Redaktionschef
2008-09-08 18:57
[Audio] - Nytt mixtape från Sam-E (Medina)
Till att börja med vill jag säga att detta inte är något officiellt mixtape-släpp från Sam-E, men likväl lite sedan tidigare osläppt musik från rapparen, och sånt är ju alltid kul. Sam-E sade själv:
de här e bara massa gamla verser ihop plockade som ja mixa ihop för skojs skull så ta de med en nypa salt Länk till mixtapet
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
nice, ska checka igenom!
B
Sam-e är kung!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Fan vad nice! Ska lyssna
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Redaktionschef
2008-09-09 07:35
Kan ju tillägga att Sam-E inte kommer att släppa någon konkret i soloväg på ett tag, då han och Alibi för nuvarande riktar full fokus på att lansera sig i utlandet med sitt Medina. Däremot kan det mycket väl bli av senare i framtiden.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Aldrig hört nåt så här tuuungt på länge! Fy fan va bra morgon med en kopp kaffe och Medina!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter <RIKTIGT! BRAA :)
Har du ett fejkade Face ?
zzzzoft
hets, stress, fest!
någon som vet vad beatet heter som kommer in efter 26 min heter? (har för mig att det är en instrumental)
hets, stress, fest!
sam-e är riktigt tung men är det något jag kan klaga på så är det att han kör samma röstläge genom hela tapet, men jag gillar raderna du lägger men det dära med röstläget låt efter låt är lite störande
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
shit! har typ aldrig pumpat nå sam e prylar förut. har missat han helt men detta va ju asfett! snacka om o slaggat på fel snubbe hehe.. kört! vill ha den uppklippt me låtlista dock. knas o köra denna på cd i bilen... aigt då hörs!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-09-09 14:06
gillar mixtapet, en av dom bättre i sverige
Tuungt alltså.
fyfan va nice tape
http://www.myspace.com/p2da1
går inte ladda ner den...
hela hiphop sverige är min diskografi
funkar inte å ladda fan....vill höra shiten
Vill okcså gärna höra. nån som fått ner den som kan PMa mig sin msn eller nåt o skicka?
Nä fan
cool kan ja oxå göra det!
hela hiphop sverige är min diskografi
Redaktionschef
2008-09-13 13:48
MächOne: Vem har gett dig en bil? :P Vilket fall är det trista nyheter att Sam-E inte tänkt släppa något solo på ett tag. Fan, han har blivit så sjukt fet på senare att det är en skiva jag har väntat på ett tag nu. Aja, det här mixtapet får duga så länge ;)
Redline!
finns det ingen tracklist för alla låtar är ihopsatta för mig?
Nylänk tack, ingen fungerar...
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Dr. Octagon: Henning skjutsar ju till jobbet på kvällsskiften du vet :)
Den här hade jag missat. Värt att uppa! Sveriges bästa rappare!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Hört nästan allt förut, men fett!
ny länk !
Länken funkar ju.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
är det möjligt att få tag i det här tapet uppdelat i mp3 filer? haaaatar när hela skiten sitter ihop i en fil.. kan inte dela upp det sj heller
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Du känner inte att du missat hela poängen med ett tape om låtarna inte är ihop mixade?
vad heter kärleksfjasket vid 28 min typ? skitpraaa :D
ey lååå !
näe jag känner inte att jag missat poängen.. drygt med en stor mp3 fil
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Livet som hiphoppare är fyllt av frågor och problem.
släpp på vax så man kan börja njuta av musiken igen istället..
Fucks your life up crew Tjabo!
Snälla ny länk! Min dator fick virus :O Btw! Mina katter heter Medina och Lilla Al-Fadji :D
Någon som kan slänga upp en ny länk?
Redaktionschef
2009-08-18 21:38
Dina videogrejer är mord Sam. Fortsätt med det du gör. Medina kommer gå långt.
Tack Oracle P26 :)
Man vill väldigt gärna ha tapet uppdelat också. Jag håller med.
Är det någon som har låten som han kör på dont worry beatet ?
Bara mig filen inte hittas för? Jag vill höra!
Hej
Ny länk please!
www.soundcloud.com/hybrismusik