyngsta rappare just nu. K-one gör sjuka grejer. Hits på en tio minuter.. Många tack igen!!!
fint att det går bra för dig trofast:)
diggade inte detta. för mkt lorentz o för mkt leka i denna.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
hörde att newkid ska till sthlm nästa vecka, hoppas du springer på honom då thomas!
Njaa, sisådär.. men hur fan hur du kepsen pojk? du ser ju inte riktigt klok ut.
Det fixar sig (?)
klipp dig till att börja med
Vad fan är meningen med att försöka se ut som sveriges fulaste rappare genom tidigare; Lorentz?
Jag är jointen
Producent
2009-08-21 18:49
helvete mannen . ... FAN VA FETT . Nu jävlar!:D upp man
:)
truuufast :D hell ye , han förtjänar hypen .. :)
http://www.myspace.com/aiinac
Trofast lägger det bra som alltid! ... att folk orkar kommentera om hur man har kepsen.
Känns lite som den där killen tycker om sig själv för mycket som han håller på.. Jag diggar inte, tyvärr.
Hej
pajas. diggar inte alls. han leker nåt han tyvärr inge e.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
pajas. diggar inte alls. han leker nåt han tyvärr inge e. ok vad är det för nått han itne är?
hahaha vem är det som leker viktig?
kul med detta Faithfull! kanske ser dig där! pz
www.myspace.com/friphmusic
Tycker att detta lät som en mycke bättre version av Lorentz! Hahaha Nä men detta va tungt de va de
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
hahaha, I like it hur mbfimg alltid är sick like that.. alltid hungry, humour! men the rapper? no.. ge mc's shine istället. trofast den freestyle var som en liten barn som vill lära sig rap.. mbfimg, respect to the team but recognize real. my two cents..
Noper: han är inte grym nånstans, ingen jävla superstar, lite gay faktist. nåt me han som stör mej som bara den. kan tyvärr inte sätta fingret på det. ballt att du stog up för din pojkvän
Detta var hyfsat pinsamt?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Kör hårt Trofast. Versen var grym. Delivery likaså. Bättre än 90% av de som lagt.
Skivsamlare
2009-08-23 16:12
Som ja på msn, fb och alla andra ställena du la upp länken på... TUNGT SOM FAN !
Jag citerar trofast
Jag skapar dom hatar! Så avundsjuka vissa människor kan vara ibland!
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
Han är tightare än lorentz rakt av, ålders skillnaden märks till stor del också (om den är så stor). Inget hat mot lorentz..
avundsjuka? de bara e patetiskt o stör mej när folk tror dom e gud. sätt dej. skulle han va bra i mina öron hade ja inte haft nå problem me att erkänna dej, men han e totalt värdelös och tror han e bra, get the poit?
fett bror! kul att de rullar på riktigt bra för dig :) vi får fan ses nån dag, missa ju det den här gången när du va här uppe ju :( men kommer fler chanser =) /D
Han ser ut som en jävla pundare.