Snook - Är i särklass utan jämlike
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Snook - Är.. Afasi & Filthy - Hotel Stress .... och hur fan kan folket ha glömtObnoxiouz - Channel X
http://www.myspace.com/akinonline
2006 har ändå varit bland bästa leverande året när det gäller albumsläpp av "stora" artister. Det är i stort sett bara Timbuk som inte har släppt någon form av album/mixtape som saknas bland den listan (vad jag kan komma på nu). Många har varit bra faktiskt, men jag kan STOLT säga att nummer ett är: Ison & Fille - Stolthet Att de har varit min favoritgrupp i 5 år kan kanske ha lite me saken att göra =) 2. Highwon - De misstänkte (mixtape) 3. Snook - Är 4. Ord Upp (mixtapet) 5. Paragon - Nästan Berömd (mixtape) Förövrigt så är det samma sak gällande amerikansk hiphop, få år har så många meriterade/kvalitativa artister släppt skiva under samma år... isnt that right? =) ville typ starta en tråd för det, men skitsamma.. ingen vits i det kanske =)
fattaru - mina drömmars stad max peezay - discokomiten promoe - whitw mans burden
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Förstår bara inte hur Up Hyghs skiva bara kan ha nämnts en enda gång i denna tråden. The Venus Album är det bästa som släppts från svenskar detta året PUNKT.
Channel X e väl inte från 2005? :S jahapp.. kanske den e.. har den inte här just nu så kan inte kika
http://www.myspace.com/akinonline
bröder sinsemellan - blannebann saaaar vi
jag har en cigg o den e de hasch i. jag har en psykos o den är jag fast i.
Akin_O-Y p 19 jo den släpptes 05 oktober eller om dte var i november minns inte riktigt
över ytan: snook - är under ytan: www.tredjelinjen.se TredjeLinjen - vi tog la vagnen
----------------------
Dave Jonzon - None Of The Above Virus - Revelations Krizz Blizz - Live From A-Hill
"What's the point of representin' A style you can't live?"
Promoe - White mans burden Snook - är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Album ---------------------Ison & Fille - StoltetSnook - ÄrBlacknuss & Norrbotten Big Band - On TourSupersci - Pinetrees On The PavementHelt Off - I Huset (kanske egentligen är reggae men eftersom folk droppat den så antar jag att det är godkänt).Bubblare Chords - The Garden Around The Mansion (US)Mixtape ---------------------Afasi & Filthy - Hotell StressHighwon - De misstänktaEmbee - Mash HitsBröder Sinsemellan - BlannebannParagon - Nästan BerömdBesvikelser ---------------------Promoe - White mans burdenMange Schmidt - Samtidigt i stockholmPetter - P
Producent
2006-12-12 08:13
Hur var AFC´s album?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Ison & Fille - Stolthet AFC - Varje Dag Är Löning
OOOODJUREN ÄÄTER UPPP ALLLA!!!!!!!
if it ain't ruff - it ain't right.....
PROMOE - WHITE MAN'S BURDEN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Estet's skiva, den är så jävla tung! Eller Ison & Fille - Stolthet, eller Fattaru - Mina Drömmars Stad!
snook-är ison o fille- stolthet supersci- pinetrees on the pavement är mina kandidater
www.twitter.com/mzamora036
Snook - är
Det som inte dödar, det härdar!
promoe - white man's burden.
now you know.
1.Petter&Djlarge-Mitt Sjundesinne 2. Snook-Är 3.Kenta-Tillbaka för Första Gången ? eller nått i den stilen
Biatch
ison&fille - stolthelt
:::The Iranian Stallion:::
Hur i hela helvetet kan folk påstå att White Mans Burden är årets bästa hiphop album? Det albumet är ju så hemsk dåligt!
Snook - är överlägset
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Jabtizemo P17 - Då har du inte lyssnat på plattan. Lyssna några gånger så märker man hur mkt själ Promoe lägger ner i sina låtar. De här e grymt! Årets besvikelse är enligt mig Fattaru - Mina Drömmars Stad . Låter väldigt plastikt å tråkigt, å håller inte alls samma klass som de två tidigare plattorna...
Det finns många bra men bakom kulisserna med Org.12 var lyckat, det kan ingen säga att det inte var:D
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Redaktionschef
2006-12-19 19:35
RaBBLa P18> nä måste nog hålla med Jabtizemo om att Promoes skiva var en rejäl besvikelse.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
RaBBLa P18 Tror jag verkligen inte. Faktis är det så att hela Looptropp har helt och håller tappat greppet och blivit riktigt dåliga sedan Fort Europa.
Fattaru -Mina drömmars stad Promoe - White mans Burden
Ison & Fille shiiiii!
Why Baby Why? www.yby.se
Oracle P23 & Jabtizemo P17 - Haller inte med er alls.. Tekniken har aldrig vart battre, och kanslan bestar. Det som andrats ar typ beatsen (tanker mest pa White man´s burden, da nagra nya och ratt daliga beatmakers fatt chansen), och budskapet. Det sistnamnde pga av att grabbarna har vaxt upp och fatt en annan syn pa varlden.. That´s my opinion, men alla kan tycka olika. Vore ju trist annars!!! :D
Afasi & Filthy's Hotell Stress!
Jockish @ B-vik
Ord Upp - Höj din röst Rocc Spotz Da GrimmRocca-EP Lazee-it is what it is
--/roadlake rep.2010+
White Mans Burden
Alla för en.
Max Peezay - Discokommiten. Snook - Är. Gillar inte Snook speciellt mycket, men låtar från den skivan spelas varje dag på radio.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Snook - Är Ison & Fille - Stolthet Lazee - It Is What It Is
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
Ison o Fille. Behöver inte ens nämna något annat.
jagvillocksåhaenblog.com
AFASI & FILTHY - HOTELL STRESS
Shutting it down since 2003!!
houman sbghati - reptilernas planet och hamish - en bild säger mer än tusen ord
Houman Sebghati - Reaptilernas planet kommer på en andraplats, efter Ison & Fille - Stolthet
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Supersci - Pinetrees on the Pavement
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag håller nog me dom flesta...Filleice - Stolhet e etta...aposteln strax därpå!
Max Peezay - Discokommiten Vet att den kom i slutet av 2005 men det ar i ar den har spelats, Sanslost bra skiva, delad forstaplats med.. Fattaru - Mina drommars stad Aldrig varit nagot storre fan av fattaru, men den har skivan spelar jag fan typ dagligen fortfarande. Up Hygh - The Venus album Funkigt som fan och innhaller ett gang riktigt feta tracks
Promoe - White mans Burden var tvungen att ge skivan ett par chanser, men när man kommer in i den så är den nästan taskigt bra mkt bättre än allt svenskt jag hört i år..Supersci - Pinetrees on the pavenment riktigt chill och mysigt.. hoppas med att de får massa uppmärksamhet.. :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Obnoxiouz - Channel X , helt klart ! finns inge annat ;)
Trollhättan, Mattan (punkt)
Afasi & Filthy- Hotell Stress Promoe- White mans burden
now you know.
kriget står mellan: ison & fille - stolthet houman - reptilernas planet
http://www.myspace.com/deezydeemusic
Snooks Afasis Highwons och Ison O Filles
UP HYGH goddammit! whats wrong wit you people?!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Snook - Ar Ison & Fille - Stolthet Supersci - Pinetrees on the pavement Fattaru - Mina drommars stad Afasi & Filthy - Hotel Stress I den ordningen ungefar
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause