Fett bra!!! Roliga väktare. E dom så i Uppsala eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett soft.. låten är galen o pumpas av äkta snubbar runt om i sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låten är GRYM, ska checka videon
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Jävla skön måste jag säga! Kan man tanka MP3:an någonstans?
feeeeet!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Mexiflexi P19 På jaccos myspace har jag för mig att den finns gratis.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
fet som fan ju. riktigt go.
http://www.goteborg.se
super svängig skönt kmed en video som är lika bra som låten
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
jävligt grym låt. videon va ok
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Jag diggade rösterna, musiken, videon var skön också.. textmässigt var den ju inte det bästa jag har hört, men helheten imponerade fan! Big up!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Fet skit big up
Crocodile Dundee for president!
Skön skit, var är det?
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Bra skit.. Uppsala fo sho!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Fet som fan . Big up . Aki , din låt 1 vers är en av dom fetaste jag hört i sverige för övrigt . Fortsätt pusha .. !
TUNGT
nejnej, du är skönare
Tack!Videon e inspelad i gottsunda...
this track is clean! good shit
SUPPORT MR. LOCO<br>WWW.MYSPACE.COM/MRLOCO
Beatboxare
2008-07-12 22:50
Diggar verkligen alla låtar som ni har gjort... Aki, när ska ni släppa skiva? Man väntar och man väntar, men när kommer det?
shuuu tok Tung bror/bröder.... GOTTSUNDA!!!!!! tack för Gratis SRC reklam i VIDION.. samt delarna med mig i hahaha tok TUNG och de vet ni..... VÅR BETONG.. ÅRETS LÅT!!!!!! MAD RESPEKT TILL LABYRINT GRABBARNA ni vet vem, the one and only MAD-SRC GOTTSUNDA myspace/stoopidstoodio myspace/stoopidstoodio2 myspace/stoopidstoodio3
Not gangsta bara Gata
Tung låt
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Hur skön som helst!
shulululu!Skivan är på gång det har vart lite grejer som har blockerat men det är på g.Dessutom håller vi på med ett mixtape med nya tunga låtar med Jacco ,Amsie Brown,Dajanko,Rootbound,Donny dread och mig Aki producerat av sai..Det kommer efter skivan stämplade som börjar bli färdig.Sorry att det tagit sån tid men nu eren snart här..Tack för alla positiva kommentarer..(Missa inte Roots defenders showen på reggaefestivalen där Donny o grabbarna visar reggaesverige hur det ska låta och resten av labyrint oxå gästar)peace out.-Aki
grymt grymt ! Blir skivan på svenska eller eng ?
blandat. både svenska o engelska
aiight, let me know when it´s dropin!
Producent
2008-07-13 17:48
såå fet låt. riktigt skön lyrik.
bror du måste bränna ett ex och ta med till mig nästa gång du kommer för den på youtube må vara tung men jag tror youtobe grejen gör att bildkvaliten blir sämre eller nått... har jacco eller amsie nått ex ?? isåfall bränner jag från dom peace MAD- STOOPIDSTOODIO 756 ACAB haha FUCK GLG delen knäcker!! SRC reprecent...... haha tok nice...
Not gangsta bara Gata
årets tyngsta låt utan tvekan o nu med video! Kan det bli bättre? ! präääät!
Tung jävla skit. Det är den första låten jag drar igång på mp3:n kl 06.30 på morgonen när jag cyklar till jobbet. Hur nice som helst, haha.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Redaktionschef
2008-07-15 13:50
Skön vibe på denna ... ge oss mer! Uppsala up in this :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fett som Bacon!!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
fett nice att folk diggar,det kommer mera....
jag tycker det var lamt
SMÅLAND!
Tycker den är fet :D Perfekt låt att digga till på jobbet..
Fett som bacon hahaha de va de värsta ja har hört !
Den är riktigt tung! har pumpat låten ett bra tag, big up.
http://myspace.com/etownbeats
Fett bra jacco! Vi får dra ihop jamie och dra en "Kusin" session. haha BTW Aki, ni gör ett riktigt bra jobb! :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
chock bra!
www.discotheque.se
feet som fan
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
sjukt bra låt. riktigt impad av er. Snygg video och skön text. Keep up the good work!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
riktigt trevligt
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Tyckte videon var fetare en låten egentligen.. Riktigt kul med väktarna :) När det gäller låten så tycker jag att musiken är lite tråkig och texterna är väl inte de bästa. Men jag ska inte vara allt för kritiskt, det verkade ganska lovande ändå :) //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
låten var tvääärtung när den kom och nu oxå och videon e fet den oxå
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
hur kan ni klaga på texten det är ju den som e själen i låten haha
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle