I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fronda - Klick Klack

Svensk Hiphop - Audio & Video

2008-07-11 20:14

Fronda - Klick Klack

Hallå!
Tjena i väntan på bussen & inget att göra så länkar jag till ny låt? med Fronda.
På hans myspace står det bara Demo så vad det är för en låt vet jag inte.
aja säg vad ni tycker om "Klick Klack" och vad ni tycker om Fronda överhuvudtaget?
själv så tycker jag den e ganska schköön:P låtar iallafall inte som alla andra.
Fronda - Klick Klack

Har gjort en tråd om samma låt förutom men det la jag i fel forum så den togs bort :)

herrå!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-11 20:16
Har gjort en tråd om samma låt *förut* men *den* la jag i fel forum så den togs bort :)
ska det stå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-11 21:04
Lite för poppig för min smak, önskar han gick tillbaks som han var i d6aa, <3
be the change

2008-07-11 21:17
ahrrå helt okej låt.
 www.RekFoto.se

2008-07-12 01:12
Känner ingenting för Fronda längre, eller har väl aldrig känt nånting men medverkan i barnprogram och Melodifestivalen blev lite mycket. Kan inte ta hans "seriösa" låtar seriöst längre och det låter bara fake.. han kan fortsätta skriva EM-låtar åt Markoolio så kanske hans låtar blir spelad på nån radiostation iaf. (Rix FM)
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-07-12 01:45
fy fan

2008-07-12 12:18
Tyckte den här låten var lite bra iaf, även fast jag älskar hans gamla låtar så kan han göra en del bra låtar ibland.

2008-07-13 17:37
ajdå. detta va inge bra.... och jag gillar den här sortens musik. den funkade inte för mej bara
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-07-13 17:40
tja.... efter andra lyssningen va de inte så dåligt faktiskt. texterna grymma, röst o delivery gillade jag inte bara. beat o reff satt däremot
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-07-13 23:40
Den var fan fet nu ju, lyssnade på den igen några gånger idag, reffen sitter som en smäck!

2008-07-14 19:43
Har egentligen tröttnat på fronda. men detta är ju bra .

2008-07-14 20:28
Haha, panik. Hela Sverige gör laser-musik och Fronda vill efterlikna Adam Tensta.
Värdelös. Hiphopen kommer dö.
http://myspace.com/BoodaBlezzin

2008-07-14 21:41
hahaha vafan är 1 2 3 för nåt

2008-07-17 17:28
Vafan är det här då..... Karln har spårat ur helt och hållet... tycker hans senaste släpp bara låter inställt för säljarsiffror, till vilken kostnad som helst typ.. Gå tillbaka till dina gamla rötter istället för fan!! Sist jag hörde att han fortfarande var bra, det var på Livet Ur En Pansarvagnspipa.. Bra skiva faktiskt, men nu är han ju slut.. Synd, för han har leverat mycket sköna texter på sköna beats som inte låtit som andra..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-07-17 22:26
Det skönaste är hur han rättfärdigar sitt sätt att göra fjortismusik för att sälja genom att hitta på ett eget ordspråk och upprepa det gång på gång på gång, haha.

"Skillnaden mellan geni och galen är framgång så jag måste ha den"

2008-07-18 21:05
Jag har svårt att gilla det, men han kan iaf prodda och fixa sin skit bra asså inget snack om saken, men inte min kopp te
Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-07-18 22:36
Stakigt och inget flow, förlåt att jag går tillbaks till 90talet men det här känns fan inte äkta. Barnsligt på något sätt, kan inte sätta fingret på det. Lyssnade halva låten och blev inte övertygad.
SMÅLAND!