Vi droppade nya luvtröjor och t-shirts i webbshoppen nu. Check it oooooooooooooout!
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
tuttlåten och hej mina barn, var lite strange. Men de andra verkar tajta faktiskt.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
invalida måste du skriva det i varenda frondatråd du hittar?, lameass
AdaSme P20 aha, hur kom du in i konversationen ? om du inte tål att höra elaka saker om din "idol" och vad har det me saken å göra ? jag ställde bara en fråga , för att få ett vettigt svar . men det blev visst inget utav det .
Tüffü was here!
Seriöst, folk. Varför lägger folk som verkligen inte gillar Fronda (säger dom iaf) ner så mkt tid på att skriva i Fronda-trådar? Har ni inget bättre för er? tex.. skriva i trådar där det diskuteras artister som ni gillar? Att gång på gång dyka in i trådar o kasta ut sig hat-inlägg gång på gång? lägg den tiden på något annat istället.. hat-inlägg är till ingen nytta.. lägg ner tid nytta istället. Ibland får jag en känsla av att whoa är som min röv. - det kommer jävligt mkt skit fram! Så.. kom igen nu, lägg ner tid på bättre saker. Frondahatare och "måste-hata-fronda/snook för o visa vilken fräsig hiphopare jag är" .. + ni övriga som är hatiska för att ni tänder på det... PEACE! / T of Goldrush
www.goldrush.se
EricM P19: "bangade han ett battle" han sysslar ju inte med sådant?
www.goldrush.se
Tiffany00 F19 Dumma frågor får dumma svar :D
.::: © Adasme™ ® :::.
AdaSme P20 okay . får sluta va så nyfiken då:/
Tüffü was here!
jaja
soundcloud.com/brormusk/sets
Fronda sluta bajta markcollio han är bäääääässssssttt du suger! hahahhahahahaha ^^
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Tiffany00 F19 Jag va ju där när han körde på Rolling/Eskilstuna Därför svara jag på din fråga eftersom du hade så svååårt att tro att det va Frondas misstag o inte Rollings..feel me?
.::: © Adasme™ ® :::.
EricM P19 Är du dum i huvet? Du har alltså "lyssnat" på Fronda, men inte längre för att hans tracklist bekräftar att han är som Marcoolio? Ööhh?? Tror du verkligen att "Guldfiskballaden" handlar om en guldfisk? "Eller Hej mina barn" är en barnvisa? Har du verkligen lyssnat på den så kallade snippeten? Är det Marcoolio i dina öron? Låter fan så mycket bättre än hans tidigare saker.. Och att han bangade ett battle? Som Herr Ågren postade på Whoa. Med 2000 i potten! Wow! Så nu är han inte hiphop längre? Det skulle fan vara pinsamt om han brydde sig om en sån grej. Shit mannen.. Lägg ner!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Trick Daddy har en låt som heter The Childrens Song...han e inte hiphop...dumma åsikter folk har måste ja säga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låtarna från snippets lät lika dåligt som titlarna. Noterade även tidningsutklippet från gävle, kan tillägga att han blev sågad totalt efter spelningen i tidningen dagen efter.. Men allt är väl en smaksak..
böf
AdaSme P20 ok I see where you´re comin' from . men SÅ svårt hade jag väl inte att tro att det kunde vart frondas fel . inte vad jag tycker ialf . men jag tycker han formulerade det konstigt . . .
Tüffü was here!
one P24 hahahaha, så sant
Sluta göra alla Frondatrådar till diskussioner. Tjacka plattan, lr tjacka inte plattan.. its that easy.
jo det är ju synd om man diskuterar på trådarna... mkt sant... men jag tycker fortfarande man kan lyssna igenom skiten innan man "vet" att det är dåligt.
Ska fixa skivan, verkar fet..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Har skivan, den är riktigt bra.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
kan nån säga mig vilket spår Masse har producerat?
HAHAHAHAHAAAAAAAHAHAAAHAAAA! Beställa frondas platta?! HAHAHA Jag dör... är det lagligt att äns lyssna på hans musik?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rolle F61 Nu fick du till det, där va du riktigt rolig..................... Får skivan nu i veckan, mina expectations e som vanligt skyhöga på Fronda =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC P17 jag är en ganska rolig kille.
sälen jao, fick skivan igår .
Tüffü was here!
fick den igår.. faktist jävligt feet.. fetare än va man tror när man lyssnar på snippetsen.!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
det va inte riktiigt hans stil . men visst det va bra .
Tüffü was here!
nyskapande och go hittils 2 låtar in.. väntar och se
----------------------
Fan ta er, inte ens jag har skivan än ;) zerox, Fronda - Ingen jävla grupp. haha! =)
oskars P19 om du inte va så snabb tänkt så e det inte jag som skrivit det i forum signatuer därför jag har " "
----------------------
jag förstår alltså
Det tråkiga är att ni inte verkar förstå att det är ni själva som har gjort/gör Fronda större och större, p.g.a att ni bryr er så jävla mycket om honom. hahaha, så jävla rätt...patetiskt hur dessa 20+människor ska behöva hävda sig i varenda fronda-tråd...jag e inget jättefan av fronda direkt, men stör mig på när folk skriver "fronda e inte hiphop"....okej, han har en egen stil, men va fan, scenen blir ju bara bredare? mer variation?
miljoner indianer e klart årets låt...