Natha: "Tillåt mig hånle, tillåt mig att bli små sne" Kom igen den måste du känna igen, du som är såååååå nere med svensk hiphop. Ok listen up! Alla som inte tror att Natha är nere med svensk hiphop, alla som inte tror att hon kan något, lyssna. Ni har fel! Hon är grymm, hon namedroppade grymma rappare innan de ens såg dagens ljus. hehe whoa mentaliteten....cant live with it, cat live without it. ^^
Varför hylla en kriminell?
Snurresprätt Jag har då aldrig gillat petter och kommer inte göra det heller. Och nej, petter kan inte sin grej. Snook är då ta mig fan mycket bättre än petter, och de är på mycket högre nivå än honom! Jag tycker att jag tänker rätt mycket :) Och det är väl tur att alla har olika uppfattningar om musik, eller? Och det är väl bra att inte alla lyssnar på samma sak? :)
Now, Dance Everybody!
Dbone som sagt, tur att alla har olika uppfattning om musik. :)
Now, Dance Everybody!
Natha F16 Påstår du att Snook och Fronda gör mer äkta hiphop än tex. Ken och Petter så är du musikaliskt efterbliven eller en lantis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Natha F16 hahahahahahahahahahhaahahha...du tar priset på nötter på whoa...fronda o snook äkta hiphop?..hahahahahahahahahahaha..iofs e la inte 14isbrudar kända för o ha bra musiksmak...o varför e inte förortsrap svensk hiphop då?...o e de du som bestämmer va som e svenk hiphop lr inte???? o käp har fan inte ens klarat av o släppa ett album så han kan du fan inte räna me... LordErnst P19 19 år o tycker så...de e ju fan sorgligt..
en död moderat är en bra moderat
Jag tar priset för allt. nu vet alla det :) Min uppfattning behöver inte vara era. Jag tycker som jag vill, och ni som ni vill, så äre. Tack och Hej!
Now, Dance Everybody!
att kalla fronda och snook för annat än skräp borde, i mitt tycke, vara olagligt.
Natha gå och lägg dig jävla idiot
Vafan e de för fel på folk här huh? varför hatar så många ken? vafan har han gjort er? ja och han har varity/är kriminell. precis som 30 procent av alla som bor i sverige. ni hatar han för folk som honom skrämmer er haha. små töntar. ken är det bästa inom svensk hiphop.
HAha, natha , du kan ju inte bara vika dig så här. Stå upp för det du tror på! Eller föddes du utan ryggrad? Kokalina: Med de gällande lagarna ang nedladdning så är typ minst 50% av sveriges befolkning troligtvis kriminell ^^
natha bahahahah.. ner på huk du kan ingenting. fronda och käp äkta hiphop? vem fan är käp förresten? :) inget illa menat men du är inte insatt det hör man. fjortishiphopare.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
sveningmar nej? det har vi la inte? vad e d som utgör ken till en legend? han e långt ifrån lika skillad många rappare i sverige? han e långt ifrån bästa text författaren i sverige.. det enda som jag kan förstå att folk kan lyssna på han för är (dock inget jag själv kan finna mig i) hans teman på låtarna.. just de ämnena han tar upp, där det kan vara många som finner sig i... men han e ju far from lika duktig som många andra rappare?
http://www.myspace.com/akinonline
akin : man behöver inte vara vara världens bästa rappare föratt bli kallad legend. Alla gillar inte 2pac, big l, wu, rakim osv, men för det kan man inte förneka att de är legender. man kan leva på sin karisma eller whatever.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
nej, men okej.. de rapparna du nämnde är ju grymt skillade rappare? vad har ken? vad har ken gjort för att kunna kalla sig legend? grejjen e ju den, att även om man inte skulle digga 2pac, big l, wu, rakim, så kan jag ju ändå känna att "shit, de e fan duktiga på det här"... det finns inte hos Ken... jag lyssnar en hel del på MBMA, men jag kan ju ändå känna att 2pac lägger shitten tajjtare än MBMA, även om jag hellre går med mbma i mina lurar än 2pac...
