I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Ibancito - Ögonen På Mitt Mål !

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-03-21 22:14

[Audio] Ibancito - Ögonen På Mitt Mål !

första gången NÅNSIN som ja kör på ett beat som jag själv producerat så fan här behövs de feedback people!

allt är eget spelat och så, står för mixning och allt annat också..

ehm, låten blev ganska kort ja vet ja vet men grejen e att jag la en deadline på att den skulle bli klar igår och släppas idag, så aaa den blev som den blev ba.. hoppas den diggas ändå!

tanka den häääär -->"Ibancito - Ögonen På Mitt Mål"

Peace in the middle east ! PS:glöm ej att droppa en comment ajjt

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Myspace's !

Min Myspace
Henx&Ibancito's

Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-03-21 23:05
FEDT ! beatet var endå Tuyngt flow g , Mix G forsätta så bwoi !
Ak92 - going for president whit ma cocaine campainge// yes i make money wile i entertiane thats why the call me THEBIZZ MAIYN

2009-03-22 00:39
Denna var tung för att vara så kort men lät bra med snabba lines , fortsätt så pzz
AdeOne!

2009-03-22 20:04
ajjt tack! o soft att ni checkar in fan ! =)

peace ! UPP
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito

2009-03-23 09:09
tuungt shiet brush! både beatet och rappen.. vi får flippa ur nån helg mot löning! peace
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2009-03-23 22:54
Beatet låter sooft, lite plastigt men passar faktiskt. bra gjort:)

ditt flow sitter! fast kan inte säga jag hör så mkt av vad du säger så jobba på mixen!!! :) så hade det varigt mkkkt bäääättttrrreee

Låten, hade man hört allt hade denna kunnat bli en banger (: tycker du ska mixa om den! så den kan pumpas ! PEACE OUT! ONE!!!!

2009-03-24 11:19
läää konstigt att du inte hör mkt av vad jag säger mannen.. de synd ja blev nöjd me texten fan haha .. tack för kritiken iaf mannen! peace

2009-03-24 11:23
Vers 1:
låt mig bara vara, låt mig vara FRII
låt mig bara börja bygga upp mitt fina paradis
där dom inte kan nå mej, eller få mig
ATT, ge upp allt, ey de kommer inte gå nej!
- ni kommer miss lyckas, de här e min lycka
sprida musik, så ja göre unikt, yea!
- ingen ska fan komma hit o ändra planen
höras över landet över torgen över dalen
klubben eller baren, där i kanalen
till, alla guzzar och tuggare och även barnen
yea mannen ja säger stå upp
om du vet, att du tillhör våran målgrupp

Reff: Ögonen På Mitt Mål

Brygga:
jag finner min lycka har siktet rakt emot deeeej
ja sprider musiken o bryr mej inte om nånting okeeey
vet att ja inte släpper de greppet för att ja sätter den hårt
såå, vart jag än gååår, har ja ögonen på mitt mål

Vers 2:
jag e målmedveten inget kan ändra mitt sikte
vittnen, ser mig göra ett vapen utav micken
klick klack pow, de så de nu går down
aktarey vi knockar dej med knock out sounds (KOS Beats) yeaa
o de finns folk. som allti vill nåt
typ som att ändra destinationen på min gång
men de kommer inte ske, för ja vet som bäst
vägen som ja tar när mikrofonen e min GPS
yea så va gör du när alla kallar
typ att rocka dom fetaste scenerna av dom alla
kan inte fuckin backa, kan inte tacka nej
så man gör ba de man måste göra för att haffa dej dej dej

Reff X2

2009-03-24 17:59
Riktigt fet låt ! Diggar som fan, as skönt flow och as skönt beat! Peace mayne
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-03-25 15:20
tack tack nice att de diggas !

2009-03-25 23:02
Wuena Ibancito det va tung
WIE e dom delux uldtra restaurang pizzeria represent thuglife in the ghetto 2lax8 bre!!//
R****T vad gör du? Ööh, urban exploring? HAR DU KNARKAT? NEJ DIN JÄVLA PATRIOT!!

2009-03-28 19:24
gracias mayn !