crew P20 nej nej, men att säga om något är bra eller dåligt är ju oftast en personlig upplevelse, så det är ju svårt att säga. sjukt subjektivt
http://www.myspace.com/localexpressions
Är igentligen besviken på plattan, gillar bara låten Up och Eurotrahs, resten går väl att lyssna på. Han förra plattor höll hög nivå och varenda låt kunde släppas som singel enligt mig. Besviken är man hursomhelst :S
Jag tycker att Promoe utvecklas frammåt. Government music lät mer som Looptroop men utan Cosmic och Supreme. Det lät inte dåligt, men vad är det för mening att gå solo när det ändå är samma sound som gruppen man är med i? På The Long Distance Runner experimenterade han mer med reggaen och hittade rätt på dem flesta låtarna, samtidigt som han bröt sig loss från det gamla Looptroop soundet. Med nya albumet verkar det som att Promoe tagit ett steg tillbaks mot hiphopen men utan att halka tillbaks i Looptroop soundet. Den här gången låter det inte som reggae, hiphop eller looptropp. Det låter som Promoe, och det låter bra.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
"Ouuf..tråkig falafel-hippie Promoe är. Klipp dig för i helvete och börja jobba. Ta en dusch också. Och om du måste rappa så jobba upp ditt uttal, låter som Svennis. Bög-rap." Hahaha...roligaste jag har läst på länge. öjöj Brian-K...kan inte vara lätt att vara du..inte sant ?
*sniff sniff....hmmmmm* (••) 1 Folk Öl = 2 mackor
OAJSdoijasd NU TRILLA DEN NER I BREVLÅDAN OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG :D Ursäkta men fan den har jag längtat efter .Sdkjaåsipdf :D
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
VADÅ HYFFSADAOSIJDFOASJ!!!! QAAAAAAAAAAAAARGHHH!! :D den är råååååååååå!! förlåt för spam men fyfan
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
En galen besvikelse, jag klarar inte äns av att lyssna på hälften av låtarna. så dålig tycker jag den e, kan bara lyssna på headache och Up. förstår inte va han håller på med.
ash! jag gillar den till 100% :) THUNDER!!
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
jao.. men läckt ut såklart
snakkes!
va fan? skulle inte gentleman va med på nåt spår?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bumman vadå läckt ut?.. o.O jag fick den i brevlådan..
eller vad menar dumed läckt ut?
Eternal: Den har läckt ut på internet för några veckor sedan. Skivan släpps i affärer på Onsdag, men började skickas ut den 20e om jag inte har helt fel.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Ah, det visste jag dock, men jag laddade inte ner den dock (stolt) och jag fick skivan den 22:e tror jag, så du har nog inte fel :) förövrigt rätt tråkigt att den kom ut innan (den sjätte fanns den på piratebay sa en vän till mig) piis
Var kan man lyssna på snippets?
jävligt bra skiva, om man gillar promos gamla så borde man gilla den här, många låtar som sätter sig, headache, identity crisis med nosliw är riktigt fet, gillar faktiskt låten post cards för att den är lite dyster och låten är sådär mörk på nått sett. ja riktigt soft skiva helt enkelt. köp. piiiis
MTMTX
Jag skulle köpa skivan idag, men de sade i skivbutiken att den är försenad. troligtvis skulle de få in den imorgon.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
alltså den hemsidan med johanna ritshcer de grejerna var de bästa jag sett på länge!! GRYMT!! en konstig sak är dock, jag såg framsidan till skivan på åhlens-reklamen. och framsidan var fruktansvärt ful. det är rätt sjukt, med tanke på att hennes bilder är helt grymma, och de är med i bookleten.
Framsidan är något av det tråkigaste och mest intetsägande jag sätt, formgivningen är under all kritik och hela omslaget balanserar mellan intetsägande och groteskt...tavlorna som jag såg p internet var feta dock. Av vad jag hört tycker jag dessvärre att omslaget till viss del även representerar innehållet...d.v.s tråkigt och intetsägande
AND YOU CAN CALL IT EUROTRAAASH!!!!
krillebajkoj P23 varför skulle man digga den här ifall man diggat hans tidigare släpp? White mans burden har inte alls samma sound som hans tidigare skivor. den sticker ut från det han brukar göra i vanliga fall, jag tror att dom som diggade promoes tidigare släpp tycker om han mindre efter att dom har lyssnat igenom den här skivan x antal gånger. fast å andra sidan så leverar han ju fortfarande bra texter och tight och varierande rap. jag syfter mest på val av beats och skivans helhet.
Producent
2006-09-28 18:14
Vilka har producerat då?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
börja spana på skivan nu
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
skräp skiva ... har diggat ALLT promoe gjort men detta var pure skräp ....
Riktig besvikelse. Tack gode gud för internet och fildelning så att jag slapp slänga pengarna i sjön på detta släpp.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
hört plattan nu och måste säga att lite besviken blev man ändå men det beror mest på valen av beats... promoe leverar fortfarande fett bra med bra texter... visst finns det ett par riktigt sköna spår men i sin helhet så brister det lite... men det e en tung platta ändå... don't get me wrong... förvänta mig dock att det skulle bli bättre. fett att kardinal offishall gästa på en track också! men som sagt... saknaden av gentleman va lite irriterande :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EhsanK nemas problemas!
conzeKwence vart har du fått för dig att gentleman skulle vara med? det ryktet har väl aldrig gått?
i get more pussy then panty!
Har satt mig ner och lyssnat ordentligt på skivan nu och jag måste säga att den växer lite och jag har börjat gilla den. Men precis som med fort europa (som även den växte) så känns det inte som något som jag kommer återkomma lika mycket till som t.ex The Struggle och Longdistance Runner. Det största problemet jag har med skivan är merparten av beatsen. Många är visserligen sköna och låter riktigt "smutsiga", får mig närmast att tänka på någon postmodern framtid á la "Blade Runner". Men det blir för mycket, det blir liksom som att käka en gräddtårta toppad med wienerbröd. Hade det varit mer variation på skivan hade den enl. mig suttit som gjuten, nu kan jag knappt lyssna på vissa spår trots att jag gillar texterna.
Lalllee: Lugna ner dig några hekto va. Folk uttrycker sin personliga åsikt, de flesta säger att de är besvikna. Det tyder ju på att det knappast är några hatare utan såg fram emot denna skiva men sedan inte gillade den utveckligen det hela fått eller hur? Man behöver inte kunna göra något bättre själv för att komma med kritik eller ogilla, det är jävligt skev bild som dessvärre många har. Det sista du skrev vet jag inte ens vad jag ska svara på för du verkar ju uppenbarligen inte ens ha tänkt igenom vad du skrivit, som jag skrev tidigare folk säger att de är besvikna detta tyder på att det är folk som alltså lyssnat på hans musik tidigare. Så ta en kopp te, lugna dig och låt folk tycka vad de vill utan att bli klassade som hatare
vilken sampling är det i trapped? jag känner igen den som fan....
diffused vi sitter i samma bil, bla bla. den där nya på radion. looptroopish har ju samplat de förr.
i get more pussy then panty!
confidence jo... men fick svar på det från han.
Skivsamlare
2006-10-08 03:41
Helt okej skiva..Eurotrash skönaste spåret.
confidence P22 Du menar Bo kaspers orkester? Vi sitter i samma bil , en silvergrå missil. Tvivlar på att det är från den men du kanske har rätt.
how you fe av a gyal if yu nuh av a phone
Jagär 100 på att jag hört den samplingen i en amerikansk låt...