Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Kan vara TV-historiens mest ångestframkallande inslag Håller med!
allt jag kan säga är nog bara... AJ!
gör coola saker hela dagarna
Ja det gör ont att se på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Åh fy, det gör verkligen ont
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kunde verkligen, verkligen inte kolla på hela
SMÅLAND!
antigen länkade du fel eller så har jag missuppfattat hela grejen med stand up.
Omgivningen gör det inte enklare för mig.
Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!
Hangaround
2010-03-03 00:54
stängde ned på 2:47. Kunde inte se hela helt enkelt..
Jag är imponerad att du härdade ut så långt!
måste ringa BRIS..
SMÅLAND!
Stängde av efter 20 sekunder.. Fick en olustig känsla bara..
Hahahahah, fan vad kul!
Herregud... maste varit annu jobbigare for de som satt i panelen att behova lyssna pa skiten och latsas tycka det ar roligt.
At the gates of Eternity...
ojojoj... det är som andy kaufman fast på riktigt... jag är mållös...
http://www.kommandot.se/wp/
Han ser ju fan ut som en jävla Guido. Dessutom de som klarade av och se till slutet (ni andra kan bara spola tills det är typ 20 sekunder kvar) så försöker den här jävla Guidobabben röstimitera en invandrare från mellanöstern/förorten och misslyckas kapitalt. Fucking jävla clown.
Hangaround
2010-03-03 03:51
Jag är imponerad att du härdade ut så långt! Jag försökte se det tragikomiska i det hela men det var tyvärr bara tragedi och det insåg jag inte förens ca 2:40 in i klippet. Så jag är själv imponerad.
Jag kollade på hela... fyfan fyfan fyfan
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Fan de värsta jag sett haha, hade nog funnit mer nöje i att se en unge bli påkörd än de här förresten, betyder detta att han tänker lägga ner sitt goda arbete inom konst? =(
Såg hela... Aschberg sa det roligaste. Fyfaaaaaaan vad dåligt det där var, uuhh.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
gör coola saker hela dagarna
^^ Ja inte kan han väl samlat sina vänner och familj för att heja på honom när han debuterar inte?
fy faaan va onice det där var! och hur försvarar han valet av t-shirt?
Jag klarade inte heller av att se hela, så fruktansvärt dåligt på alla sätt och vis. Alla kan inte vara bra ståuppare helt enkelt!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Eller sa var val folk packade och tyckte allt var roligt.
At the gates of Eternity...
Det där var sämst
*snaark*
"Ja, på vårat språk då. Det kan jag ju inte ta upp för er, hehe" Grina på tråkiga Fadde :(
My heart lives in my vagina.
Han är roligare än Björn Gustavsson, så jag ger han big up faktiskt. Jag gillar hans stil. Detta är något helt nytt och revolutionernade inom Stand-up och att ni inte ser det är otroligt. Han är rolig på en helt annan nivå. Han är counterinituitive rolig. Fett nice och bra utveckling av stand upen. Kul att nån vågar göra nåt annorlunda. Hatten av.
PrinsMio du fick mig till skillnad från Fadde och skratta.
Haha, men det är ju sant. På Stand-up; alla förväntar sig att han ska vara rolig, men han går upp och är astråkig, Det om nåt är roligt. Det har Fadde fattat, men ingen annan verkar det som.
det där var ngt av det tråkigaste...
konstigt bara //Yde - :|
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jag ser stora likheter mellan Andy Kaufmans mest provocerande akter och detta. Det här tar själva komiken till en annan, högre nivå, och jag kan inte annat än att beundra Fadde för sin unika stil.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
springsten P19 Blasfemi!!!!
PrinsMio hade en ruskigt bra poäng. Och när jag tänker på det, så var det fan roligt. Om man tänker ur PrinsMio's perspektiv.
Wurrup?
Moderator
2010-03-03 21:27
Haha, undrade om han skulle skratta eller gråta åt sin egen berättelse där ett tag.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Var är Konstigt då? Brukar ju alltid ha en åsikt om sånt här..
Låt kärleken slå rot..
P22
Låt kärleken slå rot..
förlåt friktion :(
ja men andy kaufman var PÅ RIKTIGT. ett GENI!! jag vägrar tro att fadde gör detta medvetet, och om det är ett skämt så hade det varit kul om det inte hade vart just en andy kaufman-ripoff
(För dom som inte vet vem Andy Kaufman var eller vet hur hans humor fungerade)
men det där var ju ändå en rätt snäll andy kaufman. om fadde är inne på samma spår så ska han ha all respekt för då tog han mig tom ännu mer än vad publiken då gjorde
fyfan.....
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jag förstår inte vad alla reagerar på? Han är ju exakt lika kass som dom andra invandrar "komikerna" Özz och den jag inte minns namnet på. Varför i helvete skulle du köra ihjäl dig Lasse Lindroth!!! Du anar inte vad du gjorde...
shyffert: özz är inte så bra, men shan atci, soran ismail och ahmed berhan är alla mycket bättre än det här! sen tog det väl dock slut på blattekomiker i sverige, tyvärr!
Producent
2010-03-04 15:06
helt sjukt dåligt är det. han är nervös och dålig på skådespela, det är bara obehagligt att kolla på
http://www.soundcloud.com/luegoods
Jag kollade på hela klippet och det kändes så olustigt att glo på. Riktigt värdelös. Som någon annan i tråden sa: Jag saknar Lasse Lindroth.
Fadde är bättre än Andy eftersom Fadde inte avslöjar sig i slutet av akten...
han sa i programmet att han inte gillar svensk stand up, men peter walbäck (visst heter han så?) gillade han. om gillar man den snubben så förstår jag att man inte blir bättre än så här!
jättetråkig.. låter som han berättar en historia.. sen när han säger något som någon tvingas skratta åt tror han han sagt något roligt så skrattar han själv..
Get Random!