(Audio) Mohammed Ali - Alla Jagar Efter Nåt.
Inom kort släpper Mohammed Ali sin nya platta Processen. Detta spår, som är producerat av Mack Beats, är taget från just denna platta. Lyssna, ladda ner, kommentera både här och på MyBestFriendIsMyGrind.com - samt sprid vidare till alla andra som kan tänkas digga!Länk till http://www.mybestfriendismygrind.com/mohammed-ali/ Sir David Husselhoff My Best Friend Is My Grind Respect My Hustle Entertainment
My Best Friend Is My Grind
BRÄÄPP EXAKT VAD JAG VILL HÖRA NU!!! så fuckin grimmy streets been waiting for this
gata gata gata bigup
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shiiiiit va feet. Dom har värkligen utväcklats asså....
yes det är tungt, bara fett me remake
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltid lika tungt av dom grabbarna!! dom vet vad jag tycker om deras låtar!! bigg up!
| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |
så fet! ni kommer älska skivan!
Ja'da!
Bästa, kändislivet bara börjar klia i fingrarna, porten spelas så på radio, alla älskar o skivan bara mördar. stora uppers
Orale!
Riktigt fett ser fram emot skivan!
Daamn, det blir bara bättre och bättre! Måste erkänna att jag var osäker på beatet under första lyssningen, sen hörde jag reffen och sen lyssnade jag igen, sen var jag hooked! Precis som "Porten" har den gått på repeat.. Har låtit den rulla hela morgonen nu :) Mer material nuuuuuu!!! man pallar fan inte vänta alltså, så bra e de
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Tha shiznit!!!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Riktigt fet låt! Big up!
http://myspace.com/etownbeats
Skulle inte skivan komma idag eller?
Den kommer 2/2 Om du är nyfiken på hur skivan kmr låta kan du lyssna på SR metropol NU! :)
FET asså!
hets, stress, fest!
Åh fan, hörde något rykte att den skulle komma sista. Men aja! den som väntar på något gott...
FETT
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
Någon som vet vart man haffar den fysiska skivan när den droppat?
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Redaktionschef
2009-01-31 13:19
Skivan släpps som exklusiv download 2/2 här på Whoa. Vet att det finns ett antal fysiska exemplar upp-pressade så tar man kontakt med gruppen så kan man ju ha tur.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
grabbarna gör så jävla skön musik!!!
Oracle: Fan, sjukt många nice downloads som släppts via whoa på kort tid nu. Har du koll på om dom har något whoa-konto? Skönt att slippa myspace.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Redaktionschef
2009-02-01 12:23
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skivan ute 2/2!! Exklusiv på whoa
fyfan, detta va nice =)
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Oracle: Nice, ska PMa och se om man kan komma över ett ex. Klockan är 06.30 2/2 och ingen skiva än, va fan! :)
Redaktionschef
2009-02-02 09:15
haha :) ... vi har två webmasters som är utomlands med begränsade internetmöjligheter så den kommer nog upp först en bit in på eftermiddagen.
Är sjukt sugen på skivan! Skynda!
SKivan finns på startsidan nu!!! :)