Att dom utsätter han för det är ju helt sjukt..
Moderator
2008-12-01 20:22
Lepra Vadå 14åringar kan väl också vara snygga? Dessutom är hon säkert 16.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
hon är 13. men ligg med henne ni.. då blir ni ungefär lika friska i huvudet som hon^^
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Gussti Hur gammal är hon då? Är du seriös, btw? Lite Peter och vargen sådär...
Här får hon träffa han backstage, hon börjar böla och kan knappt andas..
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Jag tycker synd om henne,... tänk på dom som sett detta som går i hennes skola... hehe rätt pinsamt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Villken sjuk jävla brud Hur mkt betyder johan för dig: ''han betyder mer än allt till och med mer än min familj'' en sjukare brud får man ju leta efter
KaptenKrok P23 en 14 åring är ju inte direkt porrig eller sensuell, snarare barnslig = barn. Jag kan inte sitta frestande fjortisar med identiska klädstilar och beteenden, men det kanske du klarar
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Scrotum; Nej, jag ljuger inte... Hon är 13 år och går i 8:an, och hon är självklart skitäcklig.
Blunted in stockholm
HAHAHHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
undra hur dålig uppväxt den där tjejen hade :/ synd om henne
Jag tål inte att se sånt här
och vem fan är du?
hahha lika roligt varje gång
Gussti Berätta mer (om du kan såklart), det är ju hur intressant som helst att du vet vem hon är.
Moderator
2008-12-02 23:04
Men alltså vadå. Allvarligt talat. 13? Hon har ju tuttar.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
"vafan, de där e hans syrras polare som han betalat för att bete sig som ett krockmongo, fake!" haha, krockmongo är fan månadens ord, skrattade högt när jag läste det, fan vad nice!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Scrotum tjaa, jag kan väl luska fram lite mer :- )
Blunted in stockholm
Gussti Do it! Du borde starta en egen tråd om det här ^_^
hur kan man ens påstå älska en idoldeltagare mer än sin egen familj?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp, antingen driver hon, blev betald/övertalad eller så taski uppväxt...not enough love eller nå sånt-. men ja tror att hon driver iaf
shit asso snubben ser ju ut som en gothar brud i håret. stackars pojk
www.enigmatic.se
Hon (inte johan utan den mörkhåriga tjejen) skryter bergis på "fester" om att hon har mer kromosomer än alla andra
kicken :D haha
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
fett pinsamt, hur fan kan man göra bort sig så mycket? hon måste ha nåt problem annars gåre inte asso... har lust o ge henne en fet roundhouse, dock skulle jag inte banga på att knulla med henne. alltså gå loss. allt för mig!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Johan Palm får tjejerna komma utan och ta av deras kläder. Det ni mina goda herrar är något att leva upp till!
Moderator
2008-12-04 15:20
asgarv min kompis känner henne
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Enligt expressen så är hon 12.. så lite skam över kaptenkrok just nu ;)
DIF!
blivande mega stalker känns det som.. ofrisk tös..
Moderator
2008-12-04 18:49
Det där är ju läskigt! Fyfan va freaky! hahahahaha!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
de där va de löjligaste ajg sett på länge
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
ahh, 12 är hon förresten, går i sjuan
Blunted in stockholm
ofta att hon är 12? :S roflsauce.. still I'd tap dat!
Get Random!
euuu kay :/
Blunted in stockholm
Moderator
2009-01-09 20:20
Är hon 12 alltså? Jag skäms inte ett dugg, jag är bara förvånad över var en bra bh och lite smink kan ta en kvinna.