I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maskinen logga, totalt rippat?

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2008-09-24 00:12

Maskinen logga, totalt rippat?

Jag är inte så insatt i den här gruppen, uppriktigt sagt. Jag var nog den sista personen i min umgängeskrets som hörde "alla som inte dansar är våldtäcktsmän" och whatever, men nu nyligen fick jag reda på att dem skall ha en spelning här i Jönköping i oktober och jag tänkte kan potentiellt bli ngt kul att kolla upp. Sen tänkte jag inget mer med det.

Idag så gick jag till skolan för att göra det man brukar göra i skolan då jag i hörnan av mitt öga såg ngt som fyllde mig med enorm glädje. Det jag såg var (trodde jag) en upp och ner vänd wu-tang logga. Jag som är ett enormt wu-tang fan reagerade direkt och tänkte, "hey, har jag lyckats missa att wu-tang kommer till lilla Jönköping?!"... Dum var jag för det eftersom den risken skulle vara mindre än minimal. För när jag kom närmare så såg jag någonting som fick mig att spy. Det var maskinen som helt rippat loggan utan ngn som helst skam i kroppen.

Här finns bilder på maskinen

här är en liten bild på wu-tang loggon


Ser bara jag liknelsen? Överreagerar jag eller är det ingen annan som finner det absurt hur dem skamlöst rippat den?

Diskutera~