PerJohan P16>>Fronda kommer bli stor ja...när han tjänat tillräckligt med pengar för att ha råd käka på Mc Donalds varje dag...och då kanske hans texter blir feta också.... Vefan har inte råd att äta på MCdonalds varje dag. 1550kr i månaden. När han blir stor. Som om han inte redan är det, Han har ju nått ut med sitt budskap. är du döv o blind eller. Alla vet vem han är o vet vad han spelar o vet hur hans texter går men inge lyssnar på han skumt.
Lunatics P27 Jag påstår inte att jag inte lyssnar på han...man måste lyssna på saker och ting för att kunna avgöra om dom är bra eller dåliga...och sen när dom börjar dissa folk så vill man veta mer om det så då lyssnar man igenom texterna...iaf gör jag det... och sen om han har gjort några bra låtar så är väl inte det något märkvärdigt....sjävklart lyckas man ju med nån ibland om man håller på och gör låtar hela tiden... och rimligtvis så borde dom ju bli bättre och bättre också...
vissa är ju ganska roliga
E det bara jag som tycker att båda stinker och att dom låter nästan likadant kan det vara så att svensk rap har lite variation och därför tråkigt att lyssna på???
"......fred på jorden ????.."
Det är en bra diss helt utan tvekan, Hade organism knäckt käp så enkelt hade väll han gjort det för länge sen... Hoppas Orgen svarar snart och gör det riktigt bra....
www.soundcloud.com/hybrismusik
Låten är fet, Käp är fet.. Men varför rappar han inte som vanligt i denna låten? Han låter ju appsolut inte så seg och lustig när han rappar med kamphundar t.ex. Hade jag hört låten utan att veta att det var Käp hade jag nog aldrig trott att det var han..
larsan P18 en enkel fråga: är du medveten om att sverige vunnit i krig mot ryssland?? han sa ju det här är slutet inget mer kommer sen...så varför skulle T.R säga nå mer sen då?? när fronda erkände att han inte hade nåt mer att säga...enligt min mening alltså...han hade inte behövt ha med det där...då hade jag inte klagat...men jag måste klaga bara för att han hade med det... och enligt min mening så är T.R:s dissar mycket djupare än frondas..! det var jag som inte tänkte på vad jag skrev du har rätt i det där med scissors... men då måste jag påpeka att han hade väl ungefär lika mycket att göra med det som käp hade med organism och fronda att göra..! och det var ju där vi började diskussionen...så klaga inte på den ena utan att klaga på den andre... han kan väl bli hyllad för annat han gjort..? han har ju gjort ganska många låtar och många av dom är bra... btw: organism är 24 eller 25.... och lunatics: alla kan väl sjunga diggiloo diggiley men inte fan är den bra bara för det..och man behöver inte ha hört den många ggr för att kunna den..!
petting då har du typ sämsts hörsel :S
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
tycker inte org behover svara ...om han svara sanker han sej org -kap gar inte jamnfora
Cap - RoadLake Entertainment
men shit alla här går in på www.mbma.se och inhandlar Garotta di ansjovis . nuff said. stäng tråden
buck buck
Fagge P0 det är lugnt...jag hade ganska kul när han började örsa om grammatik...så jag förstår att du hade kul när du läste det.... och det där med uppåttjackad musikpolis kan du ju ta tillbaks! eller så du ska absolut inte säga nåt om personangrepp...!!
olh_zhark P1 : Haha, komiskt att när du gör dig tuff och skriver med romerska siffror, så skriver du fel..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PerJohan P16 hahaha T.Rs dissa djupare än frondas?! hahaha "ja lovar - du duckar när din mamma gör popcorn ja lovar du cuttas om du hamnar i stockholm" "för övrigt är du bögig måste va trög i huvet sätt på 2 jams på 10 år i pite sög du kuk" "vi va på hultsfred fick 1000 spänn för å komma va du på hultsfred, fick betala 1000 spänn för å komma" haha djupa grejjer det där förövrigt är du väldigt dålig på att argumentera... det där med digelo va ingen bra liknelse män...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
jävla piss låt. haha, käp suger. så jävla tråkig rap.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan nån leta upp tråden när 12 snackade skit om fronda.... har missat detta
friktion p19; tror att admins plockade bort tråden för flooding för ett bra tag sedan då antalet inlägg till slut överskred 600. PEEAACCEE
I smoke weed til my motherfucking eyes bleed! Rather bad memory than bad memories, I smoke cannabis! One Love, JahBless&Peace
aight... nån som kan samanfatta lite vad som sas där?
friktion P19 jag sa inte att alla dissarna var djupare..! "förövrigt är du väldigt dålig på att argumentera... det där med digelo va ingen bra liknelse män..." på vilket sätt var de en dålig liknelse?? det är ju ren sanning! alla kan låten efter att ha hört en gång typ... samma sak med många av frondas låtar...har man hört dom en gång så kan man dom sen... Jag har aldrig nämnt att jag är bra på att argumentera... men jag hade tänkt bli..."övning ger färdighet" larsan P18 kanske ja...det sa jag inget om... och jag har inte påstått att du påstått att det var bra av käp att dissa org heller så... jag håller med om att om org dissat käp så skulle det blivit som du skrev... jag har bara påstått att det var av käp som det vore av sverige att starta krig mot ryssland.... och sen ställde jag även frågan om du var medveten om att sverige vunnit i krig mot ryssland... jag har aldrig påstått att org vunnit nån beef... och även om fronda inte haft raderna mot t.r om att det var slutet så tror jag inte t.r hade släppt nån mer diss...
om fronda "skickar" käp på johan så kanske pst borde sätta ngn på plats, eller?!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Denna va fan najs !!
Highfive anyone, anyone?
men shit. folk har fortfarande inte förstått garotta eller? ni småkillar som pumpar "rullar fram" och är stenhårda på högstadiet, med hip shop-kittet och allting : förstår ni ens innebörden av hiphop? har ni satt er ner och lyssnat på någon ur mbma-kollektivets(med omgivning) texter? om ni påstår detta och fortfarande säger att det suger, så är det väl för att det är för mkt svåra ord och avancerade meningar. ps. har sagt det innan (och blivit bannad för det nåra gånger)fronda, käp - vem som helst av er, när som helst, var som helst. dödar er. och då menar jag inte verbalt, vilket jag iofs inte heller skulle haft nåra problem med.
buck buck
larsan P18 jag tycker om att haka upp mig på saker... det med käp drog jag bara in för att tråden handlade om det..! du klagade på scissors...du sa emot oss som klagade på käp...då verkar det det som att du tycker så som du påstog att jag påstog att du tyckte... (påstog är ett väldigt användbart uttryck) det finns ingen vinnare i beefen när inte båda har gjort en låt... som någon redan nämnt: om jag skulle släppa en diss till eminem och han inte svarar så kan jag skryta med att jag vunnit en beef mot han..?? _______________________________ kan nån förklara vad som är så dåligt med min diggiloo diggiley liknelse?? jag som tyckte den var så bra... :P
ja vafan! hur gåre med svenskan... Påstod got damnit! PÅSTOD! chill =)
Vilken kultur??
Palla klaga på någons stavningar när man själv skriver med fula internet-"slangord" som "gåre"? :P
anledningen till att jag klagar är att ja känner killen irl.. =) mer som ett skämt... chill
Vilken kultur??
hehe, aight :D
ps. larsan.... No one cares about zlatan..
Vilken kultur??
Jo, som sagt, Zlatan är kung
Ja faktiskt, Zlatan är kung!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
vem är zlatan?
Vilken kultur??
vem fan e du?
käp får markoolioo att framstå som tajt och begåvad. på allvar. Han har aldrig gjort något över huvud taget som innehåller något av något som helst värde. punkt.
There's only one way of getting rid of nuclear weapons - use them!
o-rev Markoolio är både tight och begåvad! kloockren kille de
Vilken kultur??
larsan: åt helvete för mycket för min hälsas skull. han är fullständigt obegåvad. Sämst på frondamsuic, och det säger fan inte lite!
hahahaha... det här e riktigt kasst...vet inte vem som e sämst? den som dissar eller den som blir dissad...hmm svensk hip hop e på motorvägen, full gas mot mitt rövhål...
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
wiie. jag var bäst i förrgår!
Vilken kultur??
larsan: jag lyssnar inte. jag har hört. det är otroligt stor skillnad.
så länge han inte svarat käps diss å frondas osv..står han ju kvar där dissad, ifall käp klara av att stänga honom efter denna dissen är jag fan besviken på honom..då tycker jag inte att org 12 är värd sina gamla meriter....för detta va ju inte ens bra...
men ta å lyssna på garrotta.
buck buck
Bearc: Vad tänker du med? En RIKTIG Mc ska battla vilket fronda inte vill göra och om han säger att han inte vill battla eller bara inte gör det så är han ingen riktig mc...
olh_zhark snackar du om eller? har du gjort org 12 till gud eller? org 12 har också lekt lika mkt som dom i sandlådan genom att ens börja beefen...