I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför hatar alla på MOFO ?

Svensk Hiphop - Allmänt

Producent

2009-04-22 16:28
rolig diskussion. Jag har lyssnat på nån låt här och där, men inte blivit speciellt imponerad.
Det är ju det här som är grejen, jag hatar inte på mofo, men han har inte gjort någon musik som jag uppmärksammat för att det har varit bra rap. Det enda jag har hört om honom är att han gör massa saker som många anser vara kontroversiella för att få fame.

För att citera en petter rad "jag frågar inte vad du kommer ifrån/ om det är nåt jag ifrågasätter är det skills på mikrofon"

Det känns bara som tomma argument att folk skulle hata honom för att han gör laxar. That shit's old.
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2009-04-22 20:30
Det är ju trots allt faktumet att folk "hatar på mofo" som gjort att han gått med seger ur striden och nu är signad till universal.
Västkust Rockerz
Poet

2009-04-22 21:57
Till skillnad fran alla luffar-rappare pa Whoa, sa lamnar Mofo ett intryck som vacker intresse

Keep that in mind ;)
At the gates of Eternity...

2009-04-26 12:40
Varför hata? Det betyder ju bara att man bryr sig eller är avundsjuk RIGHT?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-26 14:36
Han var bäst när han var med i Caine men idag kan jag inte ta han på allvar.

Denna låten är faktiskt riktigt bra:

"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