hahahahaha
...och det är det som är så fint med whoa!
haha, kan inte sluta garva! :D
tycker han som hade... vafan var det? Dom bytte iallafall ut det mot nalle puh =P det var roligare
haha, Absolut Vodka-tisha hade nalle-puh-killen.
Vila i frid Daniel ! 091030
tyvärr e det ju sant?? vad ger fotografen rätt att förändra motivet? varför inte bara censurera eller redigera bort det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men gud. hah. btw, vad är det för pussy ninja som använder pistol?
Skolans rektor kopplades in och bestämde att en ny bild skulle tas. Hela klassen samlades på nytt och en ny fotograf hyrdes in. Nu valde Billy en ny T-shirt med trycket "100% raggare". Men det visade sig att den nya fotografen ogillade Billies nya T-shirt. Efter en kort tvist fick hela klassen gå hem, utan att någon ny bild tagits. FAIL
fåniga jävla fotografer.. vafan spelar det för roll? och nalle puh-trojan är så jävla bra hahahahahaha garvade så hårt när jag läste den första gången. Den är åtminstone gjort med humor
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Tydligen har dom sådana regler, rasistiska, sexistiska alkohol/drogvänliga eller våldsromantiserande motiv eller text är inte tillåtet i skolkatalogen. Då är det naturligt att dom retuscherar bort dom motiven. MEN det är ju självklart inte okej att ändra motiv till något som uppenbart kommer att kränka/såra personen i fråga. De borde ju ha gjort Billies tröja helvit och ninjakillens tröja helsvart.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
om folk hade t-shirts med tryckta nakenbilder på Pamela (som vissa kids hade i mellanstadiet haha) så skulle jag förstå men hur fan kan nån överhuvudtaget tycka det är stötande med Screw Love tishan? regler är regler men var går gränsen? f...ing stupid
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hahhhahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ninjor har fan inga pistoler jävla färsking!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
pigglaen P20 eh talar du till den som designat tröjan??
hahaha
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Tror t-shirten kommer ifrån ask a ninja...
bara för mig som länekn fuckar? tar typ 20 min att ladda bilden och den blir inte klar för de :S?
stop bröd!
Den där Nalle Puh-grejen sitter så klockrent.. så rätt åt den tuffa smygrasist-lantisen. han måste ha sjunkit så mycket i machopoäng stackarn..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Haha såå skön. Min syrra gjorde ett hårdrockstecken i skolakatalogen förra året och dom redigerade bort det och det såg lite handikappat ut haha. har ingen bild tyvärr.
http://myspace.com/etownbeats
haha jag vill se!! hur gjorde om då? tog bort hela armen eller?
idofu, vart har du klippt de där?
stop bröd!
menar givetvis din "signatur"
stop bröd!
Sticky: dagens nyheter kanske?
Blood on my dick or shit on my knife
Jag minns när man, i sjunde klass, bråkade som fan med skolfotografen för att man inte fick ha mössa på skolfotot. Till slut fick man såklart ta av sig mössjäveln, men jag tycker fan att man borde få ha på sig vad fan man vill oavsett årskurs. Självklart ska Sveriges lag gälla, men en mössa?
scrotum P18 ja när man var barn fattade man inte mycket...
Men skolkatalogerna är väl till för eleverna? Det ska ju inte vara några mug shots för att lärarna ska kunna hålla koll på en. Jag ber om ursäkt för att jag svor så mycket i mitt tidigare inlägg xD
well både och ska du se. om du nu blir tjurig över att du inte får ha en mask på dig på skolfotot, vafan ska du ens vara med för? ta av dig mössan och se ut som folk helt enkelt. är väl inte så jävla svårt :P
scrotum. skolkatalogerna är igentligen till för att skolan ska kunna ha bilder på sina elever, och att polisen ska ha bilder på eleverna. så om något brott har begåtts där den misstänkte tros gå i t.ex. gymnasiet så plockar de fram gymnasiefotokatalogen och där får man se om man kan peka ut förövaren.. Jag har fått detta förklarat från tillsynsläraren på den tiden jag gick i högstadiet. Varför tror du så många slugare och andra lumz skippar att vara med i skolkatalogen:)?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Varför tror du så många slugare och andra lumz skippar att vara med i skolkatalogen:)? haha aldrig tänkt på, men det e klart det är en anledning... katalogen e väl till för det du skriver och mycket mer. kan ju inte bara vara för polisen :P
De gjorde lite sånna där saker för oss också minns jag, vi gjorde lite olika tecken med händerna som de censurerade med svarta rutor, och en polare till mig i en annan klass räckte fingret och det klippte de bort så det ser ut som han bara håller upp handen haha! Jag tror budskapet är att ungar inte ska dryga sig så mycket ;)
Cyclones
en brud i min lillasysters klass hade en gurka vid munnnen på ett ganska erotiskt sätt, den redigerades till en mikrofon. Och det roliga är att du ser hur dåligt gjrt det är, helt plötsligt byter handen färg.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba men scanna då!!!!! :D
yessir P28 såklart jag talar till han som gjort den, och han som bär den!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
En tjej i min gamla skola hade lite för kort kjol på sig när hon sittandes blev fotograferad. Men när katalogen kom så hade hon minsann en liten nalle Puh i knät :)
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
jag förstår verkligen inte varför dom ERSÄTTER med en annan bild. bättre då att bara tuscha över, det gjorde dom i min katalog när jag gick högstadiet i mitten på 90talet.
när jag gick i 7:an så var ja en liten thug-life wannabe tönt, så ja jiddrade som ett as bara för o få ha min "mössa" (ingen mössa vettefan va de var, nån ful sak iaf) på mig, men då kickade dom mig från det stora fotot och tog ett litet på bara mig som ja fick ha mössan på haha, snacka om att alla andra blev avundsjuka när ja fick små foton med min mössa och dom fick sitta där me sina mössfrisyrer på bilderna ;)
Sleep is the cousin of death
Hhaha nalle puh va klockrent! Blev en pinsam tystnad vid örkeljungas korvmojje dagen efter då Billie sladdade upp med sin Epatraktor
Jag fick väl, minst sagt, svar på tal nu. Men jag tycker isf att skolan är änna hycklare, det där har man ju aldrig fått reda på.
Billie borg såg rätt nazi ut.
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."
Han är antagligen (åtminstone halvt) nazi också. Generalisering. Jag älskar raggarnamn. Hur lyckas föräldrarna döpa sina barn till Billy, Benny och Ronny innan de ens vet att de är raggare? Eller är det just namnen som formar personerna?
scrotum P18 ja, Y namn är majoritet i fängelset.
Vilken tur att jag döptes till Alexander.
vilken tur att jag döptes till benny och inte blev kriminell eller raggare.
Min polare plockade ut kulorna på klassfotot i gymnasiet. Fotografen märkte väl ingenting och på något konstigt sätt så skickades fotona till skolan men då rektorn såg fotot och polarens kulor så blev hon koko och polisanmälde min polare. Det lär ha varit ett rätt så komiskt förhör, och min polare blev tvungen att betala för att alla skulle få ta ett nytt foto var han inte fick medverka. Tidningarna här i Finland fick dessutom nys om grejen så de ringde min polare och ville ha intervjuer och whatnot. En rätt så rolig anekdot.
Still in the bridge
clydisch haha du har inga bilder från katalogen o lägga upp så man får storyn bekräftad? haha roligt hur som helst!
B.N.B Ha lite tålamod. It is your destiny!
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
ni har nog rätt, om några år snor jag nog bilar och rånar banker för fulla muggar.