[Audio] Ny gratis EP "Kenta - Slaktarom" -09
Denna EPn är något utöver det vanliga! Ge oss bara några få minuter av er tid, klicka er vidare till Länk till http://www.myspace.com/kenta1 och lyssna in er på det första svenska släppet 2009! Detta vill ni inte missa;) Peace // Wicked (Inlägget flyttat av Oracle från allmänt 2009-01-06 19:39:51)
www.wickedstudio.se
Lyssnat lite nu och det låter schysst, alltid diggat Kenta.. Det släpps inte för nerladdning eller?
Eller.. det står att den är gratis men jag hittar ingenstans att ladda den.
Jävligt fett=)
feel tha beaaat maaan
undrar samma som vikktorius
feel tha beaaat maaan
Fan vad skoj, har inte hört nåt från kenta på länge
Hej, Träffat Jacob?
Härligt härligt med nytt (: .. Säger som alla andra saknar en download länk ..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Kul att se Matte Rappar igen! länk länk länk
värdelöst ju.. jävla rockskit
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
vill ha lank, orkar inte lyssna annars ;(
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Softish!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2009-01-06 19:41
Överraskande bra ... har ofta svårt för "rockbeats" men funkade ju skitbra med rap över Iron Maiden hehe :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
SOOOFT! Kul med positiv feedback...och det ÄR ju fan "rockskit" till viss del sååå, ingen skada skedd hehe...
Den kommer läggas upp för nerladdning strax så ni kan lyssna i bättre kvalité. Det kommer snart en EP till för dom som inte uppskattar rockskit! Håll ögonen öppna! Hare! // Kenta
KLICKA PÅ LÄNKEN TILL HÖGER http://www.myspace.com/kenta1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Positivt överradskad :) lät riktigt bra :) ååh jag trodde det va detta som va EPn, galet nice att det kommer en till :)
Jääävligt mycket snack och vääääldigt lite verkstad gällande nerladdningen.
Redaktionschef
2009-01-11 19:49
yeah, ge oss download! Gillar inte att lyssna på myspace. Den där flashspelaren som dom har kört med nu i nån månad är så jävla seg.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
haha va fan hittat en absolute rock classics o samplat alla låtar? :S
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
– Jag vet faktiskt inte någon annan som gjort något liknande, säger han. Neee det är ju ingen som kickat på en Seven Nation Army instrumental innan...
sluta hataaaaaa den va ju nice!
Det kommer det kommer! Min vän som hjälper mig med sådant härnt har inte haft tillgång till internet...men ge det några timmar så ska det vara ordnat! Spyan: Njae, om du hade varit lika duktig på att läsa som att skriva så hade du kanske hajjat att jag har valt att sampla några av mina personliga favoriter. Det framgick. Vikktorius: Hehe det kan iofs stämma att just den är rätt remixad och samplad men vi diskuterade hela EPn och själva konceptet... ONE!
NICE SHIET MAIN!
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
Nu ligger den uppe för nerladdning på hemsidan!
www.kenta.se ENJOY!
Bra..
Redaktionschef
2009-01-17 16:28
Fint!
Den är schysst! Men när kommer nästa tape som du skrev va på g?
Bra bra! Snart så, det ligger och marinerar än...ge det några veckor!
Hur tungt som helst!!! Fan blir ju nostalgisk. Vett att många påstår att de e tabu att sampla vissa låtar, men F de... De här va som sagt riktigt tungt. Pz
kenta P28 : Jag förstod att du menade hela konceptet, dock har det med gjorts.. Mos Def har t.ex gjort en platta med bara rock. Men jag klagar inte, ep:n är riktigt het!
Tack tack, skitkul med positiv feedback alltså... Vikktorius: Där ser man, det var säkert nice. Tanken var ju inte att jag skulle göra nåt som aaaaldrig hade gjorts hehe, trodde det bara! Det är inte så noga, huvudsaken att det gillas...tack mannen!
Schysst EP kan jag börja med att säga finns inget att gnälla på Men har funderat ett tag snubben som går under namnet "Matter rappar" är det Mufakka från EPn "Comin Out Blazin" ? eller är jag helt ute och cyklar ?BIG UP!
Riktigt fet EP, Har gaten här o En nörd med bil var fetast.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
dendärCHASSE P23 jaa, och Ebola i EFterblivna och D6AA
Sweeeet! Tack boys.
Ja det stämmer, Ebola förr i tiden, Matte Rappar nuförtiden och Mufakka när han mördar det på engelska...vilket han gör jämt!
Myspace.com/matterappar Ha det!
Producent
2009-01-26 18:42
Va händer bror!! Fortsätt slacktarom med het shit!
www.mindkaos.com
riktigt tuuuuuuuuungt släpp!! Bra jobbat kör hårt mister kentish! Kääärlek / Köza
Bara Kärlek
SOOOOFT!! Tack tack tack tack tack...EN!
Bra shit grabben :) kör hårt!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Tycker dock bestämt att ni borde dra ihop dem gamla grabbarna. Fixa fram lite smutsiga beats och köra lite våldsironi! ;) Vore as tööngt, lär väll måsta dissa Fronda.. han är väll för "fin" idag (?) Fick lite sköna vibbar från "Har gaten här "
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
FYFAN VAD TUNGT KENTA!!! Du har fan varit den bästa svenska rapparen sen du började i D6AA enligt mig, och kul att du fortfarande håller det tungt! Det är skitkul att du fortfarande kickar med Ebola (jag vägrar kalla honom något annat) och jag skulle kapa min högra hand med en nagelsax om det skulle innebära så lite som en endaste re-union låt med er alla. :) Har du och Fronda tappat kontakten totalt eller? Skulle ju vara skitkul om ni kunde kicka tillsammans igen. Peace out!
Ebola, möööfakka! Äntligen Matte!.. fan va jag längtat efter nya rader... riktigt riktigt bra
Ålltzen, Växjö, Bremen.
grymt kul att höra:) alltid lyssnat din musik
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker