Vers 1: låt mig bara vara, låt mig vara FRII låt mig bara börja bygga upp mitt fina paradis där dom inte kan nå mej, eller få mig ATT, ge upp allt, ey de kommer inte gå nej! - ni kommer miss lyckas, de här e min lycka sprida musik, så ja göre unikt, yea! - ingen ska fan komma hit o ändra planen höras över landet över torgen över dalen klubben eller baren, där i kanalen till, alla guzzar och tuggare och även barnen yea mannen ja säger stå upp om du vet, att du tillhör våran målgruppReff: Ögonen På Mitt MålBrygga: jag finner min lycka har siktet rakt emot deeeej ja sprider musiken o bryr mej inte om nånting okeeey vet att ja inte släpper de greppet för att ja sätter den hårt såå, vart jag än gååår, har ja ögonen på mitt målVers 2: jag e målmedveten inget kan ändra mitt sikte vittnen, ser mig göra ett vapen utav micken klick klack pow, de så de nu går down aktarey vi knockar dej med knock out sounds (KOS Beats) yeaa o de finns folk. som allti vill nåt typ som att ändra destinationen på min gång men de kommer inte ske, för ja vet som bäst vägen som ja tar när mikrofonen e min GPS yea så va gör du när alla kallar typ att rocka dom fetaste scenerna av dom alla kan inte fuckin backa, kan inte tacka nej så man gör ba de man måste göra för att haffa dej dej dejReff X2
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito