Ladies They Love Me - Jay-Json And Glaciuz
yo yo, söndag men låten bumpar hårt som fan, Ladies They Love Me - Jay-Json And Glaci .. som vanligt tanka den bumpa den, först in med den i mp3 spelar, sen bränn ut den i tio ex å dela ut till polarna, spela de helt enkelt över allt. www.SameBlood.com //kommentera ps. e de jay-z som e samplad till refrängen?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
oh djee, big up till Dj dub.. W
haha... det är över.
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
jigga låter alltid hett på hoken.
riktigt tung låt... allt funkar riktigt bra big up.. Glaciuz dödar denna rakt av ..... Jay är också tung.
David VS Goliath
This is CRACK! Jay e tung, Glace e tung och tillsammans e dom faktiskt ännu tyngre. Ärligt folks, jobba mer på eran promotion för download siffrorna passar inte skillzen nånstans.
www.alazif.se twitter.com/alazifmusic
Al-Azif P23 Två svar på din fråga om statetisken för nerladdningarna. 1. efter som man kan lyssna på låtarna utan å ladda ner dom, tror jag har mycket till varför de e så få downloads. 2. Jag har även släppt dessa låtar på de flesta torrent sites, så de e flera som har laddat ner än de som står på hemsidan..
Tungt som fan, när kommer nån skiva från jay/glaciuz? Ni borde släppa en zip fil med alla whoa släpp.. skulle va niceness
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter bra som vanligt boys, big up!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Calevi P20 jag släppte en torrent med alla mp3or för en månad sen, snart kommer V2
big up sameblood!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
TeKoNe P23 Fett, vart finns den?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Calevi P20 Fixar en ny å uppdaterad torrent nu.. lägger en tråd om de i "Sv Hiphop Online"
Jävligt fett faktiskt!!! Beatet, rappen, hooken, allt dödar!! Big up! Alltid diggat erat sound!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Producent
2006-08-29 21:16
inte min smak! det vet du teki! fast det är deffo nått för klubben! puss
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2006-08-29 21:47
Asså, jag brukar juh digga, och jag brukar inte klaga heller, men fan :( Blev besviken, tyckte inte beaten höll måttet, och reffen skulle vart bättre om den vore cuttad in. Club music aint my thing för den delen heller...
Since 1984 @realgizlee // twitter
Soft och skaka rumpan till på klubben, funkar som fan! Holla!!!
fet
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
soft soft, lite väl slow för att va en klubblåt kanske? Den hade gått hem som fan i Danmark :)
whoopzidoo
BRRUP BRUPP! CAKE BOY IN DIZ BITCH!! Nice track BLESS!!
www.myspace.com/cakeboyonline
feck! sitter på jobbet o kan inte lyssna, men när det e Glace o Jay kan det inte gå fel! brrrack!
MCaliste/BlastOff/SB/Fjärde Världen www.myspace.com/blastoffcaliste
Tycker detta var ruskigt dåligt. Varför? För att det inte sticker ut nånstans. Slö, intetsägande standardrim-rap. Jay Z på hooken? Please. Dött, lamt försök till "clubbigt" beat. Skit, helt enkelt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P20 tackar för din kommentar, men kan du förklara en eller två saker till mig? Vad menar du med "intetsägande standardrim-rap" ge mig exempel. Och nämn en artist som du lyssnar på som sticker ut? eller ta tvvå artister?
Get em tek!
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
Sameblood är crack i dina ådror!
torrentlänken funkar inte längre....!
Shake n' Bake!
Säger som nån innan där, inget som sticker ut direkt.. Blev väldigt tråkig i längden också. Vill gärna se hur ni ska lyckas dansa till den här låten? Ni som skrivit det...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag är kär i beatet.. det dödar.. inget snack om saken. 1.
Det tog ett tag men nu har jag lyssnat. Det lät skitbra! :) Vad grymma ni är.
sjukt tung låt grabbar!
www.twitter.com/mzamora036
shit is a monster, the fuckin future..what y'all takin bout ?
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Graffare
2006-10-14 17:25
Blaaaow sååååååå uberfett va.. det känns så bra när man får lite bevis på att det finns hopp i göteborg trots alla hatare, bígups!
http://metafourhiphop.com/
skitbra!
Timbuktu,Winnerbäck,Eskobar; ni fyller min dag!