lugna Svenska hiphop låtar!
Yo har märkt på senare tid att det finns ett par riktigt grymam lugna svenska låtar ändå droppa några av era favoriter låtar ja letar efter är typ ks - adelida zacke - söndagmorgon den stilen peace
inte hört dom.. promoe . poor lonesome homeboy kanske
Det va bättre förr, svenskunderjord!
Ison - Har inte glömt skitgrym låt!
Highfive anyone, anyone?
www.projekt731.net
http://www.innuce.nu
Fjärde Världen - Minnen, tankar
Afasi - Jag kunde inte bry mig mindre
Mbma - Småsaker len som sammet :D men bra som guld
Det här är en kontaktannons...Jag är en vacker man i uniform, som alltid ställer upp. Ring mig på nr: 112
Fonky Fresh - Välkomnar Ljuset ligger varmt om hjärtat. :D
ison och fille - klippta vingar fjärde världen - enkelt val
tackar ska kollas upp fortsätta dropa!
Advance Patrol - Estupidos
Organism 12 - Diamanttårar Timbuktu - Oavsett vad Fjärde Världen - För alltid Sam-e - Om Jag m/ lotta Looptroop - Last song Embee - Sallad days m/ timbuktu Looptroop & Petter - Top doggz Smuts & Co - Lågbudget Snook - Har du tänkt på din begravning m/ Luuda Kamraterna - Kamrater The Ninjas - När du gått Sebbe - Utan Att Det Händer Ett Skit m/ Chords Paragon - Lever För Dan
Phonetik - Sounds of speech
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Att ingen har droppat "Söt du är" med Fattaru. Undrar va det beror på.
sanna_banana F19 Just D - Relalalaxa haha den är ju så bra =). fortsätta dropa =)
Superscintifiku - swedish fun
peter umah(f.k.a phonetik) - try... superscientifiku - taking off the days feat. peter umah...
What would macgyver do?
Fjärde Världen - Världsomspegling Fjärde Världen - Dessa Tider Fjärde Världen feat. Advance Patrol - Mitt Sanna Jag alla tre från världsomspegling
Sabo - Har inte glömt Ken - Mina grabbar The Latin Kings - Shuno
fjärde världen dessa tider latin kings borta i tankar shoota stå i regnet
Det stolta hissandet av slashasarnas fana - skuggan av svampen
www.skugganavsvampen.com
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0
Konsertbesökare
2006-01-07 23:08
Fattaru - Oj! den e fan grym....
Allt av Afasi.
Fuck you, pay me.
T.R, Organism 12 - Lugnet
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Peelow - kommer alltid finnas för dig Block 44 - Alkoholismen Ken - Prinsessa heh aa fast dom är mer tragiska..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prinsessa är fet
sabo - av misstag vi lär
Advance Partrol - Jag Finns Här Med Er Nu
"life's a garden, dig it."
afasi - parkbänksfilosofi
muuuuuuu...
medina - som om det aldrig fanns nån där...typ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Minnen, tankar.. fan va länge sen jag hörde den.
Hellbound P26 - Eller hur. Den är en av de bästa innom svensk hiphop lätt.
"life's a garden, dig it."
ken - inget svek BÄST!
these drugs aint as good as we wish they were
Mbma - Småsaker :)
http://www.myspace.com/souldbeats
Zenon Prota - ballad of the hung Zenon Prota - clouds of the mind (eller något sånt)
Petter - Softa ner?
Rock The Beat Entertainment
kS har garanterat dom bästa! Religious Beef och Frihetsberövad!!!
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
Konsertbesökare
2006-01-11 22:04
Eightball_no1 P15 Hur kan du säga att Medina - Efter igår är lugn?
hofmästarn - mitt i hofmästarn feat. kapten röd - trubbel minister blake - jag blir yr ganska kackiga låtar, men lugna är dom allt ;)
"är du full eller dum eller bara höger?"
AP - Plötsligt kom tystnaden . riktigt, riktigt bra låt. Paragon - Handen på hjärtat Nog bland det bästa som släppts i sverige. älskar beatet o texten hårt!
Nån som kan skicka kS-låtar på msn. Adda
[email protected] Söker mest "Where were you at?" och "Frihetsberövad" ..
:)
S1 - Sommar , & Fonky fresh - Du kom som en ängel Låtar med det beatet kan inte va dåliga.
maximum_taste: bara för att beatet är skönt betyder väll inte att låten är bra? jag menar svider,glider,cider osv säger nog det mesta?
ok, drog kanske snabb slutsats Eftersom jag inte hört fler på det beatet hehe. jo sant inte det mest avancerade, Men jag själv tkr dom är bra.. but thats just me.. ;)
Petter - Minnen