Ken kör ändå sin grej. Han har ju proddat beats till Boot Camp Cliks kommande skiva...Last Stand. Så det borde man fan respektera.
Sup Now...
nån som hade sett supreme å promoe äta kebab... först så instämmer jag med den som skrev först... de turnerar på andra sidan jorden... då blir det svårt att se dem... sen för det andra så är ju promoe vegan... han lär inte äta många kebaber då... tror jag iaf...
Virtual_Sexuality P19 har nog rätt när det gäller Promoe. Tyckte jag skymtade honom i HBG idag när han skulle åka tåg. Var det inte han, var det nån som hade lika dant skägg och hår som honom.
fan va nice att han e ute , å fan va ni dissar, hade ni sett honom ute så hade ni säkert bara gått förbi utan att säga nått, men på internet kan alla va gangistrar och säga vad man tycker! välkommen ut ken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alexia: Kanske är ite skillnad på vad vi gjort och vad han gjort? men han har ju betalt av sin skuld till samhället nu så vi får hoppas han håller sig från fängelset.
SacredTPS P17 dagens största WORD skönt att nåra e vettiga iaf..
en död moderat är en bra moderat
kommer nog alldrig tycka att en svensk rappare kommer klå kenring... välkommen till...
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
va erre folk ser i denna rappare som totalt saknar taktsinne o skriver sämst i sverige?
Den jäveln kom ut lagom till det fina vädret iallafall
Detta blir tredje gången nu. Varför åkte han in i fängelse?
Berra upp i era hörlurar!
Subdominant_ P17 word... d enda jag finner e väl just de teman som han använder sig av...
ahhhhh!! så roligt o lyssna på er , ni sitter säkert o diggar snoop som snackar om samma saker i sina texter för att inte glömma om att ken skriver nästan på exakt samma sett som flera andra artister fast flera ggr tyngre! bros! lyssna o lär istället för att lyssna o stänga av eller va fan ni gör
nej vänta ! ni är så jävla äkta så svara inte!
svenska folket är för mesiga för ken, bara för att han sa nåt om princessan M(vilket jag gör varje natt innan jag lägger mig) så lipar alla.shut the fuck up oooh han bryter lagen blabla bla lip lip*snyft* jävla bönder
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!
fan va viktigt !
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
sluta hata.. va är ert problem??
yoo
haha fan va värt:] ken är kööng ffs
varje gång vi dyker upp så blire kNas ;]
Redaktionen
2006-06-17 18:52
gääsp
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Trevligt att han kom ut, är inge vidare fan av honom, men.. trevligt somsagt :D
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
wihoo hoppas han gör nå riktig fet album nu
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
faaan va alla e dryga. ken e legend fan! om inte annat har killen barn så att sitta å önska att han skall in igen e faan fruktansvärt!
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
Ken är legend ! Välkommen ut!.
Det var inte jag, det var han som sprang!
hahaha vad är det för fel på er ?
Äkta svensk hiphop är Looptroop, Fronda, Käp, Motorisk, Snook och de på högre nivå än Ken och Petter. HAHA ibland förstår jag varför jag hänger på whoa.. det är inte ens lönt att argumentera med hjärndöda, men det är soft att sitta att ha ett forum med de roligaste kommentarerna jag har sett! TACK alla idioter! ni förgyller min vardag!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
INOK P17 DuckAzZ Aleks_ SIMPO P16 Fegon_ P19 southernconnect P0 Virtual_Sexuality P19 Longhair Akin_O-Y P18 KinG-PhiL Natha F17 ni måste tänka om. lyssna på de andra i forumet.
kenring for pressss
vem e big L?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
haha, har han inte rymt till norge med sina barn nu? han åker snart in igen iaf så det e väl inget att hålla på och hurra om
Ken körde cutta dom på the voice? va rätt tung
hahaha!
Softa så länge du kan för du vet inte vad för knas som händer i morrn!