Sommarlåtar
Nu när sommarn närmar sig så tycker jag det är dags för lite sommarlåtar ! Skriv ner de bästa sommarlåtanrna du vet. (Inlägget ändrat av T-M-K 2008-05-11 23:02:53) Edit: Jag påminner om att man får absolut inte länka till upphovsrättskyddat material på whoa community.
ken - sommartider 98, sjukt fet.
stanislav - sommarlovet. skämt åsido, kens "sommarminnen". tycker den tar sommartider 98.
Fuck karma, I don't need karma!
dags för lite sommarlåtar? det är väl ändå dags att släppa lite sommarlåtar från artister, det gamla kan du redan söka efter. skulle jag lira en platta på en fest så skulle det bli paragons eller looptroops senaste, de e sommar.
"Npr - Sommaren är här"
Vad var det jag sa?
Årets sommarlåtar hittills no doubt: Nappy roots - Good day Jaeger - The Vibe Beatsurgeons - Season of the bitch Estelle - American Boy Alias Ruggig - Härlig dag Öris - Andrahandskontrat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fjärde världen - För alltid
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Hela Chords nya album - soundtracket till min sommar 2008 !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Highwon - Sena nätter .. lyssna på den under en sommarnatt och njut!
Nimo Cheebs, Näääk & Kaliffa - Här I Stockholm passar perfekt till soliga dagar.
Toppen - Den är här nu
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Jacco - Vår Betong
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
var får jag tag på ken ring-sommartider 98?? tack på förhand;)
Ison & Fille - När vi glider Crinc - Vissa har den S1 - Sommar Fronda - Sommaren är här Ri-fa - Stockholmsnatt Sabo ft. Lorentz & M.Sakarias - Precis sån mode remix Paragon - Lever för dan
Jag är jointen
Afasi & Filthy - En dag som denna Afasi & Filthy - Fredag hela månan Afasi & Filthy - 1990 nånting Snook - Kommer ifrån Snook - 17 juni Grandprix - någon annan dag PH - Bara du Tredje Linjen - Min dag Las Palmas - Summercamp del 2 sist men inte minst. Snoop dogg.ft markoolio - Drop it like it's hot http://youtube.com/v/ttp://www.y om man bortser från att dom sjunger vi drar till fjällen i introt så är den jävligt skön på sommarn :)
http://www.goteborg.se
Säger som någon annan, Chords nya. Kmr bli mitt soundtrack också!
Crocodile Dundee for president!
Anel & Dirty D - Skåneresan
Petter ft AFC - Repa Skivan
Rawmusic.se På den hemsidan finns en låt vid namn
Troy Jamz - Summer (Remix by Spydah), den är klockren enligt mig!
(Inlägget ändrat av T-M-K 2008-05-11 23:07:38)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Coolingen3 P21 Okej, halva whoa behöver inte tycka om Petter! Men fan, den där e riktig sommarlåt också, helt rätt! ;)
Mizta Rodga - This Girl Ft. Rigo & Tony Zaiboot
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Öris - Andrahandskontrat
http://teachmesoul.blogspot.com
"" Rawmusic.se På den hemsidan finns en låt vid namn Troy Jamz - Summer (Remix by Spydah), den är klockren enligt mig! (Inlägget ändrat av T-M-K 2008-05-11 23:07:38) "" Jag håller med dig, kollade upp det för man behöver lite sommarmusik nu när det närmar sig med stormsteg, den är grymt skön och han har talang
Imagination is more important than knowledge.
Anel ft. Dirty D - Skåneresan Ayo - Gudinnor S1 - Sommar Crinc - Motvind Paragon - Lever för dan Emilush - Sommar (ladda enbart ned om ni gillar han personligen, enligt min åsikt) CK - På rosa moln (om man gillar han personligen åter igen) Svenska Akademin - Du vill så du kan Troy Jamz - Summer hela bunten tycker jag personligen är sommar låtar som får en att le och dom håller ställningen uppe. min top 3a 1. Skåneresan 2. Troy Jamz - Summer 3. S1 - Sommar
Imagination is more important than knowledge.
Vi drar till Chris - Öris Chords Sebbe En redig KLASSIKER hehe :P
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
Ja den där Troy Jamz var rätt skön :)
Mizta Rodga - Vacation - The Corner Feat. Rigo + att det kommer en ny snart som räddar semestern ;) en BIA produktion, one
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Looptroop Rockers - The building Afasi&Filthy - Manngolian Promoe - Humblin´Experience Chords - The luckiest man alive
looptroop feat chords n timbuktu_heads day off mbma_småsaker promoe_supm supm afasi - feat professor p_sol et aestas afasi_parkbänksfilosofi afasi_en dag som denna (båda låtarna)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Helno - Wherever i go Lil Wayne ft Birdman - Stuntin like my Daddy Newkid ft. Lorentz o M. Sakariaz - Vi maxar Lil Wayne - Lollipop (CHOPS remix) Juelz Santana ft. Jim Jones o FrekeY ZeeKey - Splash Grymma sommartracks!
I got more kicks than Jackie Chan.
Afasi & Filthy - Livet Är Undebart (sliten, stel och slö)
hehe jag är bög hehe
Beväpnad Tjockis - Sommaren är här
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Splitter, kul att du kollade upp samt gillade! :) Såg att den hamnade på din top3, riktigt kul! :) Kommer fler sommardängor med honom snart! Antwon, kul att du diggade :)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
tycker själv ohmega watts - Eyes and Ears (feat. Jnerio Jarel) 07 album: Watts Happening specifics - Lets get 07 album: II
bt . ses i sommar
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
hela looptroops nya album ! up
Just D- Här kommer sommareneller visst var de något sånt? höhö
Petter feat. Desmond Foster - Storstadsidyll helt klart !
Skivsamlare
2008-05-17 01:34
ingen sommarlåt kanske, men någon som vet hur man får tag på battlen mellan KS & skoob?
stab yourself to the beat
Looptroop Rockers - The Building Looptroop Rockers - Sparkplug The Roots - Birthday Girl Chords - Luckiest Man Alive Promoe, Cosmic & Tenor Diamond - Bureaucrazy Atmosphere - You
vart får jag tag i beväpnad tjockis vi ses i sommar?
Ice Cube - Today was a good day (remix)
Var kan jag få tag på mbma - småsaker ?
Stolpe Den finns med på nu ännu drygare ep'n
Afasi & Filthy - En dag som denna
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Ken - Sommaren ja lovar den knäcker allt, man vill bara chilla på stranden med sina polare och dricka pils
promoe - these walls dont lie är alltid så himla mycket sommar för meeej.
De Blå - La Heini
Street savvy
Ri-Fa - Ri-Fa Musik