[Audio] Callecuttar Mickelito Gasten och Kalle Light - Nallen Säger
Tjena fan! Här kommer sommarhiten 2009! Det kan ni ge er fan på! Vi tar inte ansvar för vad allt djävulskap som sägs i låten, allt är nallens fel! Om ni träffar nallen, tro inte på vad han säger och ta för helvete inte det blå pillret!!! Beat/Mix: Callecuttar Ide och koncept:Nallen Ladda ner låten! Ladda acapellan och gör en remix när ni ändå är igång!Acapella Hoj! (Rubriken ändrad av Oracle 2009-02-05 11:59:30)
WWW.ISMEN.NU
Jag är helt mållös. Vilket jävla mästerverk. Påminner mig om stilen som du och Calle körde på den gamla goda tiden - fast från framtiden. Ja, ni hajar. Grymt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahhaha¨
Fucks your life up crew Tjabo!
hahaha you crazy, i like you but you craazy!
www.twitter.com/mzamora036
haha undra hur mycket knark som ligger bakom denna låt !! helvette asså :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är rädd
Lokaltidningen i Östersund frågade mig vad som hände med Ismen nuförtiden. Jag svarade att jag är hemma i norrland och tar det lugnt och att Micke är i Spanien och vilar upp sig. Jag hoppas att du vilar. Ps. Jag gillar budskapet i texten och så.
Sopsäck Serenad
hahaha vafan händer liksom
http://www.goteborg.se
Helt galen låt :D
Hej, Träffat Jacob?
Redaktionen
2009-02-05 17:39
daaamn thats som fuckt up shit!
mhm
hahahahhahaha, fy fan vad bra! "vaaad gör du nu föör tiden" hahaha, klockren! big up!
stackars era grannar!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Du kan va' lugn Kalle.
Jag har hittat
Nalle .
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
jag säger upp min vänskap, jag skojjar ba, men ni har problem
bästa släppet 2009 lätt! man vet att det är rejält psykadeliskt när thomas ledin dyker upp mitt i en trippad banger!
www.myspace.com/olseppgbg
bullens pilsnerkorv!!!!!!!!!
WWW.ISMEN.NU
Hahaha helt jävla sjuk låt, beatet, texten allting.. underbart ! :D Apskönt förresten, vad är det sista nalle säger? heroin?
Moderator
2009-02-06 00:17
Stöööörd shit , diggar!
time isn't wasted when you're getting wasted .
så jävla cookie ni är haha. garva som fan åt rader "våldta barn" sen kommer barnrösterna upp. kicka mer sånt här stört skit =D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Sjuk låt alltså , jävla bang i den :D tummen upp 5/5 :D
S.R.J.C IS IN THA HOUSE, AND IM SO FUCKING PROUD OF MY SELF :D
Haha, sjukt skön! Gillade allas insats som fan... Callecuttar lät grym i sitt sjuka röstläge, haha. Och Gasten tightare än nånsin. Låt mig avsluta med ett: LOL!
www.mofetajerre.se
nästa hit ska heta "Lavemang Finemang"
WWW.ISMEN.NU
ooh vad vi har det härligt
Haha så jävla fett!!!!
Ehh, grabbar.. Ni har nog lyssnat lite för mycket på min EP "Mina Sexfantasier" :/ Nämen, festlig låt var det :D Blev lite extra lycklig av Callecuttars dampröst, Mickelitos seperöst och nallens onda röst!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
AHHAHAHAHAHA FYFAN
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha insane :P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
helt jävla psykat underbart! alldeles för lite sån här hiphop i sverige! BÄSTA på riktigt länge!!
http://www.myspace.com/bregeeochpour
psyked out, precis som jag vill ha det (`´,) ahah, fet låt.. beatet är heltight
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Graffare
2009-02-09 02:59
Fyfan va skönt med lite psykopatmusik så här på morgonkvisten
Mycket trevlig respons :) Snart kommer en överraskning!
Beatet :O damn, bra jobbat callecuttar (Y) tummen upp
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
de är upplagt för en video hahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
WWW.ISMEN.NU
haha jag är mållös.. blev tokig när tomas ledin kom mitt i låten
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
mickelito Jojo, men vi har ju börjat lära oss hur det går när ni utlovar videos :/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Första låten jag ser på Whoa efter att inte ha varit inloggad på flera år, hahahahahaha, sjukt, men props ska ni ha. lulz
riktigt grann, keep it up!
Sjuk låt det är nog jag som är nallen..
Producent
2009-02-17 23:14
asfet!
"oh vad vi har det härligt!" haha
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
lavemang finnemang...its on! ;)
vi är överallt!