grym? :/ den var så jävla kass. ush
http://www.tweenerpie.blogspot.com
den va sämst alvarligt!...
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
finns redan uppe fan... grym diss. org e ioförsig grymmare men fan den som e grymmast måste dissas för eller senare!
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
sätter org12 på pottan iallfall.
Lunatics P27: men haha. låten kanske var hur jävla dålig som helst, tror org12 mest skrattar åt skiten.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Texten är väl helt okej, men allt annat är ju fan under all kritik.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu börjas det igen............................... klarar tråden 100gränsen? vem vet...
http://www.kalvinhiphop.com
bull rakt av! håler på org!
jag e så RAK att du blir SNE!
ärligt det va det sämsta ,,,t.om bucc's cp diss mot bt va bättre käp's är skiiit dålig.
24/7 always keepin it.
det här är inte beef, kom igen...
- "This one here just might be my masterpiece..."
detta va skit organism äter han
Fabulous_One F0 Det är inte du då som har "väääääldigt få järnceller och tror" att du vet allting? pee on you a.k.a . Mr R.Kelly
http://famousbefore.tumblr.com
Den är riktigt fet! Många träffsäkra rader!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
texten är bättre än framförandet, men låten är katastrofal... han har ingen som hällst taktkänsla och ingen delivery.... skulle inte ens brytt mej om jag var org 12
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
tycker dissen är bra. några riktigt roliga och träffsäkra rader.
www.sexstyckenstryk.com www.myspace.com/mattiasingo www.myspace.com/dickochingo
BearC P17 Nämn en av dom träffsäkra raderna...!!
vissa är ju ganska roliga
PerJohan P16 Ville battla Fronda, du mailade oss Shit, kom fram om du vill säga nåt Du vet var vi spelar, du kollar sajten Fronda.se du är ju online jämt Eller? Det verkar i alla fall lite så För du satt där inne och skrev skit på Whoa Om din utmaning innan du ens fått svar Erkänn, du kände dig rätt så smart Men var 2000 allt du kunde få fram? Vi drog in en miljon när vi rullade fram Hela början är ju fet eftersom Org12 uppträdde jävligt barnsligt i hela den här grejen. Även om han är Gud själv på whoa, så måste ni väl ändå fatta så jävla löjligt allt var. Iofs så kan han ju sitta och fisa i en datormikrofon och ändå få massa propps här inne, så det är klart att ni kanske vägrar inse sånt. För 12:an du blir nog besviken på detta Men det är så att vi skiter i äkta Jag skriver med rätta och alla ska fatta Om jag så måste ta det sakta Vi battlar aldrig, ingen, nånsin Frondish nej var inte konstigt Nej Frondishs nej var inte konstigt. Självklart visste Org att det skulle bli ett nej innan han utmanade, annars är han ju inte så värst intelligent. Fronda battlar inte....varför då utmana honom på battle? Om jag hade vatt breakdansare så hade jag väl inte utmanat som inte breakade i nån breakbattle, eller hur? Och sen allt skitsnack om att man ska backa upp allt man säger och sånt. Herregud, det är som att kräva att orgen och Öris ska backa allt dom rappade om i Ungdumshälsan, okej..dom har gått ut och sagt att allt bara var för att störa osv....och? Dom har ju sagt det och det betyder väl att alla drugdealing-gangsta-whoa-rappers p14 här inne måste tycka att dom ska backa upp det för att vara äkta, eller? Nej just det....för Org är ju den enväldige Guden här förlåt...så många som gör allt för att kyssa hans röv hela tiden! kolla bara som hans gb såg ut efter att han utmanat fronda. PATETISKT! Du lade nån line om Mat Åt Far va? Ja, men när dom kom vågade du inte svara Inte ens komma ner till gatan När dom stod utanför och ville prata Och jag vill inte stå här och tjata Men att säga sånt då, inte så jävla smart va? Men om du slutar att glappa sådär Så kan du undvika en massa besvär Färre folk kommer vilja fucka din värld Du kan till och med slippa falla på knä Så fort du träffar någon du dissat Alla vet, hela Stockholm viskar Om hur du grät och var skiträdd Ändå låtsas du ha streetcred Dom raderna behöver man inte ens kommentera. Måste göra ont att se och höra dom om man är Org. / Björn
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Tycker den va rätt cool ändå, diggade beatet som fan efter man hört det några gånger. Fast har aldrig gillat käp speciellt mycket och det är synd att han går i Frondas fotspår, tagit hans stil rakt av kändes det som. Men org12 skrattar nog mest men det är kul när nåt sånt här händer iaf.
BearC P17 Jag skulle inte heller ha gått ner om 3 pers stod å vänta på att slå ner mig ute på gatan... kan någon förklara vad käp mea med " Vi drog in en miljon när vi rullade fram" För om någon svensk artist skulle tjäna en miljon på en singel skulle ja äta upp min hatt. speciellt om de vore fronda...
Vilken kultur??
nån som vet va org12 heter på whoa? vet ni några mer rappare som är medlem här?
BearC P17 "Men var 2000 allt du kunde få fram? Vi drog in en miljon när vi rullade fram" Hade fronda accepterat om han satsat en mille eller vad är det dom försöker påstå??! Och nej Organism är ingen Gud för mig...han är en grym rappare men jag ansér att det finns dom som är bättre... "Professor P, fightnight champion, proved the best rapper in the world!" sen att fronda sa nej som du nu inte tycker är så konstigt...han gör skillnad på folk också... "Jag punkterar fan din karriär med min bläckpenna visst kan vi battla, oj du glömde din text hemma" Hört låten Frondish nån gång?? Det där var en diss mot Leo...när han fortfarande rappade...och det var Fronda som la den raden ja.... Inte för att jag läst hans gb men ändå...jag kan tänka mig hur många fjortisar det var dom skrev i den...gissningsvis därför han tog bort sin användare här på whoa... Skulle du själv gått ut och pratat med Mat Åt Far?? Dom såg ju knappast vänliga ut...! Och att man inte är bra på att slåss eller är feg om du nu vill se det så gör en inte till en sämre rappare!! "Trodde du att du skulle få battla Frondish? Sen du blev uppäten av Beväpnad Tjockis" Måste bara dra in den raden också....för om han nu inte battlar så ska han inte över huvud taget nämna nåt om det för han kan ju knappast göra det bättre själv.... och BT är bra på att freestyla...det är en sak som är säker..annars skulle han inte komma till final i typ allt han ställer upp i..! sen det faktum att Käp är en riktig usel rappare gör ju inte direkt låten bättre...!
leo dissade fronda först.... hört låten: "det var vi hela tiden" nån gång?
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?
ego_o_trippad P19 OCH?? har jag påstått att han inte gjort det eller?!?
keffaste shitet ja höört!!..låter som snubben är bäng lr nåt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha alltså, det är ju pinsammt när en rappare som är sämre än rapparen han dissar skriver en diss. Alltså, nu är inte jag den största org 12 älskaren, å jag hatar heller inte fronda å hans gäng. Men lyssna å jämför Org 12 rapstil å flyt å allt me Käp å Fronda å dom. Det går inte att jämföra, helt olika nivåer å klass. Pinsammt, säger jag om det här
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
PerJohan P16 Jag menade inte att Organism var en Gud för dig personligen utan på whoa i allmänhet. Ja jag har hört Frondish, och jag tror framförallt att dessa rader var menade åt Leo: jag ger dej käftsmällar för det du sa var en stor lögn fula brudar? ja e i alla fall inte 26 oskuld´ du ville va stor & tung, men hänger med lösdrivare players och pimpar ska det va, rätta din spökskrivare Jaa det var iaf en massa som beter sig som fjortisar som skrev där, det innefattar en skrämmande stor del av användarna här inne (beter som fjantar och fjortisar alltså). ________________________________________ _____________ DET VIKTIGASTE ENLIGT MIG "Skulle du själv gått ut och pratat med Mat Åt Far?? Dom såg ju knappast vänliga ut...! Och att man inte är bra på att slåss eller är feg om du nu vill se det så gör en inte till en sämre rappare!!" När du skriver så "dom såg knappast vänliga ut" är det lite svårt att ta dig på allvar, verkar som du vill ge sken av att du stod bredvid dom när det hände, men till saken. Jag säger inte att Org är feg, och jag vet inte hur bra eller dåligt hans slåss. Men ni snackar hela tiden om att man ska backa upp det man säger (som Frondas battlande). Om org då snackar skit om MÅF i en låt borde ni väl tycka att han skulle backa upp det också. I alla fall vara man nog att ta konsekvenserna av sitt handlande. Om han låter sin käft glappa mot någon annan på ett personligt plan och sen inte vågar stå till svars för det, så ska han fan inte pressa Fronda (elller någon annan) till att battla bara för att han drar rader om battles ibland i sina låtar. Hänger ni med? Riktig renrasig dubbelmoral. Och det är just det som Käp får fram bra i sin text tycker jag. Och sen det är inte Fronda som skrivit låten, så det är ju inte han som rappar om BT-Org grejen, det ska man också komma ihåg. Och till sist, du tycker att Käp är en värdelös rappare, okej där har vi skillda åsikter och det är inget med det. Jag ser Käp som en skicklig rappare och tycker dissen var bra, punkt.
Klassist "Hiphopen var kärlek, men nu skakar den av rädsla jag gillar inte freestyles o jag hatar fan att battla ! oäkta, svider till som örfilar men det ger mig ingenting, fan alla kommer förskrivna Några få undantag, när micken är påsatt har aldrig brytt mig om sånt, vill göra riktiga låtar" Svar nog?
Visst Käps diss var väl helt okej, tyvärr för lång med för många skitrim, det som var bra var dock riktigt bra. Dessvärre för Käp ser jag ingenting i hans diss som inte Organism 12 skulle kunna knäcka, Käp har låååångt kvar till att bli en så bra rappare som herr Ågren. Tappert försök dock, jag hoppas verkligen att han får ett svar av Organ.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Snälla, gör inte som jag,
Det enda de har att komma med, är ju i början, där med att han "snackade skit på whoa". Men att han väljer att svara Organsim 12 på det här sättet är ju bara barnsligt. Han tackade nej, och borde då hålla käfft.
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab<br> <br> Sorry, ville bara ha nått unikt...
ja, han har vissa schyssta dissar. men så otroligt jobbigt röstläge så det e wack ändå
Simmoon P17 Vaddå han tackade nej, och borde då hålla käft? Det är inte Fronda som svarat genom en diss, det är Käp (newsflash).
Men för fan, det finns redan en sådan här tråd. Ge er.
jag tror inte att tolvan lyckas kladda ner nått bra svar på käps diss...men va de inte så att org 12 vela battla fronda? ska käp fixa låt & sjunga den då?
BearC P17 Om jag hade stått bredvid när det hände så skulle jag inte ha skrivit knappast! Då skulle jag ha skrivit vad jag sett...knappast tyder på ett antagande...inte på ett påstående... Gud vad manlig att gå ut och få stryk av tre pers..! Sen så säger ju inte organism att han inte snackar skit... men fronda säger att han inte battlar men han rappar om det.. Jag skrev faktiskt att Käp inte skulle nämna det eftersom det var Käp vi diskuterade och eftersom han inte freestylar själv... Det är precis som att en som inte kan springa skulle komma och säga att nån är värdelös när dom kommer tvåa på 200m i VM..!! Men...han nämner att Fronda inte battlar...därför drog jag in raden mot Leo! Fabulous_One F23 Det är ju dom raderna som är absolut minst berättigade av Käp att nämna...eftersom han själv inte freestylar så kan han ju inte komma och klaga på att Organism förlorat mot BT eftersom han skulle ju inte kunna vinna över BT själv...och BT är en bra rappare när det gäller freestyles...annars skulle han inte komma till final i typ allt han ställer upp i..!
redan mannen......
yes ahaya
PerJohan P16 : Bra poäng om Käps icke-freestylande. Men det kunde man ju nästan räkna ut, om han måste rappa sådär sakta när han spelar in något skrivet hur långt blir det då mellan orden i en freestyle? ;)
Dirty_D P24 Helt rätt!! ;)
Att inte freestyla är dessoutom jävligt kass inställning till det man håller på med. Bra rappare kan freestyla, dåliga rappare vågar inte av rädsla för att göra bort sig, så varför inte sätta igång och öva istället för att blankt säga nej.
Dirty_D P24 Där har du en mycket bra poäng!!
PerJohan P16 "dom såg ju knappast vänliga ut"......Det ÄR ett påstående. Sen missförstod jag dig med Käps/Frondas freestylande...my bad. menmen har inget mer att säga om detta.
BearC P17 Nej det är ett antagande!
nej ett påstående, för helvete. för att det ska bli ett antagande måste du t.ex. Dom såg VÄL knappast vänliga ut. Knappast är liksom ett substitut för INTE. Din mening betyder: Dom såg INTE vänliga ut.... Check your grammar =)
knappast = sannolikt inte!! SYNONYMA ORD: näppeligen, knappast, knappt, sannolikt inte , svårligen SYNONYMA ORD: sannolikt , troligen, förmodligen, troligtvis, antagligen sen är det bara lägga till inte efter de sistnämnda... Alltså...knappast betyder sannolikt inte!! eller troligen inte...o.s.v. check your own grammer!! Min mening betyder därmed: Dom såg sannolikt inte vänliga ut...! Alltså dom såg troligtvis inte vänliga ut... ska jag behöva leka lärare lite till? Eller har du förstått vad jag vill??
BearC P17 går du på weed lr... inse att du hade fel... wack
Vilken kultur??
Mitt förhoppningsvis enda inlägg i tråden: Org 2 är närmare 25 än 30 i och med att han är född på 80-talet (nämner det i nån låt). Skulle tippa på att de är jämngamla. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
shit det va den semsta dissen jag har hört käp borde nog akta sej för vem han dissar org tolv lär ju dissa han om habn svarar
I kråkornas paradis där lever jag själv//
HAHA om org hade svarat så hade han knäckt käp bara lyssna på dissen han e fan sämre än lilleman
I kråkornas paradis där lever jag själv//
häjja BearC :P
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
larsan P18 varför?? -jo för att det hör till..! det är liksom en del av rappandet.. iaf så ansér åtminstone jag och Dirty_D P24 det...och garanterat många fler också... "Att inte freestyla är dessutom jävligt kass inställning till det man håller på med. Bra rappare kan freestyla, dåliga rappare vågar inte av rädsla för att göra bort sig, så varför inte sätta igång och öva istället för att blankt säga nej." om du nu missade det inlägget.... Fronda överlägsen T.R.....enligt vem?? han förlorade den beefen...gav ju upp...han hade inget mer att komma med.... "det här är slutet inget mer kommer sen" hur sämst var inte det då?? och sen så svarade han ju inte på scissors diss heller...den beefen skulle han ju tagit...eftersom han startade den...och om du nu säger att fronda är så bra så borde väl han kunna svara scissors också...när du säger att organism borde svara på käps diss bara för han är bra... men jag håller med dig i din tro om att fronda inte sagt åt Käp att göra låten....Käp har väl en egen vilja som alla andra.... Kan kan han väl självklart...det kan väl vem som helst...frågan är vem som orkar ta sig tid att skriva en disslåt mot nån som Käp... Tror inte organism orkar bry sig om att svara Käp ens...men skulle han nu mot förmodan göra det så skulle nog Käp få känna sig övervunnen...det är som att Sverige skulle försöka sig på ett krig mot Ryssland... Fronda kommer bli stor ja...när han tjänat tillräckligt med pengar för att ha råd käka på Mc Donalds varje dag...och då kanske hans texter blir feta också.... Och angående Organisms ålder så har ju Mabande P28 redan besvarat den frågan...vet inte exakt jag heller...dock är han född på 80-talet... ________________________________________ ____________ Det jag verkligen undrar över är: "Organism 12, du kastade handsken" När gjorde han det???