likkshot - tredje å tredje, samma snubbe som droppar första versen hehe :P Seriöst den här låten här låten e så äckligt fet ! Det dessa snubbar rör blir guld helt seriöst ! Det finns inget dåligt ! Och Carlito flowar brutalt galet!! Fan vad skönt att Labyrint/Ayla-ligan kommer göra fler samarbeten, dom är det fetaste hiphop-sverige har nu !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
carlito o jacco e så jävla tunga.. haha obama grejen WORD dom 2 o stor är snubbarna ja diggar hårdast.. aki e nice han har jävligt tunga texter men diggar inte hans sätt o flowa fast det är jävligt unikt skiten i slutet på videon va helt G
Oj oj, Säger som många andra 09 är labyrints år.. Beatet är också riktigt nice!
fan va töööönnnngt
Cap - RoadLake Entertainment
obama-varg i fårakläder....kolla upp dokumentären "the obama deception" (intressant)!!
labyrint living!
Trots att Rappare som Stor och Mohammed Ali ingår i Ayla kollektivet så bekräftar denna video det jag hela tiden har sagt; Carlito är den bästa rapparen som representerar Ayla , och en av dem bästa up and coming i hela sverige om inte den bästa. Så extremt underskattad kille.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice beat, labyrint har alltid varit feta..sugen på att höra det där mixtapet det snackades om
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
carlito mördar den asså, mer från han skulle sitta nice som fan i mp3n ! jacco & aki lägger de tungt också ! burn down babylon nu
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
bra fett! keep em coming
Micke From Mother Fuckin Miilk
Riktigt fet värt en upp till , När kommer tapet någon som sitter med svar?
Konsertbesökare
2009-07-15 10:55
Så jävla fet! Gillar alla verser. Och beatet är så sjukligt bra, som alltid från Masse. Geni.
Skit fett :) fet video :)
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
Helt klart den tyngaste låten på whoa genom åren alltså! No kiddin'! Så grymt bra låt mannar. Vet inte vad jag ska säga, allt är perfekt, man blir stolt över svensk hiphop när man hör sådant här! Fett kul med någon som höjer svenska hiphopens standard!
Riktigt nice! me like me like.
här får du lite kärlek
hade varit bättre ifall STOR hade varit med tror jag faktist . men låten får endå 9/10 alla göre tungt. carlito; jag hade inte så stor förväntning av dig på denna låten men du la det galet brorsan.. lycka till 2lax9 BABYLON BRINNER! / Sipan
Personligen tycker jag att Aki är sveriges bästa rappare just nu! Han skriver otroligt bra texter, och leverar dom som ingen annan. Jag vill se mycket mer utav labyrinth!! Det här är riktig hiphop!! Ett budskap från den lägre klassen till den övre!! 10 av 10 !!!
Tungt, Jacco lyfte låten kraaftigt! Peajz
sjukt nice! vad snackar ni pajaser om? "förortsrap" ?!?! "jag brukar inte gilla förortsrap, kallas det så?" HAHHA, så sjukt pinsamt... varför ger ni skiten ett eget namn, det kallas hiphop!!
Längtat efter denna asså, så sjuuuukt fet
Producent
2009-07-16 18:54
alltså, är carlito och stor bröder? hm
hade faktiskt varit kul med en vers med Stor på den här :) men vad är de man säger, ju fler kockar desto sämre soppa, hahaha.
Producent
2009-07-17 01:04
wackcent P25 Exklusivt bjuder vi även på premiären av låten som mp3, ladda ner den här!
Tredje versen är straight fire!! Gjorde ett försök;dem kallar det demokrati, den bur vi lever i men alla mina grabbar, vi kallar det bedrägeri dem säger att du blir fri och väljer de du vill bli men våra fejjor, dem säger vi trötta på hyckleri dem säger titta obama har förändrat hela världen jag säger gitta obama är en varg i fårakläder precis som blattepolisen som rullar i våra städer precis som handen där grisen...? låt oss rensa atmosfären länsa hela affären jag tar hand om expediten, han fyller säcken du bär den sen köper vi dynamiter ingen bling eller kläder det förändrar ingenting går bara tillbaks till dem som äger vi måste beredda vägen dra systemet upp från rötterna hänga kapitalisterna upp och ner??fötterna glöm böckerna, de nötterna som har ett sista ?? du förändrar ej systemet systemet förändrar dig Whoa hade en annan låt med carlito med, Säg Pass som veckans mp3 för ett tag sen.. frågan är om inte den låten är ännu vassare än denna?
dem kallar det demokrati, den bur vi lever i men alla mina grabbar, vi kallar det bedrägeri dem säger att du blir fri och väljer de du vill bli men våra fejjor, dem säger vi trötta på hyckleri dem säger titta obama har förändrat hela världen jag säger gitta obama är en varg i fårakläder precis som blattepolisen som rullar i våra städer precis som handen där grisen Mauricio Rojas han är en låt oss rensa atmosfären länsa hela affären jag tar hand om expediten, han fyller säcken du bär den sen köper vi dynamiter ingen bling eller kläder det förändrar ingenting går bara tillbaks till dem som äger vi måste beredda vägen dra systemet upp från rötterna hänga kapitalisterna upp och ner med rep runt fötterna glöm böckerna, de nötterna som har ett sista säg du förändrar ej systemet systemet förändrar dig
sjukt fett!
Forumssignatur...<br>
tungt
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
Riktigt jävla grymt. Jacco for president, har inte hört en låt där han inte levererar till max.
Riktig tung Aki levererar som vanligt, jacco hook master, Carlitos tredje vers fire
Snygg video, vild löåt, dags att släppa ut resten av låtarna så att vi slipper vänta..
Orale!
Shit va bra detta är! Helt sjukt! Detta är verkligen deras år! Propps till Masse oxå!
dom sista bilderna på höghus som brinner osv det är från rosengård upploppet va ?
Survival of the fitest only the strong survive.
när kommer eran skiva? skulle ni inte släppa den tidigt i juli annars skulle djanko skjuta sig själv ?? ehehe
aki bäst, jacco o carlito gör det bra! GRYM låt !
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
knatcha Dajanko sköt sig själv med en soft air gun i foten häromdan Vi krigar med att få ihop skivan men alla har sina familjer o sitt liv o tänka på så det tar lite xtra tid men jag lovar att det kommer snart... soft att alla diggar,nice av carlito att ta med oss på en så fet låt.. Big up Masse oxå för beaten e mord. pz/Aki
dem säger titta obama har förändrat hela världen jag säger gitta obama är en varg i fårakläder precis som blattepolisen som rullar i våra städer
Oj. Snacka om att släppa bomber. Labyrint! VIDEON ÄR SJUKT BRA.
Jag är jointen
Utomordentligt fet låt! Ayla och Labyrint är som att Latin Kings har återuppstått fast med bättre rap. När det kommer till reggae-influerade beats så finns det få som gör det lika bra som Salazar-bröderna. Grymma vokaler från alla inblandades sidor! I mina ögon är hiphop oftast som bäst när det levereras utifrån detta perspektiv som jag anser vara stommen i kulturen. Dock tycker jag det är synd att när man har ett tydligt socialt patos som dessa grabbar har, att man ofta tenderar att gå lite för långt i sitt utspel som "underhund". Jag är fullt medveten om frustrationen över att känna sig utstött i det segregerade Sverige men om man verkligen önskar förändring så är "blattepoliser" ett viktigt steg i utvecklingen för att vi ska närma oss ett mer integrerat samhälle. Säkert så kommer många nyvärvade "blattepoliser" indoktrineras i polisens rådande främlingsfientliga kultur men det är antagligen även det enda sättet att plantera ett frö av förståelse i deras skyddade verkstad. Många av förortens barn har upplevt situationer med ordningsmakten som det trygga Sverige knappt kan drömma om men jag är skeptiskt inställd till att man späder på på "vi och dom-mentaliteten" allt för mycket som förebild och språkrör för det segregerade Sverige. Tack för ordet. Mvh, Bazz Internet
aki is the shit big props fom norra b du ser d som vi ser labyrint påminner om immortal tecnique med sitt budskap i låtarna o för er alla som int vet vem d e då vet ni ingenting om underground så jävlä skön video men e fucked börjar tröttna på låten har haft den i 2-3 månader
carlito vad kan man säga fett asså.. aki och jacco också tung som fan!
Bazzinternet bra sagt, jag va lite inne på samma sak när jag snacka med min polare om låten häromdan
Suupperrfet. refrängen är oosch nä nä finner inte ord
Aska på
Riktigt fet låt assåå !!...
Riktigt soft att det kommer lite nya grejer med Aki! Vet inte vem som proddat men TUNGT!
where my smokers at?
Ajaj den här låten är grejer, Carlito slaaaaaaaaaktade sista versen. Längesen jag hörde ngn lägga den så nice i sverige. Big up till Aki och Jacco som alltid gör det fett. Forsätt sätta Gottsunda på kartan. Bless
Känns livet hårt?.. använd gillette
Jag känner att publiken är något bortskämd när det gäller svensk rap för tillfället. Med det i tanke vill jag påvisa denna låts fethet och att ni inte glömmer bort att ni lyssnar på en samtida klassiker! Mvh Bazz Internet
My Best Friend Is My Grind