M. Sakarias & Lorentz - "Sommaren i city" gratis mixtape
I morgondagens DN På stan finns en intervju med rapduon M. Sakarias & Lorentz. Redan nu kan du läsa intervjun och ladda hem mixtapet "Sommaren i city", mixat av Jeansbjörn och DJ Yxa, på påstan.nu.EXCLUUUUSIVE!
haha skön bild dom har fått tag i! Ska lyssna när jag kommer hem verkar riktigt lovande!
Vadfan, är alla låtar ihop satta till en? Jobbigt.
Don't!
Tro på din mamma bror
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mitchy: Kan ju bero på att tapet egentligen släpps först på lördag och att du tankar det från DN:s hemsida. Kanske inte hög-prio för dem att lägga ut alla filer för sig...
bilden är ju tagen genom en bilruta ;D .. ouuy ska lyssna.
www.RekFoto.se
Gillar verkligen inte dom här två. Musiken tilltalar mig verkligen inte och det känns som att båda bara är, ah, jag vet inte, kopierar. Lillkillen är tjock, svettig och kepsen ligger på huvudet som om han var svart och kom från Bronx. What up with that? Känns bara så påklistrat.. Och då syftar jag inte på kepsen. Sakarias eminemfrisyr gillade jag inte! Var det Stockholmserenadlåten dom blev kända av, eller vadå?
Fan vad det laggar för mig
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Producent
2008-07-30 17:43
brapbrap sa allt jag ville få sagt :) som man säger, word.
Det är mycket sånt, flyga över vatten, maxa på det sättet. Vi gillar den där skiten. haha I love it!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Tycker det är underhållande musik faktiskt! M.sakarias har helt klart bättrat på sitt flow. Diggar autotune men tycker Lorentz minst sagt ballar över med det. Sen är ju hela mixtapet typ 80% old, accapellor över beats inte så spännande. Ser däremot fram emot skivan som fan
ÄR ALLT I EN ENDA STOR .MP3 ? isf cutta upp, sen laddar jag ner den.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
cuttttta upp den själv eller be dn.
www.RekFoto.se
asså skratta inte åt mig nu hahah men är dem inte riktiga bröder eller?
ganska besviken på mixtapet hade hoppats på nått liknande som dom andra baseline mixtapesen men men albumet lär bli fett......
ganska besviken på mixtapet hade hoppats på nått liknande som dom andra baseline mixtapesen men men albumet lär bli fett...... Jag med :/
gillar musiken..Det är mycket sånt, flyga över vatten, maxa på det sättet. Vi gillar den där skiten. - word. men hahahahahah bilden var väl inte den bästa..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Låter riktigt bra! Längtar till plattan... Och när ska folk fatta att Mixtapes ska vara ihop mixade!
hahaha bilden asså :D
Give me five!
Låten vid typ 9 minuter in med lorentz är ju as skön ju!
låten vid 23.15 verkar fet..... galen vers av M punkt
Gillades inte tyvärr. har hört alla orginal låtar typ och detta var inte lika bra
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
as said, liten besvikelse.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det skryt/party-låtar så visst, fucka ur Lorre. Men låten efter 23 min.. flippa på orden sådär passar inte in alls. Grejen som stör mig är... att han har så mycket hype och sån stor chans att skina, o slösar chansen såhär. Folk skulle dö för hans chans, och jag vet att han har potential, han har ju rappat "normalt" ett par ggr. Jaja, jag ser fram emot deras skiva iaf.
brapbrap sade, hahah... även om M punkt har sina fina stunder
-pack you'r bags man, you are a tourist!
det är bra partymode.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Men cutta upp skiten för helvete sett fram emot detta så jävla länge så för helvete äckliga skittidning som gör så. Och vafan har man hört de mesta på skivan för? och vafan recykla dem sina texter för ?.
Geni
wörd på padawon!! cötta upp de...........
låten vid 23:14 är ju helt galen förövrigt!
fuck it...
låten vid 23:14 typ, fan vad fet den är, drygt att den är så kort bara. Satan vad första låten basar på alltså.
Det är artisterna själva som skickat mixtapet som en fil, inte DN som några verkar tro.
Den som cuttar upp är en sjukt soft kille
Geni
Tycker lorentz är grym men vore roligt om han kan vara lite mer seriöst :/ ibland iaf
Jag kan cutta upp, men förstör inte det helheten ändå? Är ju ihopmixningen som är grejen med mixtape..
asså!
www.myspace.com/marcuslarsson
sjoookt snyggt tape !
Peace out, get laid !<br><br>
Riktigt najs! Känns helt rätt att läsa om er i DN grabbar!
gillade det som fan, lorentz kör sitt race sluta hata på kepsen haha.
diggades!
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
sätter mig fan o cuttar upp skiten nu
Upload Rate: 40.02 KB/s (320.13 Kbps) Remaining Time: 25 Minutes snart så!
mixtapet skulle inte ha släppts förns imorn igentilgen..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
du ser så fort man fakkking gör nått så klagar nån, folk BAD om någon som kunde cutta upp det, jag gjorde det, jag skiter i om det släpps om så 5 veckor.
Slå från underläge
Flippa på orden sådär passar inte in alls. Grejen som stör mig är... att han har så mycket hype och sån stor chans att skina, o slösar chansen såhär. Folk skulle dö för hans chans, och jag vet att han har potential, han har ju rappat "normalt" ett par ggr. Wooooord Maximum_Taste P17 Pz.
blir helt uppgiven av hur dåligt de här är :(
Tack till Kr0nan_ P53 som cuttade upp =) Fick precis ner tapet.. Ska väl lyssna igenom skiten snart
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
är inte lorentz lite tjockare än valigt?