Mange Schmidt är mer hiphop än alla i den här tråden tillsammans.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
mark in da park är fett skön mange suger däremot men mark is the shit=)
none
Du kan ju fan knappast jämföra dom två?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lol @ this tråd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mmm...nu kan man inte glida upp till brudarna på mellanstadiediscot och bah "Tja! Jag är hiphopare!" hårda bud i mellerud osv.
varför bryr ni er? ni har förmodligen tusen gånger värre skivskelett i garderoben än mange schmidt. smurf hits vol. 3 ligger säkert och samlar damm hemma hos hälften av er, sluta vara så jävla ÄKTA OCH NERE.
Vem är Mark in the Park
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
jag säger det igen: jag förstår inte hur ni kan jämföra mange schmidt med mark in the park.. jag förstår inte
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
förstår inte jämförelsen. men schmidt om någon är ju monoton
jag har smurfhits hemma, dom skivorna är ju tööönga!
SUCK SHAFT
detta är bara så jävla whoa! SUCK!
http://www.whoa.nu/community/viewUser.aspx?userID=135046 "Fuck Snook = inte hiphop" Nu är du enbart dum i huvudet, snook e ju bland det bästa vi har. din stolliga jävla tönt... Och bara för att det inte är hiphop i ditt huvud, så måste du naturligtvis HATA det, idiot!!!!
hej. två st tack!!
4-Ce...
hej. två st tack!!
Inte riktigt rätt person att kalla någon annan rappare pajas, av det lilla man (tyvärr, jag ångrar att jag klickade) hört av dig.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Lyricist
2006-11-23 22:02
haha hatar det för at ja tycker det e skit lägg dej inte i mina åsikter man.. tror många andra vet vaja snackar om o vart ja försöker komma..
men still! så skriver du Fuck snook bara för du inte tycker det är hip hop.. om du inte gillar snook så är det inte mitt problem. men det här "Fuck alla dessa wannabees o brats från bl.a stureplan som kommer o "rappar" o tror sej hiphop. så jävla många som gör narr av hiphop/rap nu fö tiden i sverige och d e skammligt... d handlar bara om pengar nu fö tin... Tycker inte jag stämmer in på snook iaf eller???
hej. två st tack!!
skulle man inte kunna säga att ni som inte gillar mange borde plugga er historia? Vi andra minns dessa låtar han gör klasiker på å gungar med, förstår distansen. Kör på mange we old heads love you!!!!
Manager: Underground Beats Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.
Mark in da park check out his song "the S song" fett skön=)
none
Som sagt, jämställer man Mark in da Park med Mange Schmidt måste man vara rätt blåst.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
HAN ÄR PÅ TV NUUUUUUUUUUUU
hej. två st tack!!
jag hatar han mange schijifdjfosth va fan han heter, fick lida igenom hans "hit" hela sommaren på jobbet.
jävla bög De sista orden var lite för bittra och jag känner en Pajala fordonsprogrammet-vibb över det hela.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Vad är det för snack om att mange är bra även om han inte kan rimma eller skriva? Den som säger att Mange schmidt flyter är ju fan ännu dummare i huvet
Fronda, Mange Schmidt, Markoolio, Mark in the park, Ikea-killen.. Det är sånt folk vill ha. Jag menar, folk som lyssnar på rix fm-musik är inte intresserade av rimstrukturer, fyndiga rader, tajt flow eller något sånt. De vill ha ett kommersiellt poppigt ljud som dom kan lägga i sin ipod brevid da buzz och Britney Spears.
bara för att mark in da park , mange och dom säljer så behöver ni inte kladdra ner dom , om nån ni som klagar varför säljer inte ni då? varflr ser man inte er på tv, tidningar då?
------------------------------------------ _¯ ¦..¦ _¯_ ¦_ ¦ _¯ ¯_ ¦¯¦ ¦¯¦ ¦ ¯¦ _¯
jag skulle vilja säga att mange schmidt flyter bra mycket bättre än många rimrunkare som t ex PST/Q. pst kan ju fan lägga vissa rader helt offbeat ibland. mange schmidt har en egen, cool och laidback stil med humoristiska texter. lyssna på hans förra album "greatest hits"... så jävla sweet. finns så många "kids" som tror dom är så jävla hiphop och går runt och säger att snook inte skulle vara hiphop. WHAT? finns fan få i sverige som flyter som danne och kihlen, avancerat flow med rim som får rimrunkare att komma under lupp. och samtidigt skriva tankvärda texter... dessutom battlar sönder de flesta mupparna.. ne fyfan, trött på dessa hatande kids som tror de kan skit. palla
http://www.kalvinhiphop.com
har Mark in da park släppt nått då?
http://www.myspace.com/akinonline
Lilli Vem har sagt nått om snook? Dom är otroligt skickliga (även om jag personligen tycker den nya "kolla-jag-kan-låta-som-en-robot"-stilen är tråkig.)Marrywanna Finns många som är bättre än tex mange som inte säljer och hamnar på listor för att dom inte tycker om att göra popmusik. dum?
fyfaaaan för såna clowner.. det är såna som dom som ger den fuckade svenska mainstreamen sämre rykte än vad den har nu..
kan nån länka musikvideon?
www.soundcloud.com/arionmusic
pimsamma....vad gör dom....
Är det nåt man lär sig med tiden så är det att det inte går att pracka på andra sin "rätta" smak. Gilla det ni gillar och skit i resten.
Mange Schmidt är tung that's it! Visst "Glassigt" är kanske inte min smak. Men alla hans låtar på "Greatest Hits" skivan är ju tvärsköna. Jag lyssnar själv mest på låtar som är lite mer från den gammla skolan, och när Mange sen översätter flera klassiker rakt av på svenska så blir det ju skitkul... haha "Rollin down the street, smokin ENDO, sippin on gin and juice Laid back " "Åker ner på stan slår en fetig, dricker min Gin & Juice. Soooftar "
http://soundcloud.com/acke1 http://twitter.com/Acke142]http://twitter.com/Acke142
Jag fattar inte vad som gör Mange Schmidt till en pajas.
Coolin' in the scene like a horse in a stable
Jågurt: Du snackar ju så jävla mycket dynga så att du börjar lukta skit. Han har ju fan varit med i gemet i 10 år och det har alltid gått hyffsat bra för honom, p3hiphop och shit.. så säg inte 'att vi snart får slippa honom' när han varit med i typ 10 år...skojare.
soundcloud.com/brormusk/sets
Nu fick det fanimig räcka.....vad e det för tondöva, taktlösa jävla snorungar på den här sidan...? Hur kan man ens påstå att Mange Shit skulle rimma ifrån PSTQ...? Dummaste jag hört på länge, börjar inse att det fan e tur att man inte började jaga nån karriär på allvar i det här skitlandet.... Mange e ju ba en jävla hangaround som fått ett break genom sina incest-kompisar Petter o.s.v...Chokt trött på alla inavlade jävlar i branschen, fan hela scenen har ju fosterskador... Börjar bli dags för nytt blod, men det e väl kört i gamla Svedala, folk lyssnar ju på LillBabs fortfarande.... Jävligt tråkigt musikklimat alltså, när det bara e samma jävlar från samma jävla kretsar som syns hela tiden...Kommer det nån ny, så kan man sätta sin högra kula på att det e nån som polar med dessa redan etablerade artister som i sin tur polade med artisterna som var etablerade innan dom... Hoppas för guds jävla skull att nån håller med mig...? Iof, e man inte rappare själv kanske det är svårt att hajja hur frustrerande det här dilemmat är, att det inte går att komma fram även om man knäcker halva sverige på en fikarast... Nuff said, blir nån irriterad av vad jag skrivit - ring o klaga för Petter o grabbarna aight..? peace out......
"Fronda, Mange Schmidt, Markoolio, Mark in the park, Ikea-killen.. Det är sånt folk vill ha. Jag menar, folk som lyssnar på rix fm-musik är inte intresserade av rimstrukturer, fyndiga rader, tajt flow eller något sånt. De vill ha ett kommersiellt poppigt ljud som dom kan lägga i sin ipod brevid da buzz och Britney Spears." fy fan va bra sagt Subdominant... :)
Ni är pajasar. Jävla gnällkärringar. Säger det igen: nämner ni de två ens i samma mening är det uppenbart att ni är helt lobotomerade ändå.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Crue P23 Bästa någon sagt på år och dagar i en tråd här på Whoa..Kunde inte sagt det bättre själv ens ;)
Pz
Biatch
man kan inte klassa manges musik som hiphop. isåfall är väl markoolio hiphop åxå?
:::The Iranian Stallion:::
Lyricist
2006-12-16 13:47
Subdominant_ P18 word på den fan
Lyricist
2006-12-16 13:47
It's all about cash... Money's killing the hiphop
Alltså anledning till att dessa diskussioner uppstår är för att 'hiphopare' intresserar sig för det. Har fan ingen aning om vem Mark in the park är..
soundcloud.com/brormusk/sets
Bara för att en artist inte faller er i smaken blir den inte mindre hiphop för det.
and THAT you can quote...