Bästa Svenska Hiphop skiva 2006?
Vilken tycker ni är bästa svenska hiphopskiva i ÅR??
Menelikbeatz
Skivsamlare
2006-12-06 11:50
Supersci - Pinetrees on the Pavement
Yes! In Concert — For the love of music
Fronda - Etiketten är musik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
houman sbghati - reptilernas planet
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Snook-Är Men Petter-P och Ison & Fille-Stolthet är bra kandidater
Ingen Ko på isen skivan är skitbra också.
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Redaktionschef
2006-12-06 18:09
Inge Ko På Isen var inte ens värd att ge bort, så dålig tycker jag den var.... Starkast så här långt är lätt Snook, tätt följt av Ison & Fille.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
mina tre favoriter ison & fille - stolthet houman - reptilernas planet advance patrol - aposteln
Skivsamlare
2006-12-06 18:22
hjälte , Ingen ko på isen var årets sämsta inköp.. 2 spår var bra, resten var totalt under isen..
Yes! In Concert — For the love of music
Supersci - Pinetrees on the Pavement Snook - Är Ison & Fille - Stolthet i den ordningen!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Ison & Fille vinner nog. Sen Snook. Om DVS skiva kommer innan nyår vinner den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
supersci
Gubb & Calle P - Illizit Bizznizzz vol 1
va?
fattaru- mina drömmars stad (dom är fortfarande bland dom skönaste i sverige)helt off- i huset kalla det vad ni vill men den gjorde fan sommaren....afasi & filthy- hotell stress rockade fett med...
http://www.myspace.com/noodlestyle
white mans burden helt klart
Supersci -Pinetrees on the Pavement Snook -Är Ison&Fille- Stolthet Niprone -On The Rise Afasi&Filthy -Hotell Stress Jag tycker dessa är dom 5 bästa, har sjuuukt svårt att välja nån av dom...
Lyricist
2006-12-06 22:40
Paragon - Nästan Berömd Afasi och Filthy - Hotellstress Helt off - i huset Top 3 detta år
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
fölr den släpptes ju 2006? tippar nog på nästan berömd eller hotell stress
årets skiva tolkar jag som årets album och isåfall kan ni rensa alla mixtapes och ep's som är nämda, och svaret är rätt självklart, Stolthet med Ison & Fille.
ya hörd mä!
Hotell stress, helt off i huset, promoe - white mans burden, zoro- gugs news, chords - the garden around the mansion. och vinnare PROMOE WHITE MANS BURDEN
ison & fille - stolthet och Mitt sjätte sinne med Petter
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
Sjunde sinnet me larrrge, fetaste sen 98!
Shit svårt att välja asså. Men de bästa inköpen är nog (i ordning): Snook- Är Fattaru -Mina drömmars stad Afasi & Filthy - Hotell stress Ison & Fille - Stolthet Supersci - Pinetrees on the pavenment Promoe - White mans Burden Svårt att bedömma dem i ordning, alla är så olika. mvh Måns P
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
supersci
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Snook- Är Ison & Fille - Stolthet Supersci - Pinetrees on the pavenment Promoe - White mans Burden
Tråd dödadar!
Max Peezay - Discokommiten
Fattaru - Mina drömmars stad Supersci - Pinetrees on the Pavement Ison & Fille - Stolthet Utan någon speciell ordning.JiNk : Den släpptes -05.
ärligt :S fan va tiden går :D!
Supersci - Pinetrees on the Pavement Afasi & Filthy - Hotell Stress Har inte lyssnat alltför mycket på White mans burden, men den kanske också är ett alternativ..
Aldrig mer....
Promoe - White mans burden Han e bäst fan Ord Upp - Höj din röst DANIELS BEATS ÄGER!! AP - Aposteln Måste älska den... Tung Afasi - Hotell Stress Soft men cp-hård Ison o Fille & Fattaru ligger lika enligt mig
Jag Är RapparKalja
JiNk: Japp, men det var typ 28e december eller något, så den kan ju nästan räknas till 06 ;)
dennis trilling static äger fett ingen e bättre än honom
Supersci - Pinetrees on the Pavement Promoe - White mans burden Fattaru - MDS Ison & Fille - Stolthet Bröder sinsemellan - Blannebann Helt off - i huset
Högt liv
Afasi & Filthy - Hotell Stress Snook - Är
Supersci - Pinetress on a pavement, men eftersom folk namedroppar från 05 så säger jag Hearin Aid - The Boom Lucy för ingenting går äns att jämföra tills idag
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
oj .. diggade Är, Nästan berömd, Stolthet, Mina drömmars stad.. osv. Men bästa, hmm.. som jag lyssnat mest.. Paragons!
houman - reptilernas planet och hotel stress
Ison och fille - stolthet Fronda - Etiketten är musik Houman - Reptilernas planet
yes ahaya
Max Peezay - Discokommitén Helt Off - I Huset Snook - Är Petter - P Promoe - White mans burden Ison och Fille - Stolthet Fattaru - Mina Drömmars Stad är bästa album. SÅ TUNGA. Svårt att välja vilken som e bäst. Mixtapes... Afais & Filthy - Hotell Stress Paragon - Nästan Berömd Bröder Sinsemellan - Blannebann
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Supersci - Pinetrees on the Pavement
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Jag har 3 st favoriter = ) Supersci - Pinetrees on the Pavement snook - ÄR Afasi & Filthy - Hotell Stress klart skönaste platterna under sommaren. Peace
Snook - Är Inte långt bakom den är Promoe - White Man's Burden
medina - fullblod kommer va tyngst i många år.....peace out
1. Promoe 2. Snook 3. Supersci Hoppas dock att Supersci får all uppmärksamhet de kan tänkas få, t.ex. vinner p3 guld, vore trevligt för dem.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Om Helt Off räknas så är det ju deras självklar, strax efter kommer Ison & Fille..
Byz - Do U WaNnA FuKk Eller dendär nya singeln där han rappar med Bazzhunter? Fast det är ju en singel, kanske inte räknas? Borde bli nominerad till årtiondets låt...
Fronda - Etiketten är musik
Supersci - Pinetrees on a pavement Snook - Är Inget snack om saken.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12