R2D2 : whut?! fett bull de där va! e de afasi?
MYS
Jävligt tung skiva... men haaaaar ni nååt vettigt att skriiiva på WHOA?!?!?!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R2D2: Haha, nej du, det är Jay Z som rappar... Jag o Akilles har gjort remixe's på hans black album...
www.bluenyellow.tk
Asså jag måste säga att(som jag skrev innan) när jag fick skivan å lyssna på den första gången så var jag besviken....men nu så har den växt på mig nått enormt å den e faktiskt RIKTIGT jävla bra....å jag sitter å drömmer om en fullängdare...
Idag kommer ni att kunna höra "Jag kunde inte bry mig mindre" på
Radio Uptown . Vi sänder mellan
17-18 och ni kan lyssna på
www.studentradion.com Idag blir det nya låtar för hela slanten!
Uptown med Robert Zillén och DJ Akilles är tillfälligt satt på paus. Under tiden kan det vara bra att hålla ett öga på www.goddamnit.se/gitsomething
R2D2 : den här: Du är bög, har ett prickigt pannband du får en prick i pannan stick innan vi smittar mamman vi vann, ingen hittar samband .. va e de för bull..?
MYS
aha.. aja.. fett bull iaf
MYS
Vilken låt var det ni spelade jag missade namnet
sorry för dubbelpostning, jag kom på vilken det var, diggas som fan!
Du kommer älska låten sen R2D2 ....så kände jag med...!
kicki danielsson, äter falukoooorv så jag vet, så jag vet, ifall jag undrade... SJUKT bra EP!
hej hej är väl inte med på skivan, eller?
näst efter små brännvinsglas, är KYSKHET det jävligaste jag vet
nix...det är ju en låt för hemsidan!
nix
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
sitter och lyssnar nu. har bara kommit till le parkour, vilken jag redan hört 200 ggr ochj jag är ändå helt spräng. asså 39 spänn, slå till det är fan som hittat.
skivan är ett själv klart köp, fast synd att man lyssnat på le parkour hela sommarnen så är lite less på den:)
Tråd dödadar!
Skönaste låten var ju Jag kunde inte bry mig mindre :D riktigt soft !
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
hur kan en låt där man dissar whoa vara dålig?...whoa e ju 2000talets syjunta...lika bra att smörja medans muttern än går att vrida hörde den hos mitt ex...lät ju rätt hyffsat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah och i väntan på vaddå? är softast. håller än 2 veckor efter inhandlandet
jag lär ju köpa den men kommer den ut på åhlens?
fick hem den idag.. grymt tight!
Högt liv
Fick den också idag, den var riktigt nice asså, men jag får en konstig känsla av att jag hört "Yeah" förut....men hursomhelt riktigt nice, diggade F.A.Q och Jag kunde inte bry mig mindre mest, men alla var riktigt feta
Finns inte någon utav dom här på whoa ? = /
Nej Afasi eller Filthy har redan skivan :P
SIMPO Hehe ok, hmmmm vetefan det är nog möjligt att dom finns,har för mig att jag sett filthy nångång, men vetefan, varför vill du ha tag i dom?
Killen P18 är du Chords eller ?
Killen P18 Jag undra bara eftersom dom "dissar" whoa på låten Yeah
SIMPO P1: know your enemy
SIMPO Hahaha nej jag är verkligen inte chords, har bara en liten simpel fansida som jag promotar genom att ha den i min forumsignatur....aha ok, men jo de lär säkert finnas eller ha haft whoa, men jag har ingen aning om ifall de har det nu, eller vad de heter/hette
Killen P18 Okey då vet jag : P hehe det är lungt manish
den verkar iaf värd att köpa..?
MYS
Vilka dissar han på Oj Oj Oj då?...
tror jag vet vad båda heter också faktiskt
R2D2 Hmmmm mjo skulle kunna vara därför, men jag har inte lyssnat mkt på beaten där, men det är ändå texten jag känner igen...tror han körde den på URF
R2D2 Uppsala reggae festival, han spelade där dagen innan själva festivalen drog igång, och då körde han lite olika låter men jag minns inte exakt vilka, men det är det enda jag kan tänka mig att jag känner igen texten ifrån
Håller med R2D2: haha jag vet vad båda heter på whoa! :P
vissa är ju ganska roliga
R2D2 hahaha ja det var en hel del personer som rökte på
Någon annan som diggade gästen Spakur på I Väntan På Vadå ? vet fortfarande inte vad dom heter på whoa = ( haha
Någon sa att han fick en känsla av att han hört Yeah förut, det beror förmodligen på att beatet till Yeah ligger som beat på ritchratch.com, som man kan lyssna på på sidan alltså. Är förmodligen därför. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Någon sa att han fick en känsla av att han hört Yeah förut, det beror förmodligen på att beatet till Yeah ligger som beat på ritchratch.com, som man kan lyssna på på sidan alltså. Är förmodligen därför. :) Kom du fram till det efter djupt tänkande eller?
dannyM_
Som jag redan sagt det är inte beatet jag känner igen utan texten (främst reffen)
haha, något fel med att folk blazade på URF eller? Haha, det var mad&whicked. Fett nice med URF. Missade iof Org12, men hann lagom till Herr Larges session tillsammans med Afasi & Filthy. PEACE
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
GreenPeace Organism körde ändå inte så mkt själv även om det var soft att se honom
köp
Check yourself and I'm out.
Equality> som 18-åring lär du ha CSN-rabbat, så dra in på cdon... 39 kr är väl ändå inte för mycket begärt
Beställd!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
R2D2 När jag såg dem, var det mest så att Filthy stod bakom en liten stund och bytte låt etc, resten av tiden fungerade han mer som backupprappare på scenen...fast å andra sidan när jag såg dem så gjorde Org 12 och Large ungefär på samma sätt
Jaja, sorry då. ;)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12