I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Grand Prix blir Signade!!
Svensk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2006-08-03 09:31
Jag har inte hört den.
Boten alla är NU på warner music men när han släppte låten på internet var han en osignerad akt och där kom dom siffrorna.
Nu har fronda en stor fanbase självklart men när streetzone var på sin topp var ju under D6AA tiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
and-one P44
2006-08-03 09:49
haha kontrast, lika dum som vanliga
kanske inte rimmar om man har isländsk ponny dialekt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one P44
2006-08-03 09:49
ps vanligt ps
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Borttagen
2006-08-03 14:07
hmm har för mig att dom YANI blivit signade typ tio ggr pluss tio ggr solo signade också
=P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ophone
2006-08-03 16:43
Jag har inte heller hört den.. vart kan man ladda då?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
La-tona F39
2006-08-03 21:08
inte en jävel har hört "Du var mitt allt". (vafan är det för låt och vem fan är artisten?)
tro mig, du kan inte missat den och om du gjort d har du inte missat nått ändå.. artisten är Fonky Fresh.. och låten du var mitt allt fick sjuk spridning, fråga typ vem som helst... alla vet typ vilken d e... fuck it
Oracle P43
Redaktionschef
2006-08-03 22:49
Allvarligt talat så tror jag inte att ens 10% av dom jag känner hört den här låten ni snackar om. Samma gäller Fonky Fresh.
Känns som att många behöver komma ner på jorden?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Borttagen
2006-08-03 23:21
Oracle sa de.
tonytornado
2006-08-04 16:30
respekt niprone!..... nån som vet tiden grand prix spelar på lördag? är det halv 1 ??
FK_president
2006-08-09 22:39
"Alla vill va lika het som mig, som mig som mig..."
Kan inte det vara deras första singel?
Två brudar
Två glas
Två snubbar från Iran...
PrinsMio P40
2006-08-09 23:52
Jag håller med Kontrast totalt om att den där skiten inte rimmade. ta bort och så rimmar det. Det blir för många stavelser.
Xeilon P41
2006-08-10 00:02
Pappa Betalar är antagligen inte den mest nedladdade osignade hiphop-mp3an.. Antagligen är det nån gammal streetzone-mp3a när den cirkusen var som störst... Efter den tiden har jag ingen tvekan om att Niprone - I Love You har högst antal downloads för ett dylikt släpp.
Det sista jag såg innan Svenskunderjord gjorde om designen och låten försvann från sidan så stod deras räknare på 65800+...
Dock är Pappa Betalar utan tvekan den mest spridda osignade hiphop-mp3an. Hur många svenska osignade hiphopakter har haft rejäl nattklubbsrotation över halva stureplan liksom?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
PrinsMio P40
2006-08-10 00:39
Jag vet att dem spelade Byz - do you wanna fuck me på en nattklubb i stockholm, då drog jag därifrån...
Dirty-Dave P44
2006-08-10 01:07
Är det 30 000 unika nedladdningar på låten?
Tror jag knappast. Jag hörde pappa betalar nyss första gången, aldrig hört talas om er tidigare. chommare!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Dirty-Dave P44
2006-08-10 01:26
Fast ni verkar vara några sköna lirare ändå! haha, keep up!!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
PrinsMio P40
2006-08-10 01:44
Grejen är att den låten kanske inte är så mycket att skryta med eftersom den inte blev "riks-känd" eller spridd för att det var en bra låt och att folk uppskattade era skills utan mer om att folk tyckte det var en rolig grej och vissa kunde festa till den och känna att ni representerade vad de tyckte. Då ni inte ens gör det så känns det bara löjligt att ni är stolta över att den är så pass spridd.
Bergendal
2006-08-11 20:19
Carl__
Varför fråga när svaret är uppenbart?
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»