I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Fronda med i barnprogram på SVT
Svensk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
isofu
2008-02-19 22:53
hmm Markoolio ar for 7-aringarna, Fronda ar for 14-aringarna.. dar har vi skillnaden
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Borttagen
2008-02-19 22:56
fy fan vad kasst program dem tjejerna i panelen vill man ju bara bitchslappa,fy fan vilka äckliga präktiga jävar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
coffen1 P35
2008-02-19 23:25
Hahah för fan afro_p . Tjejerna är ju inte mer än typ 13. Och enda anledningen till att han är med i programet är ju för publicitet och inte för att han riktar in sig i den åldersgruppen som är typ 14 år, isofu.. Han står ju fan och rapar om sprit och att festa "halva inne" . De är ju inte de orden du väljer om du ska riktiga in dig till en yngre målgrupp:)
Borttagen
2008-02-20 01:05
dundermannen P12
ja, marcoolio e en soft snubbe också, skit rolig e han vafan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2008-02-20 11:23
programledaren var snygg iallafall
Marcus68 P40
2008-02-20 13:41
Många som skriver i denna tråd som inte gillar fronda,
Hur kommer det sig så fort en tråd skapas som handlar om fronda så är det skit många som skriver?
Han måste ju ha gjort nått eftersom det är folk som inte gillar han som skriver med
OO en ny fronda tråd måste kolla.......
Borttagen
2008-02-20 13:42
Marcus68 P22
det kallas whoa-fenomenet.
dundermannen P31
2008-02-20 13:43
hansomknarkar - vad menar du? Ja marcoolio är en soft snubbe som gör barnmusik och därför också barnprogram, hurså?
Föresten kan man tänka på det här; det är inte bara så att fronda försöker sälja sin musik till en målgrupp som inte nått puberteten, det är även så att producenten för programmet tycker att ett barnprogram är en kontext som fronda passar i.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
aaNteh P33
2008-02-20 19:39
Go Mange! :)
/
Mange sa också att mikrofonerna var jävligt kassa, men annars tycker jag att det var bra gjort.
Heh...
Retarded
2008-03-08 18:38
Asså Fronda är ett geni och medans ni sitter på Whoa och trampar vatten så kommer dra förbi med blixfart och ni fortfarande sitter kvar i 1995, föresten så har ju de redan hänt så glöm vad jag skrev
nr24
2008-03-09 15:43
Riktigt het programledare kan nog vi alla vara överens om iaf. Dåligt program. Bra insats av fronda. Och det var mange som stod brevid vet dock inte vilken mange men har sett han flera ggr i samanband med fronda. Fronda kör sin grej han gör det bra och kommer fortsätta göra det fet!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Borttagen
2008-03-10 03:08
FYFAN JAG BLIR GRÅTFÄRDIG -.-
Kisen P38
2008-03-10 21:13
lillasyster var tydligen med också.. kul grej att se iaf
yes ahaya
Borttagen
2008-03-11 14:56
haha ;P Fronda är ju med överallt nu han ;)
Dansk_BB
2008-03-11 15:35
vadå, min syrra (8år) såg laaze i det där programet för 1 vecka sen unefär!
det är fresh
Borttagen
2008-03-11 16:47
är detta ens ett barn program :S?
PSG P40
2008-03-12 14:28
fan vad mysig han var då, jag trodde att han i alla fall skulle spela lite hård.. norrbottnisk brytning? detta inslag höjde faktiskt fronda i mina ögon..!
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat..
www.myspace.com/gkmonarken
iLLh P41
2008-03-13 00:35
Kan det vara Ajevs?
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Borttagen
2008-03-13 01:13
iLLh P23
va??
psyjunta
2008-03-13 03:07
Fy satan vad snygg programledaren var
amen synthare då, fyra bögar och en dator
est. 1986
iLLh P41
2008-03-13 11:46
one
Sidekicken. Låter som Ajevs röst.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»