a, där står ju ingeting om en signing iaf.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Menar du att de får en spelning?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Rhetoric Läs!!! LaderLars Nej
... citatet i din signatur är inte rätt. och inget du skrivit i tråden är rätt?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Tikkan Men läs allt han har skrivit! Några år senare bildas Grand Prix och gruppen inleder ett sammarbete med Random Music där de påbörjar på vad som kommer att bli ett album.
"Låten är och förblir den antagligen det mest spridda släppet av en osignat akt i detta landets historia." lol?
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Son_of_Allecz Exempel på någon som spridits mer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ni verkligen borde läsa intervjn(hmm) med Sjuka pojken
här och du bergendal din signatur-rad går så här:
Ger DIG mycket spå och smisk att du inte rör en fena, precis som en död fisk!
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Ger dig så mycket spö och pisk, att du inte rör en fena, precis som en död fisk!....
spö och pisk / död fisk, rimmar inte alls... vems wacka rad var det?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
egentligen säger han tjena-tjena mittbena först, så då rimmar ju tjena-fena och pisk-fisk. saken i raden är ju punschlinen. är inte så säke på vem som är vem tror att det var Ereko...
Gratulerar, GP!
Två brudar Två glas Två snubbar från Iran...
Kontrast spö & pisk / död fisk rimmar ju perfekt?
Rhetoric Verkligen inte. spö och pisk rimmar inte på död fisk.. det räcker inte med att det är nära, har man ett och mellan spö och pisk så rimmar det inte.
haha. "okej." då innehåller 99% av alla raplåtar rader som inte rimmar. hoppas du skämtar.
haha skitsamma, pisk/fisk rimmar ju förfan. det låter ändå bra när han s'äger det...
är inte ffl maiorana o tumbagrabbarna..dom här rikemanshorungarna borde byta namn..ffl är ingen rapgrupp..
Rhetoric Men är du full eller? Du kan ju inte lägga in en extra stavelse och tro att det rimmar som vanligt ändå? Folk som inte kan alltså...
Grattis eller nått, tror ja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kontrast P21 förbered dig för att bli ägd.
det finns flera olika sorters rimteknik. beginning rhyme, end rhyme och internal rhyme är exempel av dessa. i det här fallet så handlar det om internal rhyme.
True in the
game , as long as blood is blue in my
veins ,
I pour a Heineken
brew to my deceased
crew on memory
lane -Nas
lär dig här. folk som tror dom kan alltså...
True in the game , as long as blood is blue in my veins , I pour a Heineken brew to my deceased crew on memory lane -Nas såja.
Redaktionschef
2006-07-30 12:20
Kontrast > klart det rimmar! Du får nog erkänna dig besegrad nu när Rhetoric la fram det så snyggt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Rhetoric Men geez, det där var nog det sämsta exemplet... "True in the game , as long as blood is blue in my veins" Jämför antalet stavelser i slutet på de två meningarna.. Sen jämför du antalet stavelser i den där raden vi snackade om. Tänk lite. Man kan få det att funka om man nödsäger "å" istället för och.. men det rimmar fortfarande inte.
stavelserna spelar ingen roll. bara säg att du blev ägd så slutar vi här.
Du verkar ju fatta noll... Verkar inte kunna detta alls. Så därför slutar vi här.
Men för helvete! Håller er till topic!
Verkar inte kunna detta alls. haha fett roligt citat!
"Låten är och förblir den antagligen det mest spridda släppet av en osignat akt i detta landets historia." knappast... den tronen tog jag å fonky :D hehe... ingen höjdare låt kanske...
http://www.myspace.com/akinonline
hur vet ni att det är den mest spridda låten från en osignerad akt?
Akin_O-Y aldrig hört talas om dig eller den låten du snackar om. men du kasnke va ironisk.
Empire Det står förmodligen... och jag vet inte om du kan komma på någon med större spridning.
Bergendal Känns ju rätt dumt att skriva det om ni inte har nån konkret fakta över att det verkligen är så. Tror nog det finns massor av andra låtar som spridits.
Redaktionschef
2006-07-30 22:52
Vilken låt snackar ni om och hur många downloads har den? Om det är en gammal Streetzone-mp3:a så kan jag förstå om ni tror att den är mest spridd... downloadsiffrorna var enorma på den tiden.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Inte för att det har med saken att göra men: PISK och FISK kommer alltid att rimma! Det är inte ett flerstavigt rim, men det är ändå ett enkelt rim, och ser man inte det måste man va dum i huvet.
Oracle Vi pratar om FFL - En genväg till framgång (pappa betalar).. Empire Kan du komma på någon låt som spridits mer?
Rhetoric P21 Jag menar fjortis hit nummer 1 "Du var mitt allt"...
http://www.myspace.com/akinonline
Bergendal Men kan du komma med nån fakta att den är den mest spridda låten som det påstås?
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story .. "-På morgonen la jag ut den på min hemsida och gick och la mig. Samma kväll hade den laddats ned 30000 gånger och webhotellet som min server låg på kraschade. Det var helt galet."
jag tror FFL har sin överman där när det gäller download av en osignad akt.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
haha, word. de va ju jävligt synd göbbar
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Allt är ju en tolknings fråga om vad som är hiphop.
var står det nått om att boten anna skulle vara hiphop?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
de måste ju kännas lite när man tänker p hur mkt pengar dom kunde tjänat på sin låt ,ffl dvs.
Vad är pappa till för då ? Kram
Phhh P17 Dom sa osiknad akt inte hiphop akt.
slowmo att boten anna har spridits mer kan jag hålla med om, dock tror jag att 30 000 på låt oss säga 12 timmar är en lögn... låter jävlar i det inte rimligt...
Redaktionschef
2006-08-02 23:31
Enligt vad jag kan minnas så har Fronda nån mp3 på streetzone som laddades bra mycket mer än 30 000... minns det som 120 000 eller nåt sånt.