roligaste som hänt svensk hiphop komersiellt sätt på ett bra tag,synd att d läggs ner...fast jag skulle strukit bort minst 5 rappare o lagt in lite andra,waaaaay för mycket Sthlm...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det var väl kanske just pga anledningen att det spelades in i, stockholm.. men jag håller med som fan., sedan så tycker ajg att det finns många fler än 5 som skulle bort, !
what u know´bout me
mjo sant å andra sidan ,men typ rapapre som ADL ,som gästade programet nåra ggr,Mtv har ju råd o hosta upp för hotellrum o tågbiljett så att säga...dom borde valt ut rappare som har varit med länge och gjort ngt för hiphopen,d var tex svinfett o se Blues...sen e d så klart kul o se nya generatioen skina me.men d kändes att vissa rappare inte borde varit där...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mackan är ju sååå skön. danne, proffessor p och allywan är tre andra som är grymma!
hets, stress, fest!
shit va coolt =)
----------------------
Förresten, ni har väl inte missat MTVs Off-beat?
sover alla på mofetas vers eller? laxmacka crews lagkapten för i helvete! många grymma, diggade näääk, nimo, danne&proff mfl..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Brush Från En Annan Mush La Skiten Säkrast! NIMO CHEEBS
nej nej nej, inte så... kom så ska jag visa dig hur man gör!
det roligaste är att Eye n I krossade alla. Det var verkligen klasskillnad mellan honom o resten.
är det någon som har länken ? skiten funkar inte!!!
fan att ingen har fixat youtube ännu. mtv sida e ju fedt seeeeeeg! blir ju typ bara bildspel med ljud :S
JensBond X3 Det roliga var att Eye'n'I körde en gammal vers rakt av i en freestylesession....
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
VART HITTAR JAG DENNA....skum hemsida och ingen verkar vilja berätta här, tjena
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
e du efterbliven? du e 25 bast got dammit
haha värsta gammal kille
www.erikbergstrom.se
Aaron Phiri och Allyawan måste ju haft jäkligt roligt.. Eller tråkigt. I vilket fall som helst så höll de högre standard än allihopa.
Yeah, you know..
BearC P20 Roliga är att mer än 40% hade förskrivet..
30% hade så keff text så jag vet inte om det var förskrivet eller en BRA fristile
20% fristila GRYMT bra
10% sög anus balle:P
hahahah
PYZ//OWEEE
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
"yngsta i gamet...tyngsta i gamet"..... Haha...alltid lika komiskt när rappare fyller i varandras "freestyles"....haha.
Out with the owls & up with the roosters....
Schysst grej överlag, men synd att pissnödiga MTV aldrig kan hålla en kamera still en sekund...
Out with the owls & up with the roosters....
Skulle ngn vänlig själ vilja skriva i vilken ordning de olika rapparna kommer och vilka de är? Är inte så inne(om äns alls) i svensk hiphop, försöker bli det lite mer nu. Kände igen en del och en del såg jag lapp på men overall så fanns det många jag inte sett eller känner igen och känner inte igen flowet. Tror itne jag är den enda :o. Tack på förhand!
Aaron Phiri och allyawan dödar den, stor va också fet..
Fy helvete vad dryg skitsida alltså.. Pallar inte kolla när det är som det är, Youtube anyone?
YouTube LÄNK till Klippen: http://youtube.com/user/Keepontakingit
24/7 always keepin it.
va va första snubben för skojjare..
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
haha ja vafan freestylar dom inte för???
"Nästan" lika legendarisk som Yo! MTV Raps avslutningen...
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
Kul för övrigt att jag inte kände större delen av gänget.
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
ett totalt misslyckande och besvikelse av 80% av dom rapparna som var med.. tyvärr rätt skämmigt..
Okej nu har jag börjat kolla och jag vill stänga av direkt.. vem fan är denna Hoova? Helt enkelt fantastiskt dålig.. Oh well, får väl hoppas på bättre..
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Har nu sett hela och håller väl med majoriteten här inne att de flesta kanske inte har där att göra... Bara för att ingen nämner dom så måste jag: Phonetik, Remedeeh, Form One, Mackan, Blues, osv... Inte ens värt att nämna vissa rappare, på något sätt.
Whoa... menade så klart att ni sov på de jag nämnde. De var alltså bra! Eller kanske bra i jämförelse i vissa fall :)
Alla verkar ha glömt blues. blues kanske inte va den mest tightaste rhyme snubben där men damn va han hade hjärta o han hade kul när han körde. man märkte när han livade upp de. Blues helt klart en av dom bästa. han kan hiphop. sen Stor duktig som fan. remedeeh också! Nääk levererade. Ken & adam va också nice. sen några jag aldrig hört som också va tunga. han innan blues va duktig.
hade velat se Advance patrol,ison och fille,fjärde världen,Petter,Looptroop,Dogge där för dom är endå ganska stora inom hiphopen. Samt nykommande Lazee också.
Jag har dom på Mp3 om någon är intresserad...
Give me five!
många här verkar ju iof jämföra freestylen med intränade grejjer... klart som fan nån annan kan låta bättre om det är intränat. tycker det är en skymf mot de som freestylar att gå upp med redan skrivet material, och så mycket bättre gjort av de som freestylar att verkligen göra det.
Mackan, Danne, Professor P och Allyawan ... Dock, ProfP första, helskön! Hova, wtf dude? Kul dock att man tar in verser när andra freestylar, lame ass rappers..
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Vilka beats är det de lägger rappen över? Vet att alla är grymt kända men jag kan ingenting så jag vill gärna veta tack.
Danne o Professor P galet ;D
Kan ingen med kunskap och ork skriva vilka som är med i varje rujnda och vilka ordning osv? (A) eller finns det att läsa någonstans redan?
vilken låt är eye'ns vers ifrån?
PAO!
Lägg up mp3an
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
tragiskt att den kallar det freestyle när 95% hade förskriva texter. t.ex. adams tenstas rader var ju från första versen från låten same face och kens rader var från låter borta bra men hemma helt ok. borde hetta session istället eller något! BLAOWY!
http://www.myspace.com/sps451
sps 451: det var ingen som sa till mig att det var en freestylesession? såg d mer som en cypher där man droppa sin a-game typ men många har olika uppfattningar om ordet "freestyle"
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
My man Allyawan å min Junior Lorrelight murderd that shit!
Andyliciouz www.myspace.com/andyboiitb www.myspace.com/chorizorecswe
allyawan P11 du verkar ju vara den enda som inte fattat vad det går ut på?
haha shit missat detta men jag säger eye tog hem detta fy fan asså helt crazy kolla flowet fy fan
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
The file is deleted.