SUPPORT MR. LOCO WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
Riktigt tunga låtar på den här mixtapen, fortsätt köra på!! öppna ögonen peeeps!!!
Tack for din support mannen! Kom igen ni andra som diggar min musik pa whoa, kolla in skivan and let me know what ya think!! Detta e bara en liten appetizer innan "Tha Disciple of an Assassin" kommer!! California and Sweden are united!!
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
fuck hinner inte göra mig medlem nu, men så fort jag hinner tankar jag man :D peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
don't sleep people!! Kolla in det nya mixtapet o ladda hem ett gratis exemplar o lamna garna nagra kommentarer pa denna traden!!
Av vad jag har hört än låter det fett as usual!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
tack mannen! DON'T SLEEP, I SEE THE SAME COMMON WHOA SYNDROME, Y'ALL IS SLEEPING......... Detta e vad jag ska kalla det i framtiden, nar folk knappt skriver nagot o efter at sager, "Jag har aldrig hort talas om dej i Sverige tidigare" fast jag har slappt nastan ett 30 tal mixtapes med folk runt hela jord klotet, and here's the answer why you been missing out! Varje gang jag laddar upp nagot so e det bara ett fa tal folk som verkligen skriver o kollar in det. Ni andra har vad jag har borjat kalla "The Whoa Syndrome" vilket e att ni sover som om ni var pa rohypnol... Kom igen, e ni pa somn medicin eller? Vakna!
Det verkar va att jag har ratt med vad jag sa! You guys are now officially diagnosed with the whoa syndrome!
bra sound lyssnat på två låtar, å båda höll hög klass
nice! Tack for din feed back! Glad att du gillar det! Nagon annan som vill lamna sin kommentar oxa?? Eller har resten av er The Whoa Syndrome haha
What's up with y'all???
check this shit out!
sec..vill lyssna på alla spår innan jag kommenterar, chill Mr.Loco :)
JKIBMM
Som jag sagt tidigare till dig så föredrar jag generellt mer east coast stilen som vi kom fram till :) ...men ska ändå ge dig lite big up och göra en snabb recension top 3 bästa spår enligt mig: 1) Lyrical Assassination : Gillar glöden i låten..både i beatet och i rapen...dock skulle jag vilja höra låten i bättre kvallite...lite tyngre bas och allmänt bättre kvallite på ljudet så hade detta vart en firestarter 2) Just a feelin : Gillade beatet, fick lite Dr.Dre-vibbar över det :) Tycker den första killen gör det rätt bra, men resternade skulle behövt jobba lite mer på sina bars (kan inte säga att barsen fastnade inom mig bara..thats it :) ...) 3) Never give up : Är nog de spår som Mr.Loco känns mest on fire (iaf genom mig snabba lyssning :) ...) ...känns lite som detta är "the main track" på mixtapet? summa sumarum: Kul att du kör :) ..ska bli kul att se hur den riktiga plattan blir!
JKIBMM
Tack Kitti, din feedback e riktigt uppskattat.. Lyrical Assassination e som den e for den var inspelad till den killens mixtape, so jag kunde ej mixa den sjalv. Just a feelin' e inspelad i 2007 so jag kan fatta det du sager med min o J Frikshun's verser, vi har utvecklats en del sen da.... Never Give Up e inspelad 2009 o som jag sa om utvecklingen, det e det hallet min flow borjar ga till... Jag har haft en bra homie som har gett mej kritik i studion o verkligen hjalpt mej utvecklas pa flowet och lyrical oxa. Sen var den laten oxa fran borjan en track jag skulle gora med f.d. Death Row artisten VK, so jag var riktigt excited pa att gora den, for jag tycker hon e en riktigt bra emcee. Den blev aldrig fardig med henne daremot pga att hon fick en del personliga saker som kom upp, o nastan direkt efter fick jag kontakt med Big Fase 100 so jag tankte att den var perfekt till honom, and that's the story behind "Never Give Up"...
