Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Fan vad dåliga barnprogrammen har blivit. Säga vad man vill om Frondas medverkan. Men jag håller med honom om de mesta han sade, han verkar som en reko snubbe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ser man på detta så kan man konstatera att barnpogramen på vår tid var betydligt bättre. frondas medverkan va väl bra, klart han vill synas så mkt som möjligt inför melodifestivalen, dock att dom kör en låt som enbart handlar om dricka sprit för en publik med en medelålder på 10 år känns väl dock lite konstigt, snygg programledare :D
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Om man inte kan se skillnad på Markoolio och Fronda bör man nog skaffa linser. Markoolio är en clown som rappar och Fronda är en hungrig artist som inte säger nej till mediaexponering. Angående programmet var det som sagt värdelöst, det känns mer som ett program gjort av barn än ett program gjort för barn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ven äre som kickar bredvid fronda i låten ?
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
...Och alla gnäller lika mycket som när Loop Troop och Advance Patrol gästade Bolibompa.
karisma som ett torkskåp
"I lay chicks like mother goose"
Producent
2008-02-18 01:12
Helt underbart att folk på fullt allvar tror att barnprogram för 10 år sedan var bättre. Inte att ni var dummare.
nice insats av Fronda tycker jag endå
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Så fort det är fronda som syns i barnprogram så klankas han ner. Gonza syns i barnprogram flera gånger i veckan och ingen tycks bry sig? Borde inte gonza räknas mer som andra markoolio vid det här laget än fronda gör?
Tyckte Fronda gjorde en väldigt bra insats. Men programmet var ju grymt pinsamt. Hon som läste nyheterna var förfärlig. För att inte tala om nice eller bajs-inslaget.
länken funkar inte för mig och hittar det inte när jag söker på fronda=/ nån som vet vad programmet + avsnittet heter?
Programmet heter Bobster.
Och nej, jag tyckte in Fronda gjorde en dålig insats men vilket jävla program han väljer att medverka i.. så grymt pinsamt.
The_Donut P17 jag ser fortfarande inspelade barnprogram sen 94-95 när mina kusiner hälsar på och det är fan så mycket bättre! :)
Shieet vikken snygg programledare!! Förövrigt gjorde väll Fronda en bra insats även om det är ett jävligt stort minus att han ser ut som en borskämd brat och tycker ken är bra. Säger som jag alltid har sagt: Han var bättre för när han gjorde riktig musik.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Producent
2008-02-18 15:46
isen X1 ja, det har nog
ingenting med
nostalgi att göra heller :P
Undrar om hans plan när han skrev den där låten var att bli småbarns-favorit.
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
skulle va roligt om man vissade alla snorungar hans gamla d6aa låtar..
"Programmet heter Bobster." okej, vad heter avsnittet då?
Varför det? Han var knappt on-beat, han skrek som en liten skitunge som bråkar med sin morsa och hans rader var varken bra eller dåliga. Det är inte klassiskt bara för att ljudkvalitén är dålig.
jag skrev till jkfibmm (jag kunde fan inte bry mig mindre?)
dyrkan P18 jag vet inte vem det är, men när jag såg han live så var den där killen med också.
vad fan heter avsnittet?
Nöjesfredag den 1 februari
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Jeffi P2 helt rätt
och Gonza borde hålla sig till allt annat än textförfatning. Det e så jag skulle kunna betala honom mycket mycket för att slippa hör ett enda till rim av fanskapet!
dom 2 brudar som går runt e ju bara för roliga! hahaha dom vet inte va dom ska säga. Programledaren va ju fräsh som fan! go fronda & gonza är nog den nya marcoolio
skit i fronda bara så tröttnar han snart
Fuck karma, I don't need karma!
one ja de borde ialf inte du..
till skillnad från fronda har väl gonza aldrig spelat hård och häftig, han är en soft snubbe; klart han ska vara med i barnprogram. Dessutom är han programledare, det är inte så att han försöker hitta publik för sin hiphop bland barn.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
mange är för söt! haha.
dyrkan P18 det är "mange" här på whoa som kör brevid fronda..
Hhahah fan va kul att de rapar om vin och sprit när 5 åringar står och klappar på vid sidan av:D
inte för jag försvarar fronda men om jag inte minns helt fel så var ken också där är ken nya markoolio då också?:)
så har ken också varit där* på bobster då
Jag såg fan det här på tv sjukt sprider sin musik till små kidsen, klart det kommer bli fjortisnojja
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Engångs förteelse hoppas man på, de såg ju ut som om han tyckte de va lite halvskämmigt, men han gjorde de bra som alltid. tänker dock lite på käp som va med o gjorde rullar fram som inte får ett skit för de här ^__^
/ / Grana
all positiv media är bra media och ger mer media... sluta klaga, Fronda försöker väl leva på sin musik. Tyckte det var hemskt sött.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
LoRia All media "positiv" media är fan inte bra media. Visst fronda kan i mina ögon inte sjukna mer än vad han redan har gjort, så om någon skvallerblaska skulle se han suga kuk på södermalm en sen södags kväll och skriva om det så skulle det fan inte shocka mig. Är man en rappartist som engång har gjort låtar om att blotta sig för dagisbarn ska ma fan inte gå med och köra i ett barnprogram. Skärp er!
Skulle också medverka ifall den där bruden var programledare ehehEHehehheHE
Hallåå! ingen som bryr sig om att Gonza va med? Ni vet Gonza i Advance Patrol.....
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
HAHAHA JUSTE. Vafan har hänt med Frondas gnääällliga röst... haha diggade den stenhårt.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
säger som någon sa över mig.. ingen som ska klaga på att ken vart med i bobster?
mhm
Tycker bara han var väldigt tråkig och ointressant. Gav fega och överdrivet diplomatiska åsikter när de kollade på videos osv. Småbrudarna hade till och med lite stake, dom vågade ju hata lite i alla fall haha Bara för att han inte gjorde bort sig tycker jag inte han gjorde bra ifrån sig.
"I lay chicks like mother goose"
skönt att karln gillar kent åtminstone.
kasim upp i mixen hur gåre
va bara pinsamt speciellt interjuvn
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Herregud.. Någon här hört talas om ordet promotion?
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
yes indeed, programledaren e fett snygg... oooh tycker hon e sjukt sexig!!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)