enligt turneplanen så skulle la looptroop va i ryssland igår,tvekar på att dom tog vägen förbi malmö från australien
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sveningmar skulle Ken vara sveriges enda grymma rappare? han har framför allt inget bra flyt... sen utav alla låtar jag hört har han typ samma flyt, han är ju inte direkt varierande? sen finns det ju de som "känner igen sig" i hans texter... visst, okej.. låt de göra det.. men man kan inte säga att han e mer skillad än tex Danne, Obnoxiouz, Organism, Afasi, Kihlen... jag finner iaf ingen punkt som visar honom mer proffessionell inom sitt yrke än de ovanstående...
http://www.myspace.com/akinonline
akin_o-y : måste du argumentera? du behöver inte bevisa nåt. låt folk som gillar han lyssna på han och sen kan du och dina överintelektuella medmänniskor lyssna på det ni gillar :) fan sluta hata på allt o alla.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
aa sikken ehm.. jätte öhh.. rolig nyhet... han gör ju ehm... jätte öhh... bra musik
Get Random!
Akin_O-Y P18 Det du just skrev var bara tragiskt, de e det jag menar är anledningen till at svens hiphop är fucked up!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Yun_DI P17 brukar aldrig ha orken till att argumentera om sånt här... och svenigmar, d jag skrev var inte tragiskt.. bara fakta... tror svenska hip hop scenen hade klarat sig minst lika bra utan ken...
men svenignmar, efter att besökt din press fann jag nått som gjorde att du plötsligt växte i mina ögon.. hehe L's da shit..
yeaaaaah ny album o allt hoppas de blir najs :D
Akin_O-Y P18 L är fett grym ja! Han är en legend! samma med ken innom svensk hiphop man kan inte säga att han är keff!
haha rätt kuligt, 90% av dom som "låt han vara, han är grym etc" är under 17 bast! I salute you !
dra inte in mig i vårat förhållande
Ken tillhör inte svens hiphop.
Now, Dance Everybody!
Virtual_Sexuality P19 Då får du lov att öppna ögon och sluta dagdrömma.. Som sagt han sa att dem varit i Australien och turnerat en vecka DÅ.. MEN om du kollar på LOOPTROOPS hemsida så ser du själv att dem fortfarande håller på med turneringen där.. Din stupid madafahka :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
L är fett grym ja! Han är en legend! samma med ken innom svensk hiphop man kan inte säga att han är keff! Att L både är grym och en legend håller jag med om men Ken? Nu får vi nog lugna oss en aning...
Mind Your Head...
ken är utan tvekan en legend inom svensk hiphop.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Såna som Ken behövs för att hålla svensk hiphop hiphop och inte pop med rap och enformig punchline rap med Robert Broberg skämt. Jag är inget superfan av Ken men han flyter bra mycket bättre tex Org12.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är inget superfan av Ken men han flyter bra mycket bättre tex Org12. Är du galen? Man hör knappt vad Ken säger ibland.. Iaf inte Jag. 12:an är klart mycket bättre..
SIMPO P16 syret vi har omkring oss...blev grinig nu fronda lover...rackar du ner ken så rackar ja ner på hiphopen svar på smurfhits...o sluta ljug om att du känner folk i looptroop...de e ju bara pinsamt.. natha e man vettig för man ahtar ken?...o e de fel på mej för ja inte tycker så...kom tillbax när du har hört nåt mer än fronda o snook..
en död moderat är en bra moderat
Akin_O-Y P18 nej men simpo har lipat övaer att folk dissar fronda i en jävla massa trådar o dicrydat han pinsamt mkt..
sveningmar L e legend.. Ken e inte legend, men inte överdrivet keff... men tycker allt hans shit blir typ likadant... men ajja.. smaksak...
org 12 e sveriges lätt mest överskattade rappare
Åter en gång... Varför åkte han in?
Berra upp i era hörlurar!
Var det Kens första volta nån som vet? ..o varför han var borta mer detaljerat så mkt lösa spekulationer om trafik/knirqförseelser/"gammalt groll" o fan allt som snurrar. Bigups o grats till friheten iaf :]
Caps_ Fan ken har ju själv gjort låt med fronda.
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
me kenta o fronda körde reffen..kens sämsta låt enligt mej..fronda skämmer fanimej ut svensk hiphop..visst har nya skivan kanse 2 bra låtar...men låtar som pennan är min bevisar bara hur jävla töntig han e...svensk hiphop behöver mer snubbar som ken som e karitmatiska o har karaktät t skillnad från de menlösa mbma..
Är du galen? Man hör knappt vad Ken säger ibland.. Iaf inte Jag. 12:an är klart mycket bättre.. vad har om du kan urskilja orden med flyt o göra?
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Simpo, men man kan inte ta fel på promoes skägg o dreads, det går absolut inte..
Fucks your life up crew Tjabo!
Casp_ Jag har hört mycket mer än Fronda och Snook, vill jag tala om för dig. Jag är nog mer insatt i äkte svensk hiphop än vad du är.
Now, Dance Everybody!
Akin_O-Y P18 HAHA de e fan rolig!! Är ken inte legend innom svensk hiphop?? haha!!! Då har vi inga legender i sverige!
SIMPO P16 Det han har gjort på sistone är kanske inte det bästa jag har hört, men med tanke på "Vägen Tillbaka"-skivan där han visar exakt vad han går för så visar han också att det finns få som kan mäta sig. Extremt få. Ingen jag har hört hittills har det flytet. Org12 tex står ju bara och spyr ur sig rader utan känsla, bara med krystade flerstaviga rim. Org12 är ju inte kass, men flyt är nåt han inte har. casp_ P20 org 12 e sveriges lätt mest överskattade rappare Word up!
Hur fan kan folk säga att org 12 är sveriges mest överskattade rappare?
woootwoooot
Farbror-T För att han kan skriva texterna, men han lägger dom aldrig snyggt. Det är ju fan hela tekniken med att rappa. Flowet.
Producent
2006-06-06 00:24
Organism 12 kan knappt rappa, han har inget flow någon stans. Kanske något av det sämsta sverige har att erbjuda i musikväg.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Casp_P20 Syret här räcker inte för en bög som dig.. Jag kan inte sluta ljuga eftersom Jag inte gör det ditt Jävla mongo.. Jag sitter typ och snackar med Cos på MSN 2-3 Gånger varannan vecka då han är inne på MSN och det vet Jag nog mer om själv än vad du någonsin skulle göra, annars kan du Ju själv höra med honom här på whoa.. (Han finns på min kontaktlista).. Jävla Ken Ring lover.. Vem fan är pinsam nu? Virtual_Sexuality P19 Nemen tydligen så är du den första som gjort det då.. (Grattis)
Natha F16 hahahahahahaha...va e äkta svensk hiphop då? Simpo p16 jasså varför skulle ja va bög?...för att ja har annan musiksmak än du?..oo shit finns han...fan va häftig du är...de e fortf du som e pinsam lilla gubben..lr ska aj säga frondas lilla battyboy?..
Synchrosonic Skulle inte tro det.. Casp_P20 Vad är det du inte fattar? Du + Bög = Sant.. Han heter Cosmic här på MSN.. Kolla Själv Jävla fitthål, du måste känna dig Jätte tuff när du alltid går emot mig med att Jag gillar Fronda.. (?)
Han heter Cosmic här på MSN Jag menar här på WHOA inte MSN..
SIMPO P16 varför e ja bög då?..du måste ju ha en förklaring...o dum e ju dum i huvet lr du e kär i ken gills inte...nu vet ja att du inte komemr svara för ingen katig snorunge på whoa har nånsin klarat av o svarat på frågor utan kommer alltid med patetiska personagrepp precis som du..
Casp_ Äkta svensk hiphop är Looptroop, Fronda, Käp, Motorisk, Snook och de på högre nivå än Ken och Petter.
Now, Dance Everybody!
ken har faktiskt gjort en del feta låtar, inget snack om saken, vad han gjort för brott tycker jag inte spelar någon roll när det gäller musiken.
Tell them it's okay even though it's fucked.
nu har jag läst hela jävla tråden med hur många frågor om vad han satt för. Vad satt han för?!
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
Frondas nya album tar alla petters album och alla kens album tillsammans...
Bomfalleralla Fronda äger inom svensk hiphop, varför skulle han inte göra de? Frizon är det sämsta skiten som finns, alla är så j*vla wannabes där. Ken är så jäkla förort som det kan bli. det kallas inte svensk hiphop. LordErnst Håller med dig totalt. Den nya skivan är så jäkla bra!
Now, Dance Everybody!
Natha F16 Varför kallas inte förortsrap för svensk hiphop?
Narkimic Det räknas bara inte. "eyy fuck snuten" "lev kriminell" och sånt, räknas verkligen inte till svensk hiphop.
Now, Dance Everybody!
Hur fan kan det inte göra det? Dom släppte plattor på den tiden Fronda mimade efter dom framför spegeln.
Natha F16 Förresten gör väl Looptroop "eey fuck snuten" och "lev kriminell"-låtar också.
Narkimic Hur ofta förekommer det i Looptroops låtar? inte alls ofta. Men däremot i Kens låtar är det ju hela tiden.
Now, Dance Everybody!
Natha F16 Det är ju fan Looptroops grej att kicka om att dom är graff writers och fuck staten. Så du menar iaf att Ken inte är svensk hiphop? Vad är han då? Hårdrock?
Natha F16 hur kan du sänka Petter. Du dunkade hans platta bananrepublicen o diggade den fett. Alla gjorde fan det ( o alla som säger att dom itne gjorde det men hängde på ungdomsgården skrek likförbaskat när "Så Klart" kom i stereon på discona o dansade! ) Lixom hur kan du säga att snook är bättre än petter lixom hajjar inte den. jag diggar inte petter sådära men han kan sin grejj! ( INTE "DET GÅR BRA NU" ) sen så Snook är på samma nivå som Petter o Ken... Och sen Looptroop klart dom kör om Graffiti o Fuck snuten.. Kanske för att dom är graffwriters? (eller va iaf :D )... Sen förortsrap.. är inte det du försöker få fram till " Gangster rap" Förortsrapen har fett med budskap för att kunna nå ut till samhället för att få folk att lyssna. Låtar handlar om orten och hur problemen växer. och att politikerna tittar på?! t.ex. Sen javisst finns det sånna som leker o säger jag bazza snuten förra veckan o bla bla bla! Så think next time maybe?
Dude tell me something....