Anyone else wanna post their thoughts????
keep the feedback comin people!
Keep downloadin and keep the feeback comin! Kom igen nu alla ni dar ute som sover, dags att vakna
Whhaaa! Den va ju galen. Grindin music straight up!
Folk sover inte, folk gillar inte kompis..
Boyz n the wood
galet produktiv mofukah de här asså, big ups dawgh! //Vito
Bloggar på: Http://www.vitoeme.com för mer info, bilder, videos, mp3's osv...
Arttack, tänk att man kan ha så fett mycket fel i en mening med 7 ord. Folket på Whoa är och har alltid varit så satans lata på att kommentera, vilket är sjukt om man tänker efter. Hur ska man kunna utvecklas som artist om man inte får kritik och feedback, omöjligt att höra helt själv vad man måste förbättra. Tillbaka på huvudämnet: Detta är fet skit, jag har aldrig hört dig förut men damn jag är slagen av häpnad. Vart finns Vol. 1 att tanka? Känner att jag gärna hör mer av låtar i denna stilen. Fortsätt som du gör! Två!
Tack till er som kom med riktig feedback! Det e riktigt uppskattat! It's all luv that y'all get back from me!! Ni andra, som jag sagt tidigare sov inte o om ni e trotta, slap your self and wake up!! Keep on downloadin and keep the feedback comin!!
Sjukt att jag inte såg det innan, men överfett att du kicka med the games bror big fase.
Tack! Vi har en ny track pa G oxa, so keep ya eyez open and stay tuned for more!
Keep the downloads and feedback comin people! Ni andra Visa er support o sov inte pa skivan!
Kom igen y'all!
Har gett tapet en genomlysning, och det fanns några riktigt feta låtar faktiskt. En låt jag snabbt fastnade för var Gunz Up, Hoez Down , that's whuzzuup ! B-) Du har bra beatval iaf, för det mesta jävligt sköna beats ! Men du kändes rätt ojämn i helhet, men hade dina stunder, no doubt ! Men det känns lite som att du låter gästerna göra jobbet liksom. Så lite konstruktiv kritik ifrån mig är väl: Fortsätt öva och utvecklas, och se till att släppa mer solo-tracks. Keep up the good work, G ;) Peeeyz
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
FBWS> Tack for din feedback! Jo denna skivan var som sagt bara tracks med features (det e darfor den heter Tha Collabz) och e en samling av nagra av mina favoriter som jag gjort.... Jag har gjort valdigt mycket solo, om du loggar in pa
Länk till http://www.datpiff.com o soker efter Mr. Loco, so finns en hel del av mina solo mixtapes som du kan lyssna pa...
Fett att du gilla Gunz up Hoez Down, det e en av mina favoriter, jag spela in den 2006 med mina 2 blood kompanjoner i Compton som oxa e med i min Wize Guyz Global rorelse!
Ni andra dar ute, fortsatt med nedladdningarna o ge garna mer feedback!
What's up y'all? Keep the downloads and feedback comin!
ni som fortfarande inte lyssnat pa skivan an, ladda hem den and check it out! Lamna lite feedback ocksa, det e alltid uppskattat
WHAT'S GOOD WHOA?
Ey whoa vad hander? keep the downloads and the feedback comin
I'm not letting the thread die haha
haha du skriver typ 3/4 av alla inlägg. det tyder iaf på att du är hungrig! jag gillar din stil. det märks att du vill någonstans och att du är motiverad! fortsätt med det du gör och ha tålamod så ska det nog gå vägen ;) peace!
http://www.goteborg.se
hmr>> Ja mannen, jag e fett hungrig haha! Tack for feedbacken! Det e mycket uppskattat! Om du gilla plattan, hjalp mej sprida ordet, det hade varit schysst! Holla! Ni andra sov inte, I'm not gonna let the thread die haha